| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 22
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Načrtovanje kolesarskih in peš površin cestnega omrežja mest na primeru Novega mesta : magistrsko delo
Klemen Beličič, 2024, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi je obravnavana tematika načrtovanja peš in kolesarskih povezav na ravni mesta, in sicer na primeru Novega mesta. Pregledali smo domačo in tujo strokovno literaturo ter zakonodajne dokumente s področja načrtovanja in umeščanja infrastrukture ter izvedbe ukrepov na cestni infrastrukturi za izboljšanje pogojev za aktivne oblike mobilnosti. Izvedena je bila celovita analiza stanja prometa pešcev in kolesarjev v Novem mestu s pregledom strateških in prostorskih dokumentov, izvedbo prostorskih in statističnih analiz o prometnih nesrečah, omejitvah in meritvah hitrosti, prometnih obremenitvah ter s pregledom izvedene in predvidene infrastrukture. Rezultat magistrskega dela predstavljajo izdelana funkcionalna klasifikacija cest, predlog zasnove kolesarskih površin in površin za pešce Novega mesta. Na podlagi oblikovanih zasnov je izdelan nabor desetih ukrepov z usmeritvami za oblikovanje prometnih površin, ki predstavlja osnovo za izvedbo projektov za zagotovitev sklenjene mreže peš in kolesarskih povezav cestnega omrežja Novega mesta.
Keywords: kolesarske površine, površine za pešce, trajnostna mobilnost, prometno inženirstvo, aktivna mobilnost
Published in DKUM: 10.07.2024; Views: 214; Downloads: 44
.pdf Full text (17,66 MB)

2.
Uvajanje segmentnega usmerjanja v sodobna podatkovna omrežja ponudnikov storitev : magistrsko delo
Enej Unterajter, 2024, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo obravnava nadgradnjo omrežja MPLS s segmentnim usmerjanjem. Tehnologijo segmentnega usmerjanja lahko obravnavamo kot nadaljevanje razvoja tehnologije MPLS, zato je najprej podrobno raziskana tehnologija MPLS. Ker nadgradnja omrežja MPLS s segmentnim usmerjanjem prinaša številne prednosti, se magistrsko delo podrobno osredotoči na raziskovanje te tehnologije, njene prednosti in strategije prehoda z MPLS na segmentno usmerjanje. Ugotovljeno je, da je tehnologija segmentnega usmerjanja zanesljiva in učinkovita, zato jo je smiselno vpeljati v sodobna omrežja. Ker ima enostavnejšo krmilno oziroma signalizacijsko ravnino, se zmanjša obsežnost protokolnega sklada. Podpira tudi koncept programsko krmiljenih omrežij SDN za učinkovito interakcijo storitev in omrežnega sloja. Pri segmentnem usmerjanju robni usmerjevalnik definira celotno pot paketa, zato pri vzpostavitvi in upravljanju povezav ne sodelujejo vsi usmerjevalniki na poti, kar omogoča izvedbo učinkovitih rešitev za prometno inženirstvo.
Keywords: segmentno usmerjanje, omrežje MPLS, prometno inženirstvo MPLS, prometno inženirstvo segmentnega usmerjanja, izvorno usmerjanje
Published in DKUM: 29.03.2024; Views: 274; Downloads: 55
.pdf Full text (2,95 MB)
This document has many files! More...

3.
Letopis Fakultete za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo 2022/2023
2023

Abstract: Publikacija predstavlja pregled dosežkov fakultete v študijskem letu 2022/23, na krat-ko predstavlja vse študijske programe in aktivnosti, ki so se izvajale na programih gradbeništva, gospodarskega inženirstva, prometnega inženirstva in arhitekture. Predstavljeno je tudi delo na področju publicistike, projektno delo, ekskurzije, delavnice, razstave, delo študentskega sveta in alumni kluba FGPA, kakor tudi gostovanja v tujini ter delo komisij in strokovnih služb UM FGPA. Zbrana so tudi vsa diplomska, magistrska in doktorska dela študijskega leta 2022/23.
Keywords: letopis, študijsko leto 2022/2023, 'Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo', dosežki fakultete, aktualni projekti
Published in DKUM: 21.12.2023; Views: 333; Downloads: 54
.pdf Full text (110,77 MB)
This document has many files! More...

4.
Analiza simulatorjev vožnje v cestnem prometu : diplomsko delo
Kevin Zorin, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Simulatorji vožnje so sistem s pomočjo katerega lahko vplivamo na izboljšanje prometne varnosti na cestah in povečevanje pretočnosti cestnega prometa. Bistvena prednost simulacij je, da lahko že v fazi raziskav predvidimo pomanjkljivosti voznikov in morebitne napake cestne infrastrukture. V diplomskem delu smo na začetku predstavili splošne informacije o simulatorjih vožnje v cestnem prometu in predstavili področja uporabe simulatorjev v tujini ter podrobneje uporabo simulatorjev v Sloveniji. Posebej smo analizirali simulatorja vožnje družbe DARS d.d. in simulator za potrebe raziskav v cestnem prometu laboratorija za prometno inženirstvo UM FGPA, ki sta med seboj tudi primerjana. Omenjena simulatorja sta bila analizirana z vidika zgradbe, uporabljenih podatkov, izhodnih rezultatov simulacij, vizualizacije podatkov in uporabnosti simulacij. Na koncu smo predstavili primerjavo rezultatov simulacij in dodatne možnosti uporabe simulacij za raziskovalne namene ter njune prednosti in slabosti.
Keywords: prometno inženirstvo, simulator vožnje, prometna varnost
Published in DKUM: 11.09.2023; Views: 723; Downloads: 52
.pdf Full text (4,07 MB)

5.
6.
SLEDENJE VOZIL IN UPRAVLJANJE AVTOPARKA V PODJETJU NIGRAD, d.d.
Tjaša Repolusk, 2019, diploma project paper

Abstract: Vse hitrejši razvoj tehnologij v informacijski dobi pomeni, da se mora podjetje če želi biti uspešno, neprestano prilagajati novim sistemom z namenom doseganja boljših ciljev poslovanja. V prvem delu projektne naloge je predstavljeno delovanje GPS sistemov. Osrednji del projektne naloge pa se osredotoča na uporabo GPS sledenja v podjetju Nigrad d.d. Predstavljen je sistem TRAK8, ki ga je podjetje implementiralo za sledenje svojih vozil. S podatki pridobljenimi s strani podjetja pa sta obravnavana tudi dva praktična primera potrebnih vpogledov v podatkovne baze zapisov.
Keywords: prometno inženirstvo, sledenje vozil, GPS, varovanje podatkov
Published in DKUM: 06.11.2019; Views: 1175; Downloads: 196
.pdf Full text (912,95 KB)

7.
Prispevek k poglobljeni prometno varnostni analizi prometnih nesreč
Jure Kukovič, 2019, master's thesis

Abstract: Magistrska naloga obravnava poglobljene prometno varnostne analize prometnih nesreč. V magistrski nalogi sta predstavljeni slovenska in evropska pravna podlaga, ki se ukvarjata z varnostjo v prometu. Predstavljeni sta finska metoda VALT in angleška RAIDS, ki obravnavata poglobljene prometno varnostne analize prometnih nesreč. Izdelana je metodologija, ki bi se lahko uporabila v Sloveniji za izvajanje poglobljene prometno varnostne analize prometnih nesreč, ki opredeljuje časovni ogled kraja prometne nesreče in multidisciplinarno skupino, ki izvaja poglobljeno prometno varnostno analizo prometnih nesreč. Prikazan je tudi namišljen primer, kako bi se takšna metodologija tudi izvajala. Na koncu so predstavljene zakonske ovire, ki trenutno ne omogočajo izvajanja metodologije za poglobljeno prometno varnostno analizo in predlog spremembe te zakonodaje.
Keywords: prometno inženirstvo, analiza prometnih nesreč, metodologija za poglobljeno analizo prometnih nesreč
Published in DKUM: 19.09.2019; Views: 1277; Downloads: 196
.pdf Full text (1,00 MB)

8.
Analiza prometne varnosti kolesarjev v Sloveniji med letoma 2009 in 2018
Tea Poredoš, 2019, master's thesis

Abstract: Tako v Evropi kot tudi v Sloveniji v zadnjih letih poudarjamo uporabo trajnostnih prevoznih sredstev in mednje spada tudi kolo. Kolesarji so poleg pešcev bolj izpostavljeni v prometu kot ostali udeleženci in zato spadajo med ranljivejše udeležence v prometu. V prometnih nesrečah velikokrat utrpijo hude telesne poškodbe ali celo smrt in prav zato je pomembno, da na tem področju zagotovimo dobro prometno varnost. V magistrskem delu je predstavljena prometna varnost kolesarjev v Sloveniji. Opravili smo analizo prometnih nesreč z udeležbo kolesarjev med letoma 2009 in 2018 in rezultati kažejo, da število prometnih nesreč z udeležbo kolesarjev z leti rahlo pada, pada pa tudi število smrtnih žrtev med kolesarji. Večina kolesarjev je v prometnih nesrečah utrpela lažje telesne poškodbe, najpogostejši vzroki prometnih nesreč, v katerih so umrli kolesarji, pa so neupoštevanje pravil o prednosti, neprilagojena hitrost in nepravilna smer/stran vožnje. Večina prometnih nesreč z udeležbo kolesarjev se je zgodila podnevi, večina kolesarjev je bila brez varnostne zaščitne čelade in niso bili pod vplivom alkohola. Glede na rezultate analize prometnih nesreč so opisane možne rešitve s področja načrtovanja kolesarske infrastrukture, naprednih varnostnih sistemov v vozilih, pravilne opreme kolesa in kolesarja ter izvajanja izobraževanj in preventivnih akcij.
Keywords: prometno inženirstvo, prometna varnost kolesarjev, analiza prometnih nesreč, infrastruktura za varnost kolesarjev, varnostni sistemi v vozilih
Published in DKUM: 19.09.2019; Views: 1534; Downloads: 153
.pdf Full text (3,85 MB)

9.
Pritrjevanje in varovanje tovora v cestnem prometu
Patrik Vogrinčič, 2019, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo temelji na proučevanju pritrjevanja in varovanja tovora v cestnem prometu v obdobju med leti 2007 in 2016. Pritrjevanje tovora je zelo pomembno z vidika varnosti. Statistični podatki kažejo, da trend prometnih nesreč na območju Republike Slovenije zaradi nepravilnosti pri varovanju tovora narašča. Policija na terenu ugotavlja vedno več kršitev glede pritrjevanja tovora. V Republiki Sloveniji narašča tudi število registriranih novih tovornih vozil. V magistrskem delu smo predstavili in opisali pripomočke za pritrjevanje in varovanje tovora. Večji poudarek smo namenili platnenim pritrjevalnim trakom. Uporabili smo jih kot primer pri izračunih. Opisali smo načine, s katerimi se tovor pravilno pritrdi in varuje v cestnem prometu. Na primerih iz vsakdana smo izračunavali potrebno število pritrjevalnih trakov. Pri tem smo ugotovili, da so poklicni vozniki uporabljali zadostno število pritrjevalnih trakov. Na koncu smo v programu Microsoft Excelu kot rešitev podali model za hitrejše določanje števila potrebnih pritrjevalnih trakov. Model po vnešenih vhodnih podatkih izpiše število potrebnih pritrjevalnih trakov.
Keywords: prometno inženirstvo, tovorni promet, varovanje tovora, pritrjevanje tovora, pritrjevalna sredstva
Published in DKUM: 03.07.2019; Views: 1726; Downloads: 344
.pdf Full text (11,31 MB)

10.
Prometne in logistične karakteristike dostopne žičnice Žekovec na smučišče Golte
Aljaž Paulič, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava tematiko prometne in logistične karakteristike dostopne žičnice Žekovec na smučišče Golte. Tema dela se osredotoča predvsem na opis prometnih in logističnih karakteristik nihalke z izračunom kapacitete žičniških naprav na Golteh in izračunom potrebnega števila parkirnih mest pri spodnji postaji nihalke. Podati želimo predloge in ukrepe za izboljšave na obstoječi infrastrukturi in primerjati nihalno žičnico s krožno kabinsko žičnico. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu so v prvih štirih poglavjih opisana področja, ki morajo biti razjasnjena, preden se pobliže pogleda samo analizo trenutnega stanja. Predstavljena je zgodovina in razvoj smučarskega centra, delitev in razvoj žičniških naprav ter podrobneje opisana nihalka Žekovec z vsemi tehničnimi in ostalimi karakteristikami. V analizi stanja so opravljene meritve parkirišč in podano število le-teh. Opravljeni so izračuni kapacitet smučarskih prog in žičniških naprav, saj iz tega lahko ugotovimo število potrebnih parkirnih mest. V analizo je zajeta spodnja in zgornja postaja nihalke ter podana primerjava nihalke in krožno kabinske žičnice.
Keywords: prometno inženirstvo, žičniške naprave, kapaciteta smučarskega centra, parkirišča
Published in DKUM: 27.09.2018; Views: 1324; Downloads: 204
.pdf Full text (2,17 MB)

Search done in 0.21 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica