SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 10
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
NAČRTOVANJE TRŽNEGA KOMUNICIRANJA V MIKRO DRUŽINSKEM PODJETJU SOHA D.O.O.
Tino Šoštarić, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Tržno komuniciranje je veščina, ki bi jo za lastno poslovno uspešnost morala obvladovati vsa podjetja. To velja za podjetja vseh velikosti in dejavnosti. Razpolagati s kakovostnimi izdelki ob konkurenčni ceni še ne pomeni gotovega uspeha. Trgu je potrebno te izdelke tudi prodati in temu služi tržno komuniciranje. Tržno komuniciranje je mnogokrat pogojeno s finančnimi sredstvi. Več teh sredstev pomeni boljše izhodišče pri planiranju celovitega tržnega komuniciranja in lahko vključuje več različnih orodij promocijskega spleta. A le pravilna in smotrna uporaba teh orodij pripomore k boljši prepoznavnosti in prodajni uspešnosti posameznega podjetja.
Keywords: mikro podjetje, družinsko podjetje, komuniciranje, tržno komuniciranje, promocijski splet.
Published: 21.01.2010; Views: 1892; Downloads: 162
.pdf Full text (963,12 KB)

3.
OBLIKOVANJE STRATEGIJE KOMUNICIRANJA V MARKETINGU PODJETJA TERME 3000
Edita Bunderla, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V sodobnem turizmu zgolj atraktivna in kakovostna ponudba podjetju še ne zagotavlja uspeha. Ob vse večji konkurenci med ponudniki turističnih storitev in zahtevnosti turistov je vse bolj pomembna ustrezna marketinška usmerjenost in organiziranost podjetja. Dober tržni položaj in prepoznavnost v evropskem merilu bodo podjetja lahko dosegla le s sodobno zasnovanim komuniciranjem s številnimi ciljnimi skupinami. Osnova za uspešno izvajanje tržnih aktivnosti je dobro zasnovana strategija nastopa na trgu. Strategija marketinškega komuniciranja mora biti skrbno načrtovana; podjetje mora na podlagi vseh zbranih podatkov v skladu z zastavljenimi cilji komuniciranja izbrati ustrezne komunikacijske aktivnosti in zagotoviti ustrezna sredstva za njihovo izvedbo. Terme 3000 so eno vodilnih slovenskih turističnih podjetij, ki je uspešno in uveljavljeno tudi na evropskem turističnem trgu. V skladu s sodobnimi turističnimi trendi so v podjetju razvili ključne turistične produkte, na katerih so zasnovali svoj nadaljnji razvoj. Bogato dediščino Panonskega morja, tradicijo, znanje in vrhunske turistične storitve so v Termah 3000 združili s strokovnostjo zaposlenih, prijaznostjo tamkajšnjih ljudi in urejenim okoljem ter tako ustvarili priljubljeno turistično destinacijo zdravja, lepote in bogatih doživetij. Vendar pa glede na poznavanje razmer v podjetju in ugotovitve raziskave menimo, da bi z učinkovitejšim komuniciranjem svojo uspešnost lahko še povečalo. Tako bodo morali še več naporov usmeriti predvsem v pridobivanje aktualnih informacij s tržišča in prilagajanje sodobnim turističnim trendom. Kljub nekaterim pomanjkljivostim lahko glede na uspešnost podjetja in njegove poslovne rezultate zaključimo, da je komuniciranje v marketingu Term 3000 dovolj uspešno in da je podjetje na dobri poti; ob nekaterih manjših spremembah in posodobitvah ter ob upoštevanju rezultatov tržnih raziskav bo podjetje tudi v prihodnje, na velikem evropskem trgu, lahko ohranjalo in še krepilo svoj tržni položaj. V diplomski nalogi smo preučili komuniciranje v turističnem marketingu in izpostavili pomen oblikovanja ustrezne strategije, ki je v današnjih tržnih razmerah ključnega pomena za doseganje ciljev marketinga in zagotavljanje ustreznega tržnega položaja ter uspešnosti turističnega podjetja. Pri tem smo analizirali dejavnike, ki v največji meri vplivajo na oblikovanje strategije in predstavili to dejavnost v podjetju Terme 3000. Ob primerjavi s teoretičnimi izhodišči in ugotovitvami analize smo želeli ugotoviti pomen in vlogo komuniciranja v marketingu omenjenega podjetja ter način uporabe posameznih elementov promocijskega spleta v okviru izbrane strategije komuniciranja. Z uporabo analitičnih raziskovalnih metod smo dosegli cilj, ki smo so ga zastavili in hkrati potrdili osnovno hipotezo o pomanjkljivostih na področju komuniciranja, ki bi jih ob upoštevanju danih predlogov lahko odpravili in tako še povečali poslovno uspešnost.
Keywords: turizem, marketing, zdraviliški turizem, wellness, marketinško komuniciranje, strategija komuniciranja, promocijski splet, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno trženje, elektronsko trženje.
Published: 12.11.2010; Views: 2373; Downloads: 467
.pdf Full text (999,67 KB)

4.
OBLIKOVANJE STRATEGIJE MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA ZA BLAGOVNO ZNAMKO KRUH PECIVO
Mateja Dajčman, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Komuniciranje je proces, ki se vzpostavlja med ljudmi za zadovoljitev njihovih želja in potreb. Podjetja se poslužujejo komunikacijskih aktivnosti za obveščanje kupcev in prepričevanje v nakup. Na ta način si olajšujejo menjavo dobrin. Temu pravimo marketinško komuniciranje, ki je vodstveni proces, saj podjetja skozi njega vstopijo v dialog z različnimi ciljnimi javnostmi. Z dobro marketinško strategijo lahko podjetja oblikujejo kvaliteten marketinško oglaševalski načrt podjetja. Tako bodo lahko odgovorili na vprašanja, katere so prave stvari, ki jih podjetje mora početi, da bo dosegala želeni cilj. Za dobro oblikovano marketinško strategijo je potrebno dobro poznati kupca in z njim njegove želje ter potrebe. Za tem pa stoji širok spekter teoretičnih znanj in informacij, ki so jim skupne uspešno izpeljane oblikovane strategije marketinškega komuniciranja, kot je prikazano tudi v naši diplomski nalogi za blagovno znamko Kruh pecivo.
Keywords: Marketinško komuniciranje, sestavine marketing- mixa, ciljno občinstvo, cilji komunikacije, oblikovanje sporočila, komunikacijski kanali, proračun za promocijo, promocijski splet, oglaševanje, neposredne oblike komuniciranja, osebna prodaja, stiki z javnostmi, pospeševanje prodaje, interno komuniciranje, motivacija zaposlenih.
Published: 21.02.2011; Views: 2016; Downloads: 267
.pdf Full text (6,83 MB)

5.
OGLAŠEVANJE MIKRO IN MALIH PODJETIJ
Sonya Gašparić, 2013, master's thesis

Abstract: Področje raziskovanja tega magistrskega dela so trenutni trendi oglaševanja mikro in malih podjetij. Na podlagi modela AIDA sem ugotovila, kako so različne metode oglaševanja učinkovite oziroma uspešne. Internet je spremenil svet, a hkrati postal medij za oglaševanje preko družbene mreže, spletne strani, elektronske pošte itn. Skratka, postal je glavni trend in vir iskanja informacij. Podjetja vse bolj oglašujejo na spletu, zato je postal, za mikro in mala podjetja, eden od glavnih načinov komunikacije s kupci. Za raziskavo sem izbrala mikro in mala podjetja, ker so ključna za evropsko gospodarstvo. Hrvaška je to poletje vstopila v EU in ima podobno strukturo podjetij v gospodarstvu in je zato tudi primerna za raziskavo. Mikro, male in srednje trgovske družbe sestavljajo 99,6 % skupnega števila registriranih trgovskih družb in zaposlujejo 66 % delavcev v hrvaških podjetjih (leta 2011), kar prav tako govori o pomembnosti mikro, malih in srednjih podjetij na Hrvaškem. Podjetje, na katerem sem opravila raziskavo, se imenuje Code2Future in je iz Zagreba. Primerjala sem uspešnost različnih načinov oglaševanja, ki jih je podjetje izvajalo. S svojo deskriptivno raziskavo in sekundarnimi podatki o trendih v oglaševanju na evropskem in hrvaškem območju sem ugotovila, da mikro in mala podjetja danes pogosteje uporabljajo spletne oblike oglaševanja kot tradicionalne. Z analizo povprečja in analizo ANOVA sem preverjala uspešnost različnih načinov spletnega oglaševanja in ugotovila, da so določeni načini spletnega oglaševanja veliko uspešnejši od ostalih. V svoji raziskavi sem se omejila na spletno oglaševanje, ker sem pred tem ugotovila, da mikro in mala podjetja pogosteje uporabljajo spletne oblike od tradicionalnih. Le-te uporablja tudi Code2Future, mikro podjetje, ki sem ga izbrala za raziskavo. Spletno oglaševanje je nova oblika oglaševanja, ki se močno razvija in je danes zelo popularna, ker ima veliko možnosti, velik doseg in je poceni.
Keywords: Mikro podjetja, mala podjetja, model AIDA, promocijski splet, oglaševanje, uspešnost, spletno oglaševanje.
Published: 15.01.2014; Views: 1039; Downloads: 196
.pdf Full text (2,02 MB)

6.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU HENKEL
Tamara Furjan, 2014, master's thesis

Abstract: Dandanes je največji izziv za novodobna podjetja imeti dobro marketinško komuniciranje. Vsako podjetje se zaveda, da bo na konkurenčnem trgu uspešno le, če mu bo uspelo zadovoljiti potrebe kupcev in doseči čim večji dobiček. Potrebno je približati izdelke potrošnikom, jih prepričati v najboljšo kvaliteto in korist izdelka na trgu ter jih spodbuditi k samemu nakupu. V magistrski nalogi smo se osredotočili na marketinško komuniciranje v podjetju Henkel. Danes ni več le oglaševanje tisto, ki bi prinašalo informacije za porabnike, saj se sami odločajo o nakupu izdelka. Zato je še posebej pomembno, da podjetje sestavi dober načrt marketinškega komuniciranja, saj bo le tako lahko uspešno komuniciralo z ciljnim občinstvom in pridobilo lojalnost porabnikov.
Keywords: komuniciranje, marketinško komuniciranje, komunikacijski program, ciljno občinstvo, komunikacijski kanal, določitev marketinškega proračuna, mediji, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno trženje, promocijski splet, podjetje Henkel
Published: 08.10.2014; Views: 749; Downloads: 223
.pdf Full text (2,02 MB)

7.
POSPEŠEVANJE PRODAJE IZDELKOV V PODJETJU POŠTA SLOVENIJE D.O.O.
Mateja Pavlič, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: Pospeševanje prodaje je orodje promocijskega spleta, ki je v zadnjem času precej v razmahu. Podjetja pogosto uporabljajo tehnike pospeševanja prodaje, saj z njimi dosegajo takojšnje učinke na povečanje prodaje in merljive rezultate, kar je z drugimi orodji težje dosegljivo. Zaradi velikega razmaha tega orodja, pa je tržišče že zelo zasičeno, zato morajo biti tržniki vedno bolj agresivni, da dosežejo želene učinke. Pospeševanje prodaje kot orodje učinkuje na potrošnike na mestu prodaje, kjer se potrošniki odločajo za nakup določenega izdelka. Kljub temu pa ne more biti nadomestilo za druga orodja promocijskega spleta. Tudi Pošta Slovenije se srečuje s konkurenco, tako na področju prodaje izdelkov kot na področju izvajanja storitev. Potrebno je neprestano iskanje novih idej za pridobitev novih strank, hkrati pa poskrbeti, da obdržijo obstoječe. Prodaja kot sestavni del trženja pomeni pot do kupcev. Uspešnost prodaje temelji na delovanju vrste prodajnih procesov, ki se medsebojno razlikujejo glede na cilje, ki jih v prodaji želimo doseči. V diplomskem delu smo analizirali prodajo izdelkov na poštah v obdobju pred obiskom pospeševalca prodaje na pošti, v dneh obiska pospeševalca prodaje na pošti in po obisku pospeševalca prodaje na pošti. Analizirali smo prodajo celotnega trgovskega in komisijskega blaga, ki je bilo v planu prodaje po posameznih poštah za leto 2014. Nadalje smo analizirali prodajo blaga, za katerega se je potrebno potruditi, da je prodano in na koncu še prodajo blaga, za katerega so se zaposleni na pošti s pospeševalcem prodaje dogovorili, da ga bodo aktivno tržili v času njegovega obiska. Izdelali smo tudi anketni vprašalnik, s katerim smo dobili ključne odgovore na zastavljena vprašanja glede namena obiska pošte, zadovoljstva in opažanja uporabnikov poštnih storitev. Na koncu smo odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja ter podali ugotovitve, ki smo jih razbrali iz raziskave.
Keywords: Marketing, Marketinški splet, Promocijski splet, Pospeševanje prodaje, Pošta Slovenije d. o. o.
Published: 19.02.2015; Views: 880; Downloads: 108
.pdf Full text (2,80 MB)

8.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU GORENJE COMMERCE D.O.O.
Mateja Štefančič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Komuniciranje je aktivnost, ki se ji je nemogoče izogniti v vsakdanjem življenju. Pomembna je za obstoj tako posameznika kot organizacije. Skozi nalogo bomo spoznali marketinško komuniciranje in uporabo orodij komuniciranja v podjetju Gorenje Commerce d. o. o. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu bomo predstavili osnove marketinškega komuniciranja in korake za oblikovanje učinkovitih komunikacij. Podrobneje se bomo lotili promocijskega spleta in opisa posameznih orodij komuniciranja. V praktičnem delu bomo spoznali prodajno poslovno enoto Gorenje Commerce d. o. o., podrobneje pa nas bo zanimalo, kako se podjetje predstavlja trgu skozi prvine marketinškega spleta. Opisali bomo oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebno prodajo in odnose z javnostmi na osnovi obravnavanega podjetja. Kako se trg odziva na aktivnosti podjetja, bomo poizkušali ugotoviti s pomočjo anketnega vprašalnika, ki smo ga izvedli.
Keywords: marketinško komuniciranje, promocijski splet, oglaševanje, Gorenje
Published: 06.06.2016; Views: 556; Downloads: 65
.pdf Full text (2,07 MB)

9.
PROMOCIJA LOKALNE RADIJSKE POSTAJE
Natalija Veronik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Komercialna radijska postaja se tako kot ostala podjetja bori za svojo uspešno delovanje. Merilo njene uspešnosti so zvesti poslušalci in oglaševalci. Da bi lahko zadovoljili vse deležnike je v prvi vrsti pomembno, da zna radijska postaja pritegniti poslušalce, saj bo z njimi pridobila tudi oglaševalce. Eden izmed načinov, ki lahko pripomore k večji poslušanosti, je dobra promocija ali tržno komuniciranje. Radijska postaja mora namreč poskrbeti za to, da so poslušalci primerno motivirani oziroma, da imajo razlog poslušati določeno frekvenco. Konstantna promocija pomaga pri celostni podobi radia. Na primeru radijske postaje, Radio City, smo v nalogi pokazali, kako lahko uspešna promocija pripomore k večji poslušanosti radia. Radio City je že leta najbolj poslušana radijska postaja v severovzhodni Sloveniji, ki ima za seboj številne odmevne in uspešne promocijske akcije. V teoretičnem delu smo predstavili promocijo in načine, na katere se lahko promovira radio, v empiričnem delu pa smo raziskali vpliv promocije na poslušanost radijske postaje na primerih dobre prakse.
Keywords: promocija, tržno komuniciranje, radio, radijska postaja, promocijski splet, poslušanost, odnosi z javnostmi, publiciteta, celostna podoba
Published: 08.09.2016; Views: 404; Downloads: 80
.pdf Full text (1,47 MB)

10.
UČINKOVITOST KOMUNICIRANJA PRI TRŽENJU HOTELSKO KONFERENČNIH STORITEV V HOTELU AZUL KRANJ
Maja Mihajl, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Trženje turističnih storitev je v svoji osnovi kompleksen in dinamičen proces, v katerem komunikacija igra ključno vlogo. Namen diplomskega dela je preučitev vseh procesov in dejavnikov v podjetju Azul d.o.o., ki tekom trženja hotelsko konferenčnih storitev vplivajo na uspešnost komunikacije s tržnim okoljem. V okviru trženjskega spleta, ki je preplet vseh teh dejavnikov, nas je zanimalo predvsem trenutno vzpostavljeno stanje elementov spleta in način komuniciranja. V raziskovalnem delu nas je po uvodni predstavitni podjetja Azul d.o.o. najprej zanimalo, kako so uporabniki zadovoljni s trenutno ponudbo hotelsko konferenčnih storitev. V nadaljevanju smo raziskovali, ali je komunikacija zaposlenih s potrošniki tekom procesiranja storitev na ustrezni ravni. Obenem nas je zanimalo, v kolikšni meri je trenuten obseg storitev v Azulu konkurenčen v odnosu do ostalih ponudnikov istovrstnih storitev. Predvsem nas je zanimalo, na poudarjanju katerih storitev se lahko gradi učinkovita konkurenčna prednost. Ugotavljali smo tudi, katerim skupinam potrošnikov trenutno prodajna služba posveča glavnino trženjskih aktivnosti. V povezavi s ciljnimi trženjskimi skupinami sta nas nadalje zanimali trenutna uporaba in izkoriščenost tržnih poti, preko katerih podjetje Azul d.o.o. prihaja v stik s potencialnimi in obstoječimi uporabniki. Nazadnje pa smo v procesu raziskovanja ugotavljali, na kakšen način, v kolikšnem obsegu in s kakšnimi sredstvi podjetje Azul d.o.o. promovira svoje storitve in utrjuje prepoznavnost blagovne znamke v tržnem okolju Kranja. V diplomskem delu smo raziskovali s pomočjo več metod. Raziskovali smo z metodo opazovanja trenutnega stanja preko neposredne vključenosti v procese trženja. Del podatkov raziskovalnega dela je bilo pridobljenih na podlagi anketega vprašalnika, ki je bil razdeljen med uporabnike hotelskih storitev. Z analizo spletnih virov oziroma spletnih strani drugih hotelov smo pridobili podatke o obsegu konkurenčnih storitev. S pridobljenimi podatki smo prek primerjalne metode ugotavljali konkurenčne prednosti hotela Azul. Pri ugotavljanju obstoječega stanja smo si pomagali tudi z analizo SWOT, kjer so bile izpostavljene priložnosti, nevarnosti, prednosti in slabosti za obstoječe elemente trženjskega spleta. Ugotovili smo, da je stopnja zadovoljstva s storitvami v tem trenutku pri uporabnikih le delna. Ugotovili smo tudi, da je hotel z izjemo nekaterih storitev boljši od konkurence. Način komuniciranja z uporabniki je tekom procesiranja storitev znotraj hotela zadovoljiv, medtem ko komunikacija z zunanjim tržnim okoljem ni dovolj učinkovita in ni dovolj usmerjena k dvigu prepoznavnosti blagovne znamke v tržnem okolju. Pri raziskovanju ciljnih tržnih skupin smo ugotovili, da tržni potencial ni dovolj izkoriščen, ter da bi bilo potrebno nadgraditi obstoječe tržne kanale oziroma vpeljati nove.
Keywords: marketinški splet, promocijski splet, komuniciranje, strategija trženja, zadovoljstvo kupcev
Published: 03.10.2016; Views: 178; Downloads: 25
.pdf Full text (700,21 KB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica