| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ANALIZA RAZVOJNIH PRILOŽNOSTI TURIZMA IN NJEGOVE PROMOCIJE V ZGORNJI SAVINJSKI DOLINI
Sonja Ramšak, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga, Analiza razvojnih priložnosti turizma in njegove promocije v Zgornjesavinjski dolini, je razdeljena na štiri poglavja. V prvem poglavju smo opredelili področje in opisali problem raziskave, namen, cilje in osnovne trditve. Navedli smo tudi predpostavke in omejitve raziskave, ter metode, ki smo jih uporabili v diplomski nalogi. V drugem poglavju smo pojasnili pojem promocije ter predstavili njene instrumente. Prav tako pa smo navedli, kako potekata informiranje turistov in promocija v Zgornjesavinjski dolini. Tretje poglavje smo namenili razvoju turizma v Zgornjesavinjski dolini, ki vsebuje podatke o turističnem razvoju ter njeno ponudbo, ki vključuje naravne in kulturne danosti, šport in rekreacijo, nastanitvene zmogljivosti, kulinariko, festivale in kulturne prireditve. Navedli smo tudi organizacije, ki se ukvarjajo s promocijo turizma v Zgornjesavinjski dolini in opredelili njihove naloge. Izvedli smo tudi SWOT analizo turizma, ki prikazuje prednosti slabosti, priložnosti in pomanjkljivosti Zgornjesavinjske doline. V četrtem poglavju smo analizirali rezultate anketne in komentirali njene rezultate. S pomočjo ankete smo prišli do spoznanja, da so turisti premalo obveščeni o turističnem dogajanju in ponudbi v Zgornjesavinjski dolini, vzrok pa je iskati v slabi promociji in slabem promocijskem gradivu. Razmere bi se uredile, če bi bilo na voljo dovolj finančnih virov ter če bi turistične agencije sodelovale in bi turističnim povpraševalcem predstavile turistični produkt tako da bi vsebovala informacije in ponudbi celotne Zgornjesavinjske doline.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: Zgornjesavinjska dolina, promocija turizma, razvoj turizma, SWOT analiza, analiza ankete.
Published: 23.08.2010; Views: 1969; Downloads: 347
.pdf Full text (3,33 MB)

2.
MOŽNOSTI PROMOCIJE SLOVENSKEGA TURIZMA V TUJINI
Meta Prezelj, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V prvem delu diplomskega dela smo opisali glavne značilnosti turizma in turizma kot poslovnega procesa ter definirali elemente trženjskega spleta, še posebno promocije. Izpostavili smo pomembnost imidža države in tržne znamke ter poskušali ugotoviti, zakaj na teh področjih Slovenija ni konkurenča ostalim evropskim državam. V drugem delu diplomskega dela smo v okviru študijske izmenjave na Češkem izvedli anketo med študenti Ekonomske fakultete v Ostravi. Želeli smo izpostaviti nekatere lastnosti češkega študenta kot potencialnega turista v Sloveniji ter njegove potovalne navade. Polovici študentov smo pokazali predstavitveni video Slovenije in merili vpliv videa na njihov odziv in mnenje o Sloveniji ter te rezultate primerjali z rezultati tistih študentov, ki videa niso videli. Testirali smo tudi pravilnost postavljenih hipotez ter rezultate numerično in grafično predstavili. V zadnjem delu naloge smo v zaključku obdelali postavljene cilje in podali konkretne predloge za izboljšanje stanja.
Keywords: Turizem, trženjski splet, promocija turizma, trajnostni turizem, tržna znamka
Published: 28.02.2012; Views: 985; Downloads: 134
.pdf Full text (2,05 MB)

3.
Stališča predstavnikov lokalne samouprave do uporabe vina za namen turistične promocije
Maja Žibert, 2017, master's thesis

Abstract: Vinarstvo in vinogradništvo imata v Sloveniji za gospodarski razvoj, za kulturno podobo države ter za turizem velik pomen. A kljub bogati tradiciji in pomenu panoge, vino, vinarstvo ter vinogradništvo v strateških dokumentih na nacionalnem nivoju nimajo mesta/vloge, kot bi si je želeli. V raziskovalnem delu smo dokazali, zakaj vino predstavlja identifikacijski element države Republike Slovenije in zakaj si zaslužijo strateško pozicijo v pomembnih dokumentih na lokalni in nacionalni ravni. V teoretičnem delu smo razložili pomen vina za Slovenijo in Slovence, opredelili in umestili smo pojem vinskega turizma in govorili o njegovi promociji. Obrazložili smo tudi, zakaj so pomembna stališča predstavnikov lokalne samouprave za strateške odločitve in načrtovanja. V empiričnem delu smo raziskovali stališča predstavnikov lokalne samouprave do vina kot elementna turistične promocije. Spoznali smo, da imajo župani Republike Slovenije pozitivna stališča do vina, elementa turistične promocije, in da v vinu vidijo pomembni identifikacijski element tako na državni kot lokalni ravni.
Keywords: vino, uporabnost vina, vinski turizem, promocija vinskega turizma, župani, Slovenija
Published: 17.01.2018; Views: 477; Downloads: 140
.pdf Full text (3,21 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica