| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Poraba goriva motornega zmaja v odvisnosti od hitrosti letenja in nastavitve kota propelerja
Tomaž Gajser, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo zajema teoretične osnove, pripravo in letenje z motornim zmajem v različnih razmerah in merjenje porabe goriva. Spreminjali smo hitrost letenja in vpadni kot propelerja na vnaprej določeni poti (ruti) letenja. Po vsakem letu smo izmerili natančno in po vnaprej definiranem vrstnem redu porabljeno količino goriva. Cilj diplomskega dela je določitev hitrosti letenja motornega zmaja in nastavitev kota propelerja, ob katerih je mogoče preleteti največjo razdaljo s točno določeno količino goriva. Najmanjša poraba pri našem motornem zmaju je bila pri hitrosti letenja 70 km/h in pri 8° vpadnega kota propelerja. S takšnimi nastavitvami in hitrostjo letenja bi za preletenih 100 km porabili 9090 g goriva, če upoštevamo tudi vzlet in pristanek. Iz naših meritev in ugotovitev lahko povzamemo tudi splošne ugotovitve, ki veljajo za druge motorne zmaje in podobna zračna plovila. Najmanjša poraba pri motornem zmaju je pri hitrosti letenja v točki največjega drsnega števila in ob najmanjšem še mogočem vpadnem kotu propelerja.
Keywords: motorni zmaj, profil krila, krilo, propeler, kot propelerja, poraba goriva, vpadni kot, hitrost letenja, Pipistrel, Rotax, Hazard
Published: 13.09.2016; Views: 877; Downloads: 51
.pdf Full text (4,83 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica