1. Consumer behavior : an applied approachNessim Hanna, Richard Wozniak, 2001, higher education textbook Keywords: potrošnik, vedenje, behaviorizem, zaznavanje, čustva, zadovoljstvo, psihologija potrošnika, osebnost, psihologija osebnosti, samospoznavanje, življenjski standard, tržne raziskave, segmentacija, cilj, pozicioniranje, poslovne odločitve, komuniciranje, inovacije, skupnost, družina, generatorji, družbeni razredi, kultura Published in DKUM: 10.07.2015; Views: 1728; Downloads: 117
Link to full text |
2. Organizational behaviourRobert Kreitner, Angelo Kinicki, Marc Buelens, 1999, higher education textbook Keywords: organizacija poslovanja, vedenje, behaviorizem, organizacijski sistemi, organiziranost, organizacija, evalvacija, ocenjevanje, organizacijske strukture, uspešnost poslovanja, vodenje, TQM, management, celovita kvaliteta, uporaba človeških zmogljivosti, rezultati, organizacijska kultura, življenjski cikel, človeški potencial, vrednote, učni proces, spremembe, medkulturna komunikacija, individualizem, osebnost, psihologija osebnosti, čustva, zaznavanje, motiviranje, delovne skupine, zaposlenost, moč, enakopravnost, konflikti, reševanje problemov, pogajanje, modifikacija, samospoznavanje, stres Published in DKUM: 10.07.2015; Views: 1626; Downloads: 129
Link to full text |
3. Risikomanagement nach KonTraG : Einrichtung von Frühwarnsystemen zur Effizienzsteigerung und zur Vermeidung persönlicher HaftungHorst Bitz, 2000, manual Keywords: management, tveganje, kontrola, controlling, zakonodaja, Nemčija, podjetje, finančna poročila, letna poročila, zaključni računi, management, sistemi, varnost, uspešnost poslovanja, strategija, poslovni proces, vrednotenje, škoda, manager, poslovodni delavci, psihologija osebnosti Published in DKUM: 10.07.2015; Views: 1289; Downloads: 91
Link to full text |
4. |
5. |
6. The book of riskDan Borge, manual Keywords: tveganje, krizni management, upravljanje, finančno odločanje, priložnosti, sposobnosti, korelacije, poslovne odločitve, likvidnost, opcije, vrednostni papirji, terminsko poslovanje, investicije, izvedeni finančni instrumenti, ocenjevanje, vrednotenje, odločanje, strategija, človeški faktor, psihologija osebnosti, manager, poslovodni delavci Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1599; Downloads: 56
Link to full text |
7. How to motivate people : [learn the key skillsPatrick Forsyth, 2000, manual Keywords: delovna uspešnost, motiviranje, odličnost, človek, individualizem, zaznavanje, čustva, psihologija osebnosti, kadri, planiranje kadrov, delovna sila, predstava, pozitivizem, poklicna uspešnost, medosebni odnosi, kreativnost, ustvarjalnost, učenje, sposobnosti, rezultati, komuniciranje, moč Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1612; Downloads: 56
Link to full text |
8. Leadership : life energy lecturesBoris VeneKeywords: videokasete, videoposnetek, vodenje, management, poslovodni delavci, manager, poslovna psihologija, komuniciranje, orodja, predstava, interakcije, motiviranje, medosebni odnosi, psihološki nasveti, psihologija osebnosti, organizacijski sistemi, podjetje, uspešnost poslovanja, strokovnjaki, izvršilni postopek, upravljanje, reševanje problemov, prednost, poslovni proces, poslovni rezultati, podpora, spremembe, poslovne odločitve, primeri, case study Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1487; Downloads: 51
Link to full text |
9. Komunikacija & retorika : life energy lecturesBoris VeneKeywords: videokasete, videoposnetek, komuniciranje, orodja, predstava, interakcije, motiviranje, medosebni odnosi, psihološki nasveti, psihologija osebnosti, govorništvo, retorika, management, organizacijski sistemi, podjetje, uspešnost poslovanja, poslovodni delavci, strokovnjaki, izvršilni postopek, upravljanje, reševanje problemov, konkurenčnost, prednost, poslovni proces, poslovni rezultati, podpora, spremembe, poslovne odločitve, primeri, case study Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1781; Downloads: 77
Link to full text |
10. Customer service on the Internet : building relationships, increasing loyalty, and staying competitiveJim Sterne, manual Keywords: potrošnik, storitve, psihologija osebnosti, znanje, individualizem, Internet, Extranet, računalniške mreže, marketing, trženje, komuniciranje, odnosi z javnostjo, konkurenca, WWW, World Wide Web, konkurenčnost, prednost, informacijski viri, računalništvo, uporaba računalnika, telekomunikacije, elektronska pošta, strategija trženja, vrednotenje, tržno planiranje, uporabniki, podpora, promocija, elektronsko poslovanje, uspešnost poslovanja, meritve, priročniki, case study Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 2028; Downloads: 70
Link to full text |