| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 17
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Primerjava programov za upravljanje projektov
Jure Bezjak, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes je upravljanje projektov eno kompleksnejših človeških opravil. Zato zahteva določeno znanje, ogromno izkušenj in posebne programe za upravljanje projektov. Na trgu je ogromna množica programov za upravljanje projektov, toda pojavlja se vprašanje: ali ti programi pokrivajo vsa področja upravljanja projektov, ki jih mora pokrivati dober projektno informacijski sistem? S primerjavo treh programov za upravljanje projektov, ki so namenjeni manjšim in srednje velikim podjetjem, sem prišel do sledečih ugotovitev: • Programi še ne pokrivajo vseh področij upravljanja projektov. • Obstajajo velike razlike v številu področij, ki jih posamezni program pokriva, kljub enaki ceni programa.
Keywords: projekt, upravljanje projektov, vodenje projektov, programi za upravljanje projektov, projektno informacijski sistemi
Published: 16.12.2019; Views: 445; Downloads: 80
.pdf Full text (1,47 MB)

2.
Procesi multi-projektnega managementa v globalnem podjetju
Lea Naglič, 2018, master's thesis/paper

Abstract: Načrtovanje dela v globalnem podjetju je zahtevno, saj je težko uskladiti delo na različnih lokacijah in ob tem imeti vpogled v dostopnost virov. Problem s katerim se ukvarjamo v magistrski nalogi je, kako z informacijskimi rešitvami podpreti takšno podjetje. Da bi podprli podjetje in jim olajšali delo, bomo naredili študijo primera in v sklopu študije raziskali obstoječe stanje, trg, vse skupaj pa podprli s pregledom virov o agilnem upravljanju in upravljanju z več projekti hkrati. Naredili bomo torej pregled nad teorijami o različnih pristopih do več-projektnega vodenja ter vodenja na globalni ravni. Naredili bomo tudi pregled informacijskih rešitev, ki nudijo pomoč pri načrtovanju in upravljanju s takšnimi projekti. Nato bomo naredili pregled informacijskih rešitev ki jih podjetje že uporablja z namenom optimizacije pri upravljanju in transparentnosti informacij pri celotni organizaciji. Pregled nad obstoječim stanjem upravljanja v podjetju, analizi in pregled nad informacijskimi rešitvami nam bo dal osnove za predloge o izboljšavi trenutnega načrtovanja in upravljanja z informacijskimi rešitvami ob čemer bo potrebno upoštevati krivuljo učenja pri uvedbi novitet ter stroške združevanja in poenotenja informacijskih rešitev.
Keywords: - Več-projektno vodenje - Globalno vodenje - Upravljanje virov - Študija primera
Published: 13.09.2018; Views: 390; Downloads: 43
.pdf Full text (1,13 MB)

3.
ZAMENJAVA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V PODJETJU ATOL D.O.O.
Saša Ćetković, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Tema diplomskega dela je zamenjava sistema za upravljanje odnosov s strankami v podjetju Atol d.o.o. Prvi del je namenjen uvodu z opisom podjetja Atol d.o.o. in uporabe sistema za upravljanje odnosov s strankami v podjetju. Navedeni so razlogi, zakaj sistem Produs informacijsko orodje na obstoječi platformi za podjetje Atol d.o.o. ni več ustrezno. Ker se podjetje v svoji strategiji nagiba k odprtokodnim rešitvam, so v diplomskem delu na kratko predstavljeni koncepti odprte kode s poudarkom na opisu prednosti, ki jih prinaša odprtokodna skupnost. V nadaljevanju je podrobneje opisana situacija podjetja Atol d.o.o. v povezavi s sistemom za upravljanje odnosov s strankami ter povzete ključne lastnosti treh izbranih odprtokodnih rešitev, ki jih je podjetje Atol d.o.o. vključilo v evalvacijo in izbiro novega sistema. S pomočjo primerjave funkcionalnosti in ključnih kriterijev izbire je podjetje Atol d.o.o. izbralo SuiteCRM kot najustreznejšo alternativo obstoječemu sistemu. Druga polovica diplomskega dela se osredotoča na vrednotenje izbrane rešitve in zaključuje z opisom projekta migracije, ki ga je podjetje Atol d.o.o. v času izdelave diplomskega dela izvedlo do točke testne migracije. Po pripravljenem projektnem načrtu za migracijo Atola in strank sta se izvedli prvi dve fazi projekta. Projekt se je ustavil, saj je bilo identificiranih preveč hroščev oziroma pomanjkljivih funkcionalnosti, ki jih je potrebno odpraviti, preden bi bil sistem primeren za uporabo Atola in njegovih strank. Tako so se pokazali tudi kriteriji izbire, kjer je SuiteCRM dobil nizko oceno pri hitrosti prehoda in pripadajočih stroških.
Keywords: upravljanje odnosov s strankami, migracija, primerjalna analiza, kriteriji izbire, projektno vodenje
Published: 29.11.2016; Views: 830; Downloads: 53
.pdf Full text (1,82 MB)

4.
Celovita zasnova projekta vzdrževalnih del s prikazom na primeru večstanovanjske stavbe v Mariboru
Jože Dolenc, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo na podlagi veljavne zakonodaje ter teoretičnih preučevanj na konkretnem praktičnem primeru prikazali problematiko neustreznega vzdrževanja in upravljanja večstanovanjske stavbe v Mariboru, ki je bila povzročena s strani upravnika stavbe, zaradi nestrokovnega in nenačrtovanega vzdrževanja stavbe. Prikazani in opisani so zakonodajni okvirji pri upravljanju in vzdrževanju večstanovanjskih stavb in rezultati uvedbe projektnega pristopa pri prevzemu večstanovanjske stavbe v upravljanje ter pri izvajanju vzdrževalnih del. Na praktičnem primeru na večstanovanjski stavbi Kopitarjeva ulica 8, Dominkuševa ulica 4, Maribor je prikazan potek celovitega projektnega pristopa od postopkov zamenjave upravnika, do prevzema stavbe v upravljanje s strani novega upravnika, prikaza stanja pred prevzemom stavbe v upravljanje, do priprave in planiranja zastavljenih projektov, ki skupaj predstavljajo program projektov, do prikaza rezultatov po končanem projektu energetske prenove toplotnega ovoja fasade stavbe, ki si jih je nov upravnik zastavil ob prevzemu stavbe v upravljanje.
Keywords: Vzdrževanje stavb, upravljanje stavb, obratovanje stavb, projektni management, programi projektov, zagonski elaborat, gradbeni projekti, projektno vodenje, energetska prenova stavb, orodje za upravljanje stavb (iBuilding).
Published: 07.07.2016; Views: 1027; Downloads: 188
.pdf Full text (4,43 MB)

5.
Projektno upravljanje in vodenje naročniške proizvodnje - primer podjetja Orodjarstvo Gorjak
Sandra Vindiš, 2016, master's thesis

Abstract: Orodjarska podjetja so tipični predstavniki proizvodnih podjetij z naročniško proizvodnjo, kjer običajno šele pridobljeno naročilo sproži proizvodnjo. Zaradi specifičnih značilnosti naročniške proizvodnje so klasične metode vodenja in upravljanja proizvodnje velikokrat neuporabne. V zadnjih letih lahko v literaturi zaznamo porast razvijanja novih metodologij vodenja in upravljanja naročniške proizvodnje, pri čemer se v manjši meri omenja tudi projektno vodenje in upravljanje proizvodnje. Zaradi podobnosti med naročilom in projektom je projektno vodenje in upravljanje naročniške proizvodnje smiselno implementirati v orodjarska podjetja. Teoretični koncepti naročniške proizvodnje, novih metod in projektnega managementa so predstavljeni v prvem delu magistrske naloge. V drugem delu je predstavljeno Orodjarstvo Gorjak kot primer orodjarskega podjetja, ter procesi upravljanja in vodenja naročniške proizvodnje v Orodjarstvu Gorjak. Raziskovalni del magistrske naloge zajema opis poteka raziskave uporabe projektnega managementa v Orodjarstvu Gorjak in kritično analizo rezultatov. Ugotovitve so pokazale, da Orodjarstvo Gorjak uporablja koncept projektnega vodenja, kar pozitivno vpliva na uspešnost podjetja. Zaradi rasti podjetja in s tem povečanja kompleksnosti pa bi bilo smiselno koncept projektnega vodenja še dodatno razviti in izpopolniti. Magistrska naloga je osnova za nadaljnje raziskave, ki se lahko razširijo še na druga orodjarska podjetja v Sloveniji.
Keywords: naročniška proizvodnja, vodenje in planiranje proizvodnje, orodjarstvo, projektni management, projektno upravljanje in vodenje
Published: 07.07.2016; Views: 865; Downloads: 142
.pdf Full text (2,81 MB)

6.
Analiza uporabe ogrodij za upravljanje informatike v slovenskih podjetjih
Darja Štagar, 2016, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo obravnavali stanje informatike in uporabo smernic za vodenje in upravljanje informatike v slovenskih podjetjih. Osrednji fokus je izvedba raziskave z metodo ankete ter analiza zastavljenega modela. Najprej smo v nalogi predstavili teoretično ozadje, kjer smo izpostavili pomembnost informatike in predstavili pogosto uporabljene smernice. V glavnem delu naloge smo opisali izvedbo vprašalnika in analizirali pridobljene podatke. Analiza je pokazala, da so smernice za pomoč vodenju informatike v slovenskih podjetjih poznane, vendar manj uporabljene. Slovenska podjetja se zavedajo pomembnosti informatike, vendar je raven zrelosti nizka. Izvedli smo tudi komparativno analizo za primerjavo rezultatov raziskave s svetovnimi raziskavami.
Keywords: vodenje in upravljanje informatike, smernice za vodenje informatike, projektno vodenje, zrelost informatike, pomen informatike, stanje vodenja informatike v slovenskih podjetjih, CobIT, ITIL, Prince2
Published: 04.07.2016; Views: 811; Downloads: 133
.pdf Full text (4,30 MB)

7.
ANALIZA NADZORA IN VODENJA PROJEKTOV S POMOČJO SISTEMA PODIO
Robi Pritržnik, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu opisujemo in analiziramo vodenje projektov s pomočjo sistema Podio. V prvem poglavju je predstavljeno projektno delo, načrtovanje in upravljanje projektov, v poglavjih, ki sledijo, pa računalniško podprto vodenje projektov. Večji del diplomskega dela je posvečen analizi sistema Podio. V končnem poglavju je podan še praktični primer uporabe sistema Podio za vodenje in nadzor projektov. Podali smo tudi analizo o uporabi Podio sistema.
Keywords: vodenje projektov, podio, projektno delo, upravljanje projektov, nadzor projektov, razvoj programske opreme
Published: 08.07.2015; Views: 575; Downloads: 119
.pdf Full text (2,06 MB)

8.
9.
10.
Search done in 0.24 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica