| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv sodobnih mikromobilnostnih sredstev na varnost in splošno počutje oseb z gibalnimi in senzornimi ovirami v prometu : magistrsko delo
Brane Neuhold, 2024, master's thesis

Abstract: Naše delo preučuje vpliv razmaha mikromobilnosti na osebe z gibalnimi in s senzornimi ovirami v urbanem okolju. Ugotovili smo, da kljub visoki ravni zavedanja o varnostnih pravilih med uporabniki mikromobilnosti, določene prakse, kot sta neupoštevanje omejitev hitrosti in neupoštevanje varnostnih razdalj, povečujejo varnostna tveganja za vse udeležence v prometu, še posebej za ranljive skupine. Analiza ankete, ki je zajemala 267 respondentov, je razkrila statistično pomembne razlike v percepcijah glede mikromobilnosti med različnimi skupinami, kar poudarja potrebo po ciljno usmerjenih politikah, ki upoštevajo različne potrebe in izkušnje. Poudarjamo potrebo po integriranem pristopu, ki združuje infrastrukturne izboljšave z izobraževalnimi in ozaveščevalnimi kampanjami povečanja varnosti ter dostopnosti mest za vse. Naše delo prispeva k boljšemu razumevanju dinamike mikromobilnosti in njenega vpliva na osebe z ovirami, kar odpira pot nadaljnjim raziskavam in razvoju vključujočih urbanih politik.
Keywords: mikromobilnost, osebe z gibalnimi ali senzornimi ovirami, dostopnost, varnost v prometu, prometne politike
Published in DKUM: 17.05.2024; Views: 298; Downloads: 49
.pdf Full text (6,82 MB)

2.
PROMETNA POLITIKA V FUNKCIJI AFIRMACIJE MEDNARODNEGA MULTIMODALNEGA PROMETA
Tina Velenšek, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Prometna politika je zelo pomemben dejavnik razvoja gospodarstva države saj ima nadvse velik vpliv na proizvodnjo prometnih storitev. Z dobro zastavljenimi cilji ter uporabo ustreznih instrumentov lahko prometna politika izboljša funkcioniranje celotne prometne industrije s tem pa vpliva tudi na proizvodnjo prometnih storitev v mednarodnem multimodalnem prometu, ki je eden od najsodobnejših oblik prometa. Zaradi neučinkovite prometne politike je tako v Evropski uniji kot tudi v Republiki Sloveniji prišlo do neenakomernega razvoja posameznih vrst prometa. Cestni promet je kljub svojim negativnim posledicam na okolje postal preveč razširjen, ob tem pa so nazadovali železniški promet, zračni promet ter pomorski promet, ki predstavljajo pomembne elemente multimodalnega prometa. Multimodalni promet se izvaja na osnovi ene pogodbe o prevozu blaga, ves proces organizira ena oseba - operator multimodalnega transporta blaga, v proizvodnjo prometnih storitev vključuje več vrst prometa in je zaradi tega blagodejen faktor za razvoj uravnoteženega prometnega sistema. Cilj raziskovanja je bil izdelati model prometne politike z uporabo katerega bi se zagotovilo uspešno afirmacijo mednarodnega multimodalnega prometa v Sloveniji. Model je sestavljen iz petindvajsetih elementov, ki imajo pomembno vlogo pri afirmaciji mednarodnega multimodalnega prometa. Kot posledica realizacije tega modela bi se izboljšalo delovanje celotnega prometnega sistema ter gospodarstva Republike Slovenije.
Keywords: Prometna politika, mednarodni multimodalni promet, model prometne politike, afirmacija mednarodnega multimodalnega prometa
Published in DKUM: 11.11.2009; Views: 3191; Downloads: 299
.pdf Full text (2,21 MB)

3.
Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica