1. Vpliv prodajnega okolja na nakupno odločitev odjemalca : diplomsko deloMateja Amon, 2004, undergraduate thesis Keywords: prodajalne, poslovno okolje, predstava, odjemalec, potrošnik, kupci, zadovoljstvo, odločanje, trgovec, osebje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, kvaliteta, izdelki, politika izdelka, trgovinsko podjetje, tržne raziskave, ocenjevanje, uspešnost poslovanja, vedenje, psihologija potrošnika, meritve, ponudba, cene, komuniciranje, metodologija, poslovni rezultati Published: 28.09.2007; Views: 5248; Downloads: 754
Full text (366,94 KB) |
2. Etika oglaševanja : diplomsko deloJana Lesjak, 2004, undergraduate thesis Keywords: oglaševanje, ekonomska propaganda, oglasi, cilj, etika, poslovna etika, poslovna psihologija, psihologija osebnosti, zaznavanje, potrošnik, psihologija potrošnika, ženske, otroci, osebnost, psihologija osebnosti, potrebe, čustva, tržni mehanizem, regulacija, agencije, sposobnosti, uspešnost poslovanja, komuniciranje, dejavnost, storitve, ponudba, promocija Published: 12.09.2007; Views: 6161; Downloads: 1184
Full text (1,39 MB) |
3. (Ne)etičnost agresivnega in vsiljivega oglaševanja : diplomsko deloRobert Kovač, 2004, undergraduate thesis Keywords: oglaševanje, ekonomska propaganda, etika, kodeksi, kritika, pravna ureditev, regulacija, agresivnost, cilj, poslovna etika, poslovna psihologija, potrošnik, psihologija potrošnika, osebnost, potrebe, tržni mehanizem, sposobnosti, komuniciranje, dejavnost, storitve, ponudba, promocija Published: 28.09.2007; Views: 3003; Downloads: 508
Full text (899,88 KB) |
4. Prodajno okolje v trgovini na drobno in njegov vpliv na odjemalce : diplomsko deloMojca Germ, 2004, undergraduate thesis Keywords: prodajalne, prodaja na drobno, poslovno okolje, predstava, odjemalec, potrošnik, kupci, zadovoljstvo, odločanje, trgovec, osebje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, kvaliteta, izdelki, politika izdelka, ocenjevanje, uspešnost poslovanja, vedenje, psihologija potrošnika, meritve, ponudba, metodologija Published: 28.09.2007; Views: 3211; Downloads: 462
Full text (479,97 KB) |
5. Management znamke v podjetju Mura : diplomsko deloIgor Šadl, 2004, undergraduate thesis Keywords: blagovne znamke, upravljanje, management, trženje, marketing, strategija trženja, politika izdelka, design, blago, moda, oblikovanje, oblačilna industrija, konfekcija, tekstilna industrija, poslovni odnosi, poslovno sodelovanje, potrošnik, vedenje, zadovoljstvo, odjemalec, psihologija potrošnika, Slovenija, strategija, odločanje Published: 28.09.2007; Views: 2721; Downloads: 321
Full text (609,49 KB) |
6. Opredelitev ciljnih skupin Galerije Marsa v Kobaridu : diplomsko deloNataša Koren, 2004, undergraduate thesis Keywords: umetnost, razstave, dejavnost, kupci, tržne raziskave, potrošnik, zadovoljstvo, vedenje, kultura, psihologija potrošnika, predstava, trgovina, vodenje, cilj, organiziranost, Slovenija, aktivnosti, strategija, strategija trženja Published: 28.09.2007; Views: 2552; Downloads: 124
Full text (731,14 KB) |
7. Raziskava odnosa slovenske poslovne ženske do oblačil : diplomsko deloMatejka Casar, 2004, undergraduate thesis Keywords: poslovni odnosi, ženske, stilistika, design, moda, odjemalec, kupci, vedenje, potrošnik, zadovoljstvo, kariera, poklicna uspešnost, blagovne znamke, trženje, marketing, strategija trženja, tržne raziskave, blago, oblikovanje, oblačilna industrija, konfekcija, tekstilna industrija, poslovni odnosi, poslovno sodelovanje, psihologija potrošnika, Slovenija, strategija, odločanje Published: 28.09.2007; Views: 2004; Downloads: 225
Full text (392,42 KB) |
8. Vloga učenja v nakupnem vedenju porabnikov : diplomsko deloDavid Šmid, 2004, undergraduate thesis Keywords: marketing, trženje, prodaja, diskriminacija, kodiranje, spomini, znanje, uporabniki, učenje, blagovne znamke, vedenje, psihologija potrošnika, nakup, behaviorizem, poslovno komuniciranje Published: 28.09.2007; Views: 2039; Downloads: 425
Full text (2,13 MB) |
9. Vpliv motiva embalaže in velikosti izdelka na izbiro otrok : diplomsko deloMateja Vindiš, 2004, undergraduate thesis Keywords: potrošnik, vedenje, potrošnik, zaznavanje, odločanje, otroci, razvoj, psihologija, embalaža, image, izdelki, psihologija potrošnika, simbolizem, nakup Published: 28.09.2007; Views: 2246; Downloads: 207
Full text (775,82 KB) |
10. Merjenje zadovoljstva odjemalcev v prodajalni Emporium : diplomsko deloŽeljko Zver, 2005, undergraduate thesis Keywords: prodajalne, predstava, odjemalec, potrošnik, kupci, zadovoljstvo, odločanje, modeli, pospeševanje prodaje, ankete, izdelki, politika izdelka, trgovinsko podjetje, tržne raziskave, vedenje, uspešnost poslovanja, psihologija potrošnika, meritve, ponudba, komuniciranje, metodologija Published: 28.09.2007; Views: 1930; Downloads: 342
Full text (667,07 KB) |