| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 14
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
PROGRAM ZA IGRO TEXAS HOLD'EM POKER
Boro Brumen, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili igro Texas Hold'em poker in razvili aplikacijo za njeno igranje. Aplikacija omogoča igranje proti realnim in virtualnim igralcem. Primarno smo se osredotočili na aplikacijske algoritme in njihovo optimizacijo. Uporabili smo različne programske jezike za različne dele aplikacije. Za uporabniški vmesnik smo uporabili programski jezik flash, logiko pa smo implementirali v programskem jeziku java. SQL programski jezik smo uporabili za večino podatkovnih operacij. Za raznolikost smo dodali tudi svoj komunikacijski protokol tekstovnega formata. Naš sekundarni cilj so bili algoritmi za virtualne igralce. Naredili smo globok teoretični pregled verjetnostnega računa za igro poker in nato razvili 5 različnih virtualnih igralcev, vsakega s svojo tehniko in stilom igranja. Na koncu smo s pomočjo naše aplikacije odigrali nekaj simulacij, v katerih smo med sabo primerjali prej implementirane virtualne igralce. Rezultate simulacije smo predstavili z grafi zgodovine, kreirane v naši aplikaciji in na podlagi tega pojasnili, katere implementacije poker igralcev so boljše.
Keywords: poker, Texas Hold'em, java, flash, protokol, programski jeziki, grafični vmesnik, pravila igre, tipi igre, dvoboj
Published: 07.04.2011; Views: 1728; Downloads: 253
.pdf Full text (3,49 MB)

7.
APLIKACIJSKI PROGRAMSKI VMESNIK ZA PODPORO 2D GRAFIKE NA PLATFORMI ANDROID
Sašo Gaberc, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomskega dela je raziskati mobilno platformo Android, razviti aplikacijski vmesnik ter s pomočjo tega izdelati zabavno igro. Opisali bomo postopek izdelave vmesnika ter prikazali razvoj mobilne igre Kokoši, pri kateri letalo upravljamo z uporabo pospeškometra oziroma nagibanjem naprave. V diplomskem delu bomo opisali zgradbo Android operacijskega sistema, na kratko predstavili trenutne verzije operacijskega sistema in potrebne gradnike, ki smo jih uporabili za implementacijo igre.
Keywords: aplikacijski programski vmesnik, Android, 2D grafika, animacije, igra
Published: 17.12.2012; Views: 1024; Downloads: 86
.pdf Full text (1,88 MB)

8.
RAZVOJ BOGATIH UPORABNIŠKIH VMESNIKOV Z JEZIKOM EGL
Kristijan Dovnik, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi so opisane značilnosti programskega jezika EGL in njegova uporaba na praktičnem primeru. Opisan je razvoj aplikacije bogatega uporabniškega vmesnika z orodjem IBM Rational Business Developer. Predstavljena je tehnologija EGL Rich UI in aplikacijski strežnik WebSphere Application Server, na katerem je nameščena prototipna aplikacija. Prikazana je uporaba različnih gradnikov Rich User Interface (RUI), klici in pisanje servletov, ki so potrebni za komunikacijo s podatkovno bazo, in uporaba aplikacije nad testnimi podatki. Za izmenjavo podatkov smo uporabili format JavaScript Object Notation.
Keywords: programska oprema, bogati uporabniški vmesnik, programski jezik Egl, spletne aplikacije, informacijski sistem
Published: 27.09.2013; Views: 992; Downloads: 82
.pdf Full text (2,75 MB)

9.
RAZVOJ MOBILNE APLIKACIJE ZA SPOROČANJE
Boštjan Lukša, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili postopek razvoja mobilne aplikacije od zamisli do objave. Študijo smo izvedli na primeru mobilne aplikacije za sporočanje, ki smo jo razvili za mobilna operacijska sistema iOS in Android z uporabo strežniške rešitve. Predstavili smo analizo tržišča, funkcionalno in oblikovno zasnovo, razvoj rešitve, testiranje ter postopek objave.
Keywords: mobilna aplikacija, iOS, Android, programski jezik, uporabniški vmesnik
Published: 24.09.2015; Views: 643; Downloads: 74
.pdf Full text (4,86 MB)

10.
Pametni telefon kot plačilno sredstvo
Klemen Hrastnik, 2018, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo na začetku predstavili področje mobilnega plačevanja z vidika delovanja, vključenih akterjev, področja varnosti in različnih pristopov. Predstavili smo stanje in rešitve razvoja mobilnega plačevanja v Sloveniji in po svetu. V nadaljevanju smo predstavili ponudnike programskih vmesnikov, ki omogočajo integracijo storitev mobilnega plačevanja v mobilne aplikacije. Za vsakega izmed ponudnikov storitev plačevanja smo predstavili proces integracije programskega vmesnika v mobilno aplikacijo na operacijskem sistemu Android. Cilj magistrskega dela je preučitev obstoječih programskih vmesnikov, ki omogočajo mobilno plačevanje, pri čemer smo se osredotočili na učinkovitosti in zmožnosti uporabe le-teh. Obravnavane programske vmesnike smo ovrednotili in ocenili po preferencah in potrebah razvijalca mobilnih rešitev.
Keywords: mobilno plačevanje, primerjava, varnost, programski vmesnik, API, integracija
Published: 09.05.2018; Views: 345; Downloads: 118
.pdf Full text (3,07 MB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica