1. Consumer behavior : an applied approachNessim Hanna, Richard Wozniak, 2001, higher education textbook Keywords: potrošnik, vedenje, behaviorizem, zaznavanje, čustva, zadovoljstvo, psihologija potrošnika, osebnost, psihologija osebnosti, samospoznavanje, življenjski standard, tržne raziskave, segmentacija, cilj, pozicioniranje, poslovne odločitve, komuniciranje, inovacije, skupnost, družina, generatorji, družbeni razredi, kultura Published in DKUM: 10.07.2015; Views: 1728; Downloads: 117
Link to full text |
2. Marketing and competition in the information age : proceedings of the 28th EMAC Conference, May 11-14, 1999, Humboldt University Berlin1999, proceedings Keywords: marketing, trženje, tržne raziskave, konkurenca, konkurenčnost, poslovna strategija, potrošnik, kupci, vedenje, psihologija potrošnika, čustva, odločanje, poslovne odločitve, kupoprodaja, ponudba, verige, medkulturna komunikacija, dežele, informacijska družba, informacijska tehnologija, informacije, internacionalizacija, prodaja na drobno, blagovne znamke, modeli, modeliranje, mediji, posvetovanja, zborniki Published in DKUM: 10.07.2015; Views: 971; Downloads: 42
Link to full text |
3. Consumer behaviorWayne D. Hoyer, Deborah J. MacInnis, manual Keywords: poraba, nabava, trženje, potrošnik, vedenje, behaviorizem, poslovne odločitve, odločanje, dobrine, psihologija potrošnika, zaznavanje, kultura, poslovni proces, zaščita potrošnika, nabavna politika, učbeniki Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1814; Downloads: 89
Link to full text |
4. Consumer behavior : buying, having, and beingMichael R. Solomon, higher education textbook Keywords: potrošnik, vedenje, nakup, poraba, trg, osebnost, psihologija osebnosti, psihologija potrošnika, odločanje, kultura, individualizem, behaviorizem Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1676; Downloads: 127
Link to full text |
5. How to measure customer satisfactionNigel Hill, John Brierley, Rob MacDougall, manual Keywords: potrošnik, raziskave, planiranje projektov, vzorčenje, maksimizacija, opcije, analiza, psihologija potrošnika, mišljenje, vrednost, storitve, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, benchmarking, ocenjevanje, evalvacija Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1598; Downloads: 107
Link to full text |
6. The lead generation handbook : how to generate all the sales leads you'll ever need - quickly, easily, and inexpensivelyRobert W. Bly, manual Keywords: prodaja, vodenje, poslovodni delavci, prodajna politika, management, direktno trženje, neposredna prodaja, pospeševanje prodaje, poslovno okolje, potrošnik, psihologija potrošnika, ekonomska propaganda, prostor, prodaja po pošti, promocija, osebna prodaja, prodaja po telefonu, mediji, radio, televizija, WWW, World Wide Web, računalniške mreže Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1582; Downloads: 74
Link to full text |
7. MarketingJoel R. Evans, Barry Berman, higher education textbook Keywords: trženje, strategija trženja, marketing, potrošnik, tržna analiza, proizvodi, cene, promocija, tržno planiranje, psihologija potrošnika, planiranje proizvodnje, izdelki, distribucija, management Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1810; Downloads: 74
Link to full text |
8. Proces nakupnega odločanja pri nabavi medicinskega aparata z izvedbo javnega naročila : diplomsko deloJerica Lebar, 2006, undergraduate thesis Keywords: javna naročila, nakup, poslovne odločitve, nabava, odločanje, nabavna politika, izvršba, bolnišnice, zdravstveni zavodi, ponudba, proizvodi, medicina, dobavitelji, Slovenija, postopki, pravna ureditev, dokumentacija, organiziranost, potrebe, merila, zdravstvena služba, uporabniki, vedenje, psihologija potrošnika Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1856; Downloads: 78
Full text (414,88 KB) |
9. Ugotavljanje preferenc na primeru atributov zavarovalne storitve : magistrsko deloBožo Emeršič, 2007, master's thesis Keywords: zavarovalstvo, zavarovalnice, storitve, potrošnik, uporabniki, predvidevanje, raziskovalne metode, odločanje, nakup, teorija, povezanost, vedenje, psihologija potrošnika, strategija trženja, metode, empirične raziskave, tržne raziskave, cilj, tržno planiranje, hipoteze, tržna analiza, vzorčenje, vzorci, Slovenija Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 2189; Downloads: 126
Full text (1,17 MB) |
10. Segmentiranje uporabnic medicinske kozmetike : magistrsko deloDenise Leskovar, 2007, master's thesis Keywords: trg, segmentacija, uporabniki, medicina, zdravje, kozmetika, izdelki, politika izdelka, potrošnik, psihologija potrošnika, image, simboli, design, blagovne znamke, vrednotenje, tržne raziskave, vzorčenje Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1767; Downloads: 116
Full text (767,55 KB) |