| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 16
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA MARJETICA D.D. NA RAVNI POLITIKE PODJETJA IN STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Rok Stegne, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo proučevali podjetje Marjetica, d.d. ki dejansko nastopa na trgu, vendar smo ga zaradi varovanja poslovnih informacij poimenovali z izmišljenim imenom. Marjetica, d.d. je trgovina, ki se ukvarja s prodajo gradbenega materiala tako na drobno kot na debelo. Spada med majhna podjetja. Planirali smo razvoj na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Najprej smo se spoznali s podjetjem, z obstoječo politiko podjetja, strategijami in strukturami, da smo kasneje lahko planirali razvoj na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Na ravni politike podjetja smo proučili vrednote direktorja podjetja. Proučili smo prednosti in slabosti, z okoljem povezane možnosti in nevarnosti za podjetje ter opredelili prihodnjo politiko podjetja. Pri proučevanju okolja smo predvsem na nabavnem trgu za obravnavano podjetje videli veliko priložnost. Planiranje na ravni politike podjetja je osnova za nadaljnje planiranje na ravni strateškega managementa. Podjetju smo opredelili dva programsko-tržna področja, in sicer maloprodaja (MB) in veleprodaja (SV Slo) ter prišli do zaključka, da bi bilo smiselno, da podjetje obdrži obe programsko-tržni področji. Iskali smo tudi strateške možnosti in strategije ter vrednotili razvojno uspešnost obravnavanega podjetja v obdobju od 1.1.2009 do 31.12.2013, pri čemer smo si pomagali s statičnimi in dinamičnimi kazalniki. Na podlagi teh rezultatov smo podjetju predstavili priporočene razvojne strategije. Zaključili smo s planiranjem razvojnih struktur in s programiranjem razvoja, ki je zaključna faza v obravnavanem procesu planiranja.
Keywords: Ključne besede: planiranje, razvoj, vizija podjetja, politika podjetja, vrednote udeležencev, prednosti, slabosti, okolje podjetja, možnosti, nevarnosti, programsko-tržna področja, strateški management, strategija, strateške možnosti, ekonomsko vrednotenje, strukture, program razvoja.
Published: 14.12.2009; Views: 2904; Downloads: 699
.pdf Full text (904,06 KB)

2.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA FERA AVTO, D.O.O. S POUDARKOM NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Aleksander Burjan, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo planirali razvoj podjetja Fera avto, d.o.o., ki je mikro podjetje in se ukvarja z izdelavo prototipov in predelavo posebnih vozil ter tako imenovanim tuningom vozil. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2007 ter se razvija in raste. Vsako podjetje se mora razvijati in rasti ter biti dovolj inovativno, če hoče preživeti na trgu in ohraniti svoj tržni položaj. Da podjetju to uspe, mora skrbno planirati svojo vizijo, politiko podjetja ter izbrati primerne strategije in pripraviti program razvoja. V proučevanem podjetju smo zato najprej opredelili obstoječo vizijo in politiko podjetja. Za planiranje prihodnje politike podjetja smo za obravnavano podjetje predstavili vrednote ključnih udeležencev podjetja, ter predstavili prednosti in slabosti ter potencialne možnosti in nevarnosti za podjetje Fera avto, d.o.o. Vse to je osnova za planiranje prihodnje politike podjetja, dobro zasnovana politika podjetja pa je osnova za planiranje razvoja podjetja na ravni strateškega managementa, kar je bila tudi osnovna naloga našega diplomskega dela. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo najprej opredelili programsko-tržna področja ter jih analizirali. Za proučevano podjetje smo tudi iskali in predlagali strateške možnosti in strategije. Za proučevano podjetje smo planirali tudi vrednostne izide za obdobje pet let. Strategije smo ekonomsko ovrednotili z uporabo statičnih in dinamičnih kazalnikov. V zaključni fazi planiranja razvoja podjetja na ravni strateškega managementa smo izdelali program razvoja podjetja in s tem razvoj proučevanega podjetja postavili v čas in prostor.
Keywords: razvoj in rast, planiranje, vizija, politika podjetja, strategije podjetja, program razvoja, vrednote ključnih udeležencev podjetja, prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti podjetja, strateški management, programsko-tržna področja, statični in dinamični kazalniki, vrednostni izidi, program razvoja.
Published: 17.12.2009; Views: 3178; Downloads: 449
.pdf Full text (1,25 MB)

3.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA STEKLOBETON D.O.O.
Katarina Avflič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje Steklobeton d.o.o. je podjetje z deset do devetnajst zaposlenimi, ki se ukvarja s proizvodnjo in montažo steklobetonskih izdelkov. Proučevali smo razvoj na ravni politike in strateškega managementa za obdobje prihodnjih nekaj let. Najprej smo preučili teoretična izhodišča, nato pa smo teoretična spoznanja aplicirali na primeru izbranega podjetja. Proučili smo raziskovalno-prognostična izhodišča za planiranje politike proučevanega podjetja, to so vrednote podjetja, prednosti in slabosti ter možnosti in nevarnosti podjetja Steklobeton d.o.o. Na tej podlagi smo planirali prihodnjo politiko podjetja Steklobeton d.o.o. Prav tako smo določili programsko-tržna področja podjetja. Iskali smo strateške možnosti in strategije, natančneje preučili planske bilance podjetja, strategije ekonomsko ovrednotili in za izbrane strategije skupaj z vodstvom podjetja določili pet letni program razvoja. S tem želimo pripomoči pri nadaljnjem razvoju proučevanega podjetja.
Keywords: politika podjetja, vizija, programsko-tržna področja, strategije, program razvoja
Published: 27.11.2009; Views: 1772; Downloads: 183
.pdf Full text (7,20 MB)

4.
ISKANJE STRATEŠKIH MOŽNOSTI V IZBRANI ORGANIZACIJI
Ines Šinko, 2010, final seminar paper

Abstract: V diplomskem seminarju smo iskali strateške možnosti (možnosti za razvoj) izbrane organizacije, ki je javni zavod in ponuja storitve predvsem starejšim ljudem, ki potrebujejo nadomesten dom z ustrezno oskrbo ter zagotovljenimi pogoji za dostojanstveno in kakovostno življenje. Čeprav je bila organizacija ustanovljena že leta 1954, še vedno teži k rasti in razvoju. Če želi podjetje biti konkurenčno, inovativno, če želi ohraniti ali povečati svoj tržni položaj in s tem preživeti na trgu, se mora razvijati in rasti. Da bi podjetje doseglo tak položaj, mora skrbno načrtovati in opredeliti svojo vizijo, politiko podjetja, nenehno ugotavljati svoje prednosti in slabosti ter možnosti in nevarnosti. Tako podjetje išče svoje strateške (razvojne) možnosti, na katere vplivajo tudi notranji in zunanji razvojni potenciali podjetja. Za iskanje strateških možnosti smo se najprej seznanili z organizacijo, z njeno dejavnostjo, zaposlenimi, organiziranostjo, seznanili smo se z njihovimi dolgoročnimi cilji in na podlagi zbranih podatkov zapisali (oblikovali) njihovo vizijo in politiko organizacije. Predstavili smo tudi obstoječo strukturiranost organizacije. Nato smo določili prednosti in slabosti ter možnosti in nevarnosti organizacije, pri čem smo upoštevali prej proučeno. Z uporabo metode outside-in smo raziskali programsko-tržna področja organizacije. Nato smo podali po našem mnenju najboljše možne alternative za razvoj organizacije ter na koncu oblikovali predlog za razvoj proučevane organizacije, ki je skladen z izbranimi možnostmi njenega razvoja, za obdobje naslednjih osem let.
Keywords: strateški management, iskanje strateških (razvojnih) možnosti, programsko-tržna področja, outside-in metoda za določitev programsko-tržnih področij, prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti podjetja.
Published: 30.11.2010; Views: 1479; Downloads: 157
.pdf Full text (535,09 KB)

5.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA KLIMA X S.P. NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Sabina Ferk, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo proučevali podjetje Klima X s.p., ki dejansko obstaja, vendar smo ga poimenovali z izmišljenim imenom ter priredili določene podatke zaradi varovanja poslovnih skrivnosti. Klima X s.p. je podjetje, ki se ukvarja s posredovanjem in zastopanjem na področju prodaje sistemov hlajenja, gretja ter prezračevanja svojim partnerjem na slovenskem tržnem prostoru. Planirali smo razvoj podjetja Klima X s.p. na ravni strateškega managementa. Najprej smo podjetje predstavili. Nato smo po predhodni analizi obstoječega stanja na ravni politike podjetja planirali razvoj obravnavanega podjetja na ravni strateškega managementa. Proučili smo vrednote ter lastnosti ključnega udeleženca (v našem primeru je to lastnik sam) proučevanega podjetja in ugotovili, da le-te predstavljajo hkrati tudi vrednote samega podjetja. Za podjetje smo določili tudi prednosti in slabosti ter proučili razvoj okolja in opredelili iz okolja izhajajoče možnosti in nevarnosti za podjetje. V nadaljevanju smo za podjetje Klima X s.p. uvedli dva programsko-tržna področja (klimatske naprave in toplotne črpalke na slovenskem tržnem območju) in zanju analizirali perspektivnost ter konkurenčno sposobnost. Prišli smo do zaključka, da je smiselno za podjetje, da obdrži oba programsko-tržna področja. Opredelili smo tudi strateške možnosti in strategije, ki jih je bilo potrebno na podlagi ekonomskih vrednotenj sprejeti ali zavreči. Strategijam smo določili primerne strukture podjetja in vrednotili razvojno uspešnost podjetja za obdobje od leta 2012 do leta 2016. V pomoč so nam bile statične in dinamične metode. Na tej osnovi smo podjetju predlagali razvojne strategije in strukture in zaključili s programiranjem razvoja za proučevano podjetje.
Keywords: Politika podjetja, strateški management, razvoj podjetja, programsko-tržna področja.
Published: 01.06.2012; Views: 884; Downloads: 135
.pdf Full text (372,69 KB)

6.
PLANIRANJE POLITIKE PODJETJA HEAT D.O.O.
Anita Kurbus, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje Heat, d.o.o. je podjetje, ki se ukvarja distribucijo in prodajo klimatskih naprav, sistemov za ogrevanje z obnovljivimi viri in sistemov za prezračevanje prostorov. Vizija podjetja je želja po sodobnem, stabilnem in uspešnem podjetju, ki opravlja kakovostne storitve, hkrati pa je cenovno ugodno in fleksibilno. Posebno pozornost namenjajo pripadnosti svojih kupcev in zaposlenih. V podjetju se zavedajo, da jih k uresničitvi vizije vodi dobro planirana, zasnovana in udejanjena politika podjetja , ki se uresničuje neposredno na ravni strateškega managementa, posredno pa na ravni taktičnega in operativnega managementa, »zares« pa v temeljnem izvedbenem procesu. V začetni fazi diplomskega dela smo natančno proučili obstoječe stanje v podjetju. Proučevali smo kulturo in etiko podjetja ter panoge.Na osnovi pridobljenih spoznanj in ob upoštevanju obstoječe politike podjetja ter želja ključnih udeležencev podjetja smo planirali bodočo politiko podjetja. Za uresničevanje razvoja na ravni strateškega managementa smo iskali strateške možnosti, planirali strategije za njihovo uresničevanje in zapisali program razvoja, proučevali razvoj na ravni politike in okolja ter prognostično obdelali podjetje Heat, planirali programsko tržna področja, iskali strateške možnosti ter planirali poslovni izid. Z izvedeno raziskavo in predvideno prognozo želimo pomagati lastniku podjetja in njegovi zaposlenim pri uresničitvi zastavljene vizije in njihovih ciljev (tako podjetniških kot osebnih
Keywords: KLJUČNE BESEDE: planiranje, razvoj, vizija podjetja, politika podjetja, vrednote udeležencev, prednosti, slabosti, okolje podjetja, možnosti, nevarnosti, programsko-tržna področja, strateške možnosti, trgi, kultura, etika, strategije
Published: 03.09.2012; Views: 1272; Downloads: 158
.pdf Full text (370,33 KB)

7.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA V GRADBENI DEJAVNOSTI V KRIZNIH RAZMERAH
Rok Stegne, 2013, master's thesis

Abstract: V magistrski raziskavi smo teoretična spoznanja uporabili za razvojno proučitev izbranega podjetja. Seznanili smo se s temeljnimi podatki o podjetju, pojasnili nastanek podjetja, opisali ključne spremembe v razvoju in rasti podjetja ter predstavili podjetje danes. Analizirali smo razvojne vizije, politike, strategije in strukture obravnavanega podjetja. Sledila je sinteza raziskovalnih spoznanj o proučevanem podjetju s predlogom ukrepov za vzpostavitev in ohranitev optimalne razvojne pripravljenosti podjetja. Preverili smo skladnost razvojnih ciljev vizije, politike, strategije in struktur podjetja. Na to smo nadaljevali z dinamizacijo obravnavanega podjetja in naredili oceno razvojnih možnosti obravnavanega podjetja. Nato smo analizirali gradbeno panogo v Sloveniji. Na tem mestu smo si pomagali s spletom in na koncu podali svoje ugotovitve. Za našo raziskavo je bilo pomembno, da smo proučili okoljske razvojne možnosti obravnavanega podjetja. Ocenili smo predviden razvoj okolja, analizirali okoljske priložnosti, nevarnosti in razvojna tveganja za obravnavano podjetje. Seznanili smo se tudi z razvojnimi prednostmi in pomanjkljivostmi proučevanega podjetja primerjalno z drugimi zato je bila potrebna tudi ta analiza. Izdelali smo predlog razvojne vizije, politike in strategij. Temu je sledila izdelava uresničitvenega programa planiranega razvoja proučevanega podjetja za tri letno plansko obdobje. Na osnovi teoretičnih spoznanj smo prikazali pomen planiranja razvoja za obravnavano podjetje v gradbeni dejavnosti v kriznih razmerah.
Keywords: planiranje, razvoj, vizija podjetja, politika podjetja, vrednote udeležencev, prednosti, slabosti, okolje podjetja, možnosti, nevarnosti, strategija, temeljna strategija, splošna strategija, poslovna strategija, programsko-tržna področja, strateške možnosti, ekonomsko vrednotenje, strukture.
Published: 19.06.2013; Views: 1232; Downloads: 556
.pdf Full text (2,37 MB)

8.
PROUČEVANJE IN PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA MOWER, D.O.O.
Jure Meze, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo proučevali podjetje Mower d.o.o., ki je resnično, obstaja in deluje, vendar smo ga zaradi varstva poslovnih podatkov preimenovali ter določene podatke o podjetju priredili. Temeljna dejavnost podjetja je prodaja motornih kosilnic, rezervnih delov in dodatne opreme trgovinskim podjetjem na drobno v Sloveniji. Podjetje na trgu nastopa kot prodajalec na debelo in svojim odjemalcem dobavlja proizvode, namenjene posameznikom, ki z njimi urejajo lastne bivalne okolice ter manjša kmetijska zemljišča. Na podlagi intervjuja z lastnikom podjetja, gospodom Janezom Pavlinom, proučevanja domačih in tujih avtorjev ter s prispevkom avtorja tega dela, smo najprej proučili trenutno politiko podjetja in strategije v podjetju ter zatem na obeh ravneh, na ravni politike podjetja in strateškega managementa, planirali razvoj podjetja Mower d.o.o. za prihodnjih pet let delovanja. Planiranje smo izvedli s predhodno analizo podjetja, njegovih notranjih ter zunanjih udeležencev, s proučitvijo prednosti in slabosti podjetja ter spoznavanjem priložnosti in nevarnosti, ki izvirajo iz okolja, v katerem podjetje deluje. Določili smo obstoječe in potencialno programsko-tržno področje ter ocenili njuno perspektivnost in konkurenčno sposobnost. Ugotovili smo, da je za podjetje priporočljivo in smiselno, če obstoječe PTP obdrži ter se hkrati posveti odprtju potencialnega. Skladno s tem smo za obe programsko-tržni področji najprej opredelili strategije, s katerimi bomo potencial izkoristili ter jih zatem s statičnimi in dinamičnimi kazalniki ekonomsko ovrednotili. Tudi v tem primeru smo ugotovili, da je prvo PTP smiselno obdržati in drugo PTP zagnati, saj so izračuni pokazali pozitivne prihodnje izide delovanja podjetja. V zadnjem koraku smo glede na planirane strategije določili tudi prihodnje strukture v podjetju ter pripravili program razvoja za naslednjih pet let delovanja.
Keywords: planiranje, politika podjetja, strategije, programsko-tržna področja, program razvoja.
Published: 25.03.2014; Views: 552; Downloads: 55
.pdf Full text (1,09 MB)

9.
POMEN PLANIRANJA RAZVOJA ZA USPEŠNOST PODJETJA VELEBIRO, D.O.O.
Iza Vele, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V delu diplomskega projekta smo proučevali in planirali razvoj za podjetje Velebiro, d.o.o., ki ima sedež na Metelkovi ulici 42, kjer tudi opravlja storitve računovodskega in davčnega svetovanja. Lastnika podjetja sta Tatjana in Zdenko Vele, ki podjetje vodita in upravljata. Po kolikostnih kriterijih za opredelitev velikosti podjetja spada proučevano podjetje med mala podjetja. Za dobro planiranje razvoja podjetja smo v začetku naloge proučili politiko podjetja in s tem poslanstvo, smotre in temeljne cilje, ki izhajajo iz vizije. Na podlagi tega pa smo opredelili prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti, ki izhajajo iz okolja ter proučili vrednote lastnikov, ki so zelo pomembne, saj morajo biti usklajene s ključnimi udeleženci podjetja. Po procesih planiranja na ravni politike podjetja pa smo opredelili tudi temeljne, splošne in poslovne strategije ter določili 2 strateško-poslovna področja, ki smo jih ekonomsko ovrednotili. Na podlagi procesov planiranja na ravni strateškega managementa pa smo opredelili razvoj podjetja za 4 leta in se odločili, da ključnega pomena za nadaljen razvoj podjetja razširitev poslovanja in s tem zaposlitev dveh novih zaposlenih ter širitev poslovnih prostorov in nakup pisarniške in programske opreme. Podjetje bo prav tako moralo posodobiti svoje oglaševanje, ki trenutno temelji le na ustnem izročilu in si ustvariti svojo spletno stran ter oglaševati svoje storitve preko različnih medijev.
Keywords: razvoj podjetja, politika podjetja, programsko-tržna področja, strategije, planiranje.
Published: 26.11.2014; Views: 1222; Downloads: 155
.pdf Full text (925,64 KB)

10.
PLANIRANJE RAZVOJA e-TRGOVINE VOGRINEC, d. o. o.
Denis Vogrinec, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Diplomski projekt, z naslovom Planiranje razvoja e-trgovine Vogrinec, d. o. o., je sestavljen iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili podjetje Vogrinec, d. o. o., opredelili pomen ustanovitvene vizije in dejavnikov uspešnosti ter predstavili teoretična izhodišča na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa podjetja. Pravilen razvoj podjetja je ključnega pomena za nemoteno delovanje podjetja, saj vpliva na povečanje njegove učinkovitosti in uspešnosti. V empiričnem delu smo se osredotočili na podjetje Vogrinec, d. o. o. Za obravnavano podjetje smo zapisali ustanovitveno vizijo ter opravili tržno (analiza panoge G 47. 640) in konkurenčno analizo (analiza konkurentov), s pomočjo katere smo raziskali trg in odkrili potenciale za ustanovitev podjetja Vogrinec, d. o. o., ki se bo ukvarjalo s prodajo športne opreme v okviru dejavnosti G 47. 640 (Trgovina s športno opremo). Na ravni politike podjetja smo planirali razvoj podjetja Vogrinec, d. o. o. v prihodnosti, v okviru katere smo raziskali notranje (prednosti – slabosti) in zunanje (priložnosti–nevarnosti) dejavnike ter izpostavili vrednote obravnavanega podjetja. Na ravni strateškega managementa smo planirali razvoj podjetja, v katerem smo opredelili programsko-tržna področja, zapisali strateške možnosti in strategije, ovrednotili razvojno uspešnost podjetja Vogrinec, d. o. o. za obdobje od 1. 1. 2015 do 1. 1. 2020 ter opredelili razvojne strategije, strukturiranje in programiranje planiranega razvoja podjetja Vogrinec, d. o. o. Na osnovi naših raziskav in teoretičnih izhodišč pa smo na koncu podali še ugotovitve in predloge za možne izboljšave, ki smo jih opredelili v sklepu diplomskega projekta.
Keywords: Ključne besede: razvoj podjetja, politika podjetja, vizija, poslanstvo, smotri, temeljni cilji, programsko-tržna področja, strateški managament.
Published: 28.10.2014; Views: 704; Downloads: 129
.pdf Full text (1,67 MB)

Search done in 0.27 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica