| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 20
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
INFRASTRUKTURNI IN EKONOMSKI VIDIKI UVEDBE ELEKTRONSKEGA SISTEMA CESTNINJENJA V PROSTEM PROMETNEM TOKU
Boris Voršič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Danes ni več vprašanje, ali vzpostaviti sistem brezgotovinskega elektronskega cestninjenja za vsa vozila ali ne, saj so evropske smernice na področju plačevanja storitev jasne. Zaračunavanje uporabe cest naj bo sorazmerno z dejansko uporabo, to pa je mogoče le ob natančnem merjenju in obračunavanju vsakega prevoženega kilometra ceste. Diplomska naloga predstavlja raznolikost vpeljanih konceptov v državah Evrope in sveta, katere pospešeno uvajajo elektronsko cestninjenje, saj le to omogoča boljšo pretočnost prometa, zmanjšanje škodljivih emisij v okolje ter večje prihodke iz naslova cestninjenja. Diplomska naloga podaja koncept rešitve, ki izhaja iz osnovnih zahtev obračunavanja cestnin za vsa motorna vozila v prostem prometnem toku in je glede na zahteve najprimernejši za uvedbo v Republiki Sloveniji.
Keywords: cestna infrastruktura, ekologija, prosti prometni tok, informacijski sistem, cestnina, elektronsko cestninjenje, ekonomska upravičenost, mikrovalovno cestninjenje, satelitsko cestninjenje, sistem univerzalne identifikacije, varstvo osebnih podatkov
Published: 09.12.2010; Views: 2162; Downloads: 273
.pdf Full text (2,34 MB)

7.
PRIMERJALNA EKONOMSKA ANALIZA CESTNEGA PROMETA V SLOVENIJI IN ZDRUŽENEM KRALJESTVU
Sara Navotnik, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Bistvo diplomske naloge je prikazati strukturo cestnega sistema v Sloveniji in v Združenem kraljestvu. Prikazali bomo podobnosti in razlike med tema dvema sistemoma. Želeli smo ugotoviti, kolikšna količina tovora in koliko potnikov se letno prevaža v cestnem prometu, katera oblika transporta je najbolj razširjena v tovornem in katera v javnem potniškem prevozu. Zanimalo nas je tudi, kolikšna je dolžina različnih vrst cest oziroma kolikšna je cestna infrastruktura, kakšno je število smrtnih žrtev v prometnih nesrečah v cestnem prometu v Sloveniji in Združenem kraljestvu. Ob koncu bomo primerjali število smrtnih žrtev v cestnem prometu s številom smrtnih žrtev v železniškem prometu, in sicer za obe državi. Osredotočili smo se na statistične podatke, ki smo jih pridobili s pomočjo statističnega urada Evropske unije. Te podatke bomo najprej tabelarno prikazali in analizirali. Med seboj smo primerjali podatke za obe državi, in sicer tiste, ki so se nanašali na cestni promet. Na koncu smo vse ugotovitve povzeli in jih prikazali.
Keywords: cestni prometni sistem, cestni tovorni in potniški prometni sistem, cestna infrastruktura in suprastruktura
Published: 23.10.2011; Views: 1804; Downloads: 177
.pdf Full text (1,16 MB)

8.
PRIMERJALNA EKONOMSKA ANALIZA ŽELEZNIŠKEGA PROMETA V SLOVENIJI IN ZDRUŽENEM KRALJESTVU
Petra Kvar, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Bistvo diplomske naloge je prikazati strukturo železniškega sistema v Sloveniji in Združenem kraljestvu ter podobnosti in razlike med tema dvema sistemoma. Za obe državi smo želeli ugotoviti, katera vrsta transporta je najbolj razširjena v javnem potniškem prevozu in katera v tovornem prevozu, koliko potnikov in blaga se letno prevaža po železnicah, kolikšna je dolžina njihove železniške infrastrukture, koliko prometnih nesreč se letno zgodi na železnicah v Sloveniji in Združenem kraljestvu ter primerjati železniški promet s cestnim prometom glede na število smrtnih žrtev. Osredotočili smo se na statistične podatke, ki smo jih tabelarno prikazali in analizirali. Med seboj smo primerjali istovrstne podatke nanašajoče se na železniški promet v Sloveniji in Združenem kraljestvu. Na koncu smo vse ugotovitve povzeli in prikazali temeljne značilnosti železniškega prometa v Sloveniji in Združenem kraljestvu.
Keywords: železniški prometni sistem, infrastruktura, potniški in tovorni promet.
Published: 18.10.2011; Views: 1539; Downloads: 209
.pdf Full text (776,56 KB)

9.
Stohastični model za spremljanje in analizo vpliva razpoložljivosti železniškega prometnega sistema na razpoložljivost železniškega omrežja
Miran Abram, 2012, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi smo razvili stohastični model za spremljanje in analizo razpoložljivosti prometnega sistema in model nadgradili v model za spremljanje in analizo vpliva razpoložljivosti prometnega sistema na razpoložljivost prometnega omrežja v eksploataciji. Prometni sistem smo obravnavali kot tehnični sistem, sestavljen iz določenega števila zaporedno vezanih podsistemov; prometno omrežje pa kot sistem, v katerem je medsebojni vpliv med razpoložljivostjo prometnega sistema na posameznih relacijah znotraj prometnega omrežja in razpoložljivostjo prometnega omrežja kot celote, glavni mehanizem, ki definira učinkovitost prometnega omrežja. Model za spremljanje in analizo razpoložljivosti prometnega sistema smo preskusili na določeni železniški progi železniškega prometnega omrežja na območju Republike Slovenije; model za spremljanje in analizo vpliva razpoložljivosti prometnega sistema na razpoložljivost prometnega omrežja pa smo preskusili na železniškem prometnem omrežju na V. in X. evropskem železniškem omrežju na območju Republike Slovenije. Za validacijo modelov smo uporabili podatke o eksploataciji obeh sistemov v določenem preteklem časovnem obdobju. Za potrebe zbiranja in obdelave podatkov smo razvili bazo podatkov o razpoložljivoti železniških prog, pri čemer smo uporabili prototipni pristop. Za potrebe izračunavanja izbranih relevantnih karakteristik razpoložljivosti sistema smo izdelali ustrezno programsko opremo. Rezultati validacije modela za spremljanje in analizo vpliva razpoložljivosti prometnega sistema na razpoložljivost prometnega omrežja v eksploataciji kažejo, da model daje realne rezultate in omogoča opredelitev kritičnih elementov prometnega sistema s stališča razpoložljivosti, spremljanje razpoložljivosti prometnega omrežja v določenem časovnem obdobju ter oceno učinkovitosti prometnega omrežja, glede na predhodno opredeljene kriterije; opredelitev ukrepov za izboljšanje razpoložljivosti prometnega omrežja in s tem povečanje učinkovitosti prometnega omrežja pri doseganju ekonomski in drugih družbeno političnih cijev v določenem planskem obdobju.
Keywords: prometni sistem, prometno omrežje, stohastični model, baza podatkov o razpoložljivosti, programska oprema, razpoložljivost in učinkovitost prometnega omrežja.
Published: 09.01.2013; Views: 1364; Downloads: 135
.pdf Full text (3,72 MB)

10.
Primerjalna analiza zračnega prometa Slovenije in Avstrije
Sanja Ivankovič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo prikazali delovanje zračnega sistema v Sloveniji in Avstriji ter njuno skupno pravno podlago kakor tudi mednarodno sodelovanje. Z analizo smo želeli ugotoviti bistvene razlike v delovanju zračnega prometa v potniških in tovornih storitvah, kot sta uvoz in izvoz, ter dejavnike, ki so vplivali na njihovo višino povpraševanja. Pri Sloveniji smo se osredotočili na Letališče Ljubljana in prevoznika Adrio Airways pri Avstriji pa na Letališče Gradec in prevoznika Austrian Airlines. Za oboje smo analizirali uspešnost poslovanja in njuno posodabljanje v analiziranem obdobju ter razlike v ceni njunih storitev. Opredelili smo tudi sodelovanje letališč z drugimi prevozniki in družbi, ki skrbita za dosledno varnost v posamezni državi. Odločilne podatke za obdobje med 2005 in 2010 smo zbrali iz statističnih uradov, ki smo jih tabelarno predstavili, jih analizirali in obrazložili pomembne dejavnike, ki so vplivali na končne podatke.
Keywords: Ključne besede: zračni prometni sistem, zračna infrastruktura, mednarodne organizacije, potniški promet, tovorni promet, carinski postopek
Published: 03.11.2012; Views: 974; Downloads: 108
.pdf Full text (879,06 KB)

Search done in 0.17 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica