| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
OGLAŠEVANJE ZASEBNE FAKULTETE X
Katja Podlogar Kos, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Zaostrena konkurenca na področju visokošolskega izobraževanja, predvsem v družboslovnih vedah, sili visokošolske organizacije, da nenehno proučujejo svoje okolje in iščejo najučinkovitejše načine oglaševanja. V posebnem položaju so zasebne visokošolske organizacije, ki imajo podeljene koncesije za izvajanje izobraževalnega in raziskovalnega dela. V diplomskem delu smo v prvem delu proučili teorijo na področju marketinga in oglaševanja, v nadaljevanju pa raziskali obstoječe oglaševalske aktivnosti zasebne fakultete X. Z anketnim vprašalnikom, danim v izpolnjevanje študentom, smo ugotavljali primernost oglaševalskih medijev za oglaševanje študijskih programov zasebne fakultete X. S pomočjo analize smo potrdili oziroma ovrgli zastavljena raziskovalna vprašanja in hipoteze. Pomembni odgovori na vprašanje, ali se zasebna fakulteta X zadosti oglašuje, so pokazali, da le nekaj več kot polovica vprašanih meni, da je oglaševanje zasebne fakultete X zadostno, malo manj kot polovica pa, da se zasebna fakulteta X premalo oglašuje. Rezultat je ključnega pomena, saj je kazalnik, da moramo vse napore usmeriti v temeljito proučitev oglaševalskih medijev, ki jih je smotrno uporabljati za večjo prepoznavnost in povečan vpis študentov. Nadaljnja raziskava je pokazala, da so nekateri tradicionalni oglaševalski mediji še vedno pomembni, med njimi so tiskani mediji in radio, vse večji pomen pa imajo novejši oglaševalski mediji, vezani na sodobno tehnologijo in internet. Trenutno zelo aktualna in vidna medija sta oglaševanje na družabnih omrežjih kot tudi oglaševanje na različnih, bolj obiskanih spletnih straneh. Pri tem pa ne gre pozabiti na spletno stran organizacije. Namreč naša raziskava je pokazala, da so si kandidati pred odločitvijo za vpis ogledali spletno stran zasebne fakultete X in si s tem ustvarili prvo mnenje. Po predstavitvi rezultatov smo podali predloge za bolj učinkovito oglaševanje zasebne fakultete X. Vsekakor predlagamo, da več napora vložijo v novodobne oglaševalske medije, kot je oglaševanje na družabnih omrežjih in svetovnem spletu. Velik pomen pri samem izvajanju oglaševalskih aktivnosti pa imajo ljudje, ki to delo opravljajo. Pri izvajanju teh aktivnostih so zelo pomembni znanje in strokovnost ter čas oziroma hitra odzivnost. Zato mora zasebna fakulteta X dobro razmisliti, ali bo omenjene aktivnosti sposobna opravljati sama, ali ima znotraj organizacije ustrezen kader ali pa naj delo preda zunanjim izvajalcem, ki so za področje oglaševanja podjetij oziroma organizacij posebej usposobljeni.
Keywords: marketing v izobraževanju, marketinški splet, promocija oziroma marketinško komuniciranje, oglaševanje
Published: 06.10.2016; Views: 670; Downloads: 55
.pdf Full text (8,61 MB)

2.
VPLIV PROMOCIJE NA ODLOČITEV ZA UNIVERZITETNI ŠTUDIJ NA FAKULTETI ZA ORGANIZACIJSKE VEDE UNIVERZE V MARIBORU
Marija Jagodic, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Namen izobraževalnih ustanov je, da omogočijo ljudem zadovoljevanje potreb po izobraževanju. Z naraščanjem števila visokošolskih zavodov na trgu izobraževalnih storitev nastaja vse večja konkurenca. Vsaka izobraževalna institucija si skuša pridobiti čim večji ugled, zato si pomaga tudi s promocijskimi aktivnostmi. Izobraževalna ustanova, ki se tržno obnaša, mora ugotavljati potrebe in povpraševanja, na podlagi tega pa pripravljati, razvijati in uvajati nove izobraževalne storitve. V sklopu marketinških aktivnosti mora predvsem pravočasno in konkurenčno oblikovati marketinški splet, proučevati konkurenco in stalno spremljati tržišče. Da to doseže, so potrebne tržne raziskave, razvoj novih konkurenčnih storitev in učinkovita promocija. V diplomskem delu smo obravnavali razkorak med predvidenim in dejanskim vpisom na univerzitetne študijske programe Fakultete za organizacijske vede Univerze v Mariboru in ugotavljali razloge za nastale razlike. Med zainteresiranimi za študij smo z analizo odgovorov ugotavljali, katere promocijske aktivnosti, ki jih fakulteta izvaja, v največji meri vplivajo na odločitev za študij. Pri predstavitvi rezultatov smo navedli tudi predloge za izboljšavo dosedanjega stanja promocije študija in študijskih programov fakultete. Za večjo prepoznavnost v okolju in posledično boljši vpis na študijske programe je nujno, da fakulteta dogodke, ki jih organizira, oglašuje v medijih. Pomemben vpliv na dijakovo odločitev za študij imajo tudi predstavitve študija in študijskih programov fakultete na informativnem dnevu. Pri promociji študija in študijskih programov je pomembno, da fakulteta vsebino predstavitve prilagodi dijakovemu razumevanju, izpostavi praktičnost pridobljenih znanj v času študija in možnosti zaposlitve po zaključenem študiju.
Keywords: promocija v izobraževanju, promocijske aktivnosti FOV UM, kandidat za študij (dijak), študent
Published: 25.05.2016; Views: 641; Downloads: 42
.pdf Full text (1,18 MB)

3.
VPLIV INFORMATIVNIH DNI NA ODLOČITEV DIJAKOV ZA NADALJEVANJE ŠTUDIJA
Klavdija Pavec, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Vse večja ponudba in konkurenca na trgu izobraževalnih storitev je povzročila, da se šole in fakultete vedno pogosteje srečujejo z marketingom. Marketinški pristop mora temeljiti na tem, da pritegne pozornost potencialnih uporabnikov in da odprto komunicira z morebitnim bodočim uporabnikom. Zato je primarni cilj naloge raziskati vpliv informativnih dni na odločitev dijakov za nadaljevanje študija. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov, teoretičnega in raziskovalnega dela. V teoretičnem delu je predstavljen marketing in elementi marketinškega spleta, s poudarkom na promociji šol in fakultet. Na kratko je opredeljena tudi zakonodaja v slovenskem izobraževanju. V raziskovalnem delu sta predstavljeni šoli, ki sta nam pomagali pri raziskovanju. Predstavljena je analiza rešenih anketnih vprašalnikov, s katerimi smo odgovorili na postavljene hipoteze. Opravljena je tudi primerjava med šolama, to je splošno gimnazijo in srednjo poklicno šolo.
Keywords: marketing v izobraževanju, marketinški splet, promocija
Published: 23.08.2011; Views: 1390; Downloads: 120
.pdf Full text (1,87 MB)

4.
ZAVEDANJE POMENA MARKETINGA V OSNOVNI ŠOLI
Damjana Potočnik, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Marketing v izobraževanju in marketing izobraževanja vključuje organizacijo, strukture in vedenje do uporabnikov. Ko govorimo o dejavnosti vzgoje in izobraževanja, imamo v mislih šolo kot organizacijo. Posebnost marketinga izobraževanja je v razumevanju izdelka oziroma storitve šole. Tako v šoli lahko razumemo kot izdelek izobraževalni program, kot celoto storitev pa vzgojno-izobraževalni proces ter vse dejavnosti šole, ki jih šola izvaja, da bi zadovoljila potrebe učencev in drugih odjemalcev. V diplomskem delu smo raziskovali koliko se vodstva osnovnih šol na področju Ljubljane zavedajo marketinga in v kakšni meri ga vključujejo v svoj letni delovni načrt. Iz raziskave v katero je bilo vključenih 30 od 46 osnovnih šol v Ljubljani, smo ugotovili, da se marketinške dejavnosti v ljubljanskih šolah kažejo pretežno v pridobivanju učencev, približevanju dnevnih dejavnosti šole potrebam zunanjih odjemalcev in drugih sekundarnih uporabnikov in komercializmu v šolah. Ravnatelji so v večini učitelji in predvidoma nikoli niso delali na področju marketinga. Njihova naloga je pedagoško vodenje šole, ki pa nima nič skupnega z marketingom. Ravnatelji bodo morali začeti resno razmišljati o marketinški usmerjenosti v smislu večje prepoznavnosti šol na različnih nivojih delovanja. V današnjem času hitrih sprememb in naprednih tehnologij bodo morali v šolah bolj prisluhniti uporabnikom in njihovim potrebam.
Keywords: Marketing v izobraževanju, uporabniki, promocija šole, zavedanje marketinga, marketinško ačrtovanje
Published: 18.08.2010; Views: 1534; Downloads: 200
.pdf Full text (585,49 KB)

Search done in 0.13 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica