| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 19
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Uvod v knjižnico React : Interno učno gradivo pri predmetu Ogrodja in okolja za razvoj spletnih rešitev
Gregor Jošt, 2025, other educational material

Abstract: V gradivu je obravnavan uvod v React, kjer je najprej predstavljena zgodovina knjižnice in ugotovljeno, da igra React pomembno vlogo pri razvoju uporabniških vmesnikov z uporabo komponent. Predstavljeni so ključni koncepti, kot so komponente, JSX in lastnosti (props). Razvojno okolje je postavljeno z orodjem Vite, ki omogoča hiter razvoj, za bolj varno in strukturirano pisanje kode pa je uporabljen jezik TypeScript. Na koncu je implementirana preprosta komponenta, sestavljena iz pod-komponent, kjer so uporabljeni vsi pridobljeni koncepti. Vsi predstavljeni koncepti so podkrepljeni s primeri za lažje razumevanje.
Keywords: knjižnica React, razvoj spletnih aplikacij, računalniška orodja
Published in DKUM: 20.01.2025; Views: 0; Downloads: 8
.pdf Full text (1,25 MB)

2.
3.
Analiza računalniških orodij za načrtovanje in optimizacijo transportnih poti
Matjaž Majcen, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga obravnava analizo programov in orodij za načrtovanje transportnih poti. Prikazana so teoretična spoznanja na področju transporta, logistike in logističnih trendov. Predstavljeni so različni tipi problema usmerjanja vozil in osnovni pojmi teorije grafov, ki je vodila do nastanka algoritmov in programov za optimizacijo. Izvedena je analiza komercialnih in prosto dostopnih programov. Uporabo najprimernejšega orodja smo preverili na realnem primeru dostave kosil v Domu Danice Vogrinec Maribor in izvedli optimizacijo. Simulirali smo različne scenarije in prikazali potencialno zmanjšanje opravljenih poti in prihranke, ki bi nastopili z novo razporeditvijo voznega parka.
Keywords: transport, optimizacija poti, teorija grafov, računalniška orodja, simulacije, dostava hrane
Published in DKUM: 16.09.2019; Views: 1481; Downloads: 210
.pdf Full text (5,68 MB)

4.
5.
MODNA ILUSTRACIJA
Jasmina Skrbinjek, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: Modo rišemo zaradi dveh glavnih razlogov: da ilustriramo že obstoječa oblačila, katere lahko stilno, predstavimo na drugačen način, drug, glavni namen modnega ilustriranja pa je, da oblikujemo nova oblačila. Modna ilustracija pomeni prikaz izpeljane ideje za nova oblačila, ki pa lahko ali pa tudi ne rezultirajo v oblačilu. V mojem diplomskem delu sem raziskala in predstavila zgodovino na področju modne ilustracije. Prav tako so predstavljeni tudi nekateri umetniki, ki se oziroma so se ukvarjali z modno ilustracijo. Predstavljena so tudi nekatera njihova dela. Ilustriranja mode sem se lotila tudi sama, kar sem predstavila in opisala v diplomskem delu.
Keywords: Ilustracija, skica, moda, risanje, računalniška orodja, oblačila
Published in DKUM: 06.10.2011; Views: 3338; Downloads: 213
.pdf Full text (4,27 MB)

6.
7.
KONCEPT NADZORA CENTRALIZIRANEGA RAČUNALNIŠKEGA OMREŽJA S PROTOKOLOM SNMP
Jure Klobučar, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Vse več organizacij in podjetij je odvisnih od svojih računalniških omrežij, posel pa je zelo odvisen od statusa le-teh. Če podjetjem, ki so zelo odvisna od računalniškega omrežja, le-to izpade samo za nekaj minut, lahko izgubijo veliko denarja in tudi ugled ter zaupanje strank. Ko je pomembna vsaka sekunda delovanja računalniškega omrežja, ga moramo neprekinjeno nadzorovati. Najbolj učinkovit način za to je, da uporabimo avtomatizirana orodja za nadzor in upravljanje. V diplomskem delu bomo izpostavili problem nadzora in upravljanja centraliziranega računalniškega omrežja in opisali osnovni koncept nadzorovanja. Predstavili bomo tudi osnovna orodja za nadzor in upravljanje, SNMP-protokol, njegovo vlogo in namen uporabe. Izdelali bomo programsko opremo za analizo SNMP-paketov, skozi katero bomo predstavili strukturo in delovanje SNMP-protokola.
Keywords: računalniška omrežja, orodja za upravljanje, SNMP
Published in DKUM: 20.12.2010; Views: 2398; Downloads: 327
.pdf Full text (2,71 MB)

8.
LIKOVNO-OBLIKOVNE STRATEGIJE OTROK PRI RAZLIČNIH RISARSKIH TEHNIKAH
Lucija Gosak, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Likovno-oblikovne strategije otrok pri različnih risarskih tehnikah, je zgrajeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo najprej z vidika risanja na kratko predstavili stopnje otrokovega likovnega izražanja na primeru človeške figure, ter različne likovne tipe otrok. Opisali smo pojme: risba, likovne tehnike, materiali, orodja in podloge. Nato smo predstavili likovna izrazila, ki jih uporabljamo pri risbi. Podrobneje smo opisali suhe in mokre risarske likovne tehnike ter govorili o računalniški risbi, računalniških orodjih in računalniku kot orodju za risanje. Empirični del vsebuje rezultate, ki smo jih pridobili z opazovanjem učencev med likovnim ustvarjanjem in primerjanjem njihovih izdelkov. Kot samostojno tehniko zbiranja podatkov smo izbrali analizo dokumentov, ki jih predstavljajo videoposnetki, posneti med likovnim ustvarjanjem otrok in analizo fotografij, posnetih med postopkom dela učencev. Pri empirični raziskavi smo uporabili deskriptivno, komparativno in kvalitativno metodo pedagoškega raziskovanja. Raziskovalni vzorec je predstavljalo šest osnovnošolskih otrok petega razreda devetletke — trije dečki in tri deklice, ki so bili naključno izbrani. Ugotovili smo, da se likovno-oblikovne strategije otrok spreminjajo glede na ponujeno risarsko tehniko — spreminjale so se tako pri tradicionalnih risarskih tehnikah (oglje in flomaster), kot tudi pri bolj nenavadni risarski tehniki (računalnik). Razlike so se pojavljale med dečki in deklicami, predvsem se je to pokazalo pri tradicionalnih risarskih tehnikah, z ogljem in s flomastrom in sicer pri začetni fazi ustvarjalnega dela učencev.
Keywords: likovno-oblikovne strategije otrok, likovni tipi otrok, risarske likovne tehnike, računalniška risba, računalniška orodja.
Published in DKUM: 17.06.2010; Views: 3872; Downloads: 662
.pdf Full text (4,54 MB)

9.
10.
OBLIKOVALSKI IN ERGONOMSKI VIDIKI RAZVOJA FOTOAPARATA
Gregor Harih, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Fotoaparat je naprava za zajemanje svetlobe. Od njenega izuma, do danes se je na osnovi stalnega razvoja, nove tehnike in tehnologije precej spremenila. Zraven zagotavljanja glavne funkcije je potrebno, da razvojni inženir oblikuje fotoaparat po principih industrijskega oblikovanja in ergonomije. Z upoštevanjem teoretičnih in praktičnih priporočil ter na osnovi antropometričnih tabel je mogoče doseči obliko, ki bo uporabnikom vizualno všeč ter bo omogočala enostavno in preprosto uporabo z malo utrujanja in brez poškodb uporabnika. V kolikor so principi industrijskega oblikovaja in ergonomije ustrezno zajeti v razvojni fazi, se ustvari dodatna vrednost fotoaparata, ki izboljša konkurenčnost izdelka na tržišču.
Keywords: delovno okolje, razdelitev fotoaparatov, zrcalno-refleksni fotoaparat, camera obscura, ergonomija, inženirsko oblikovanje, konstrukcijska priporočila, izbira materiala, antropometrija, računalniška orodja
Published in DKUM: 04.01.2010; Views: 3044; Downloads: 246
.pdf Full text (18,38 MB)

Search done in 0.1 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica