| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
LEJOS - PROGRAMSKI JEZIK ZA KRMILJENJE ROBOTA
Aleš Janko, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je opisano reševanje problema, merjenja obsega z robotom Lego Mindstorms NXT 2.0. Problem je realiziran v programskem okolju leJOS, ki temelji na objektno orientiranem jeziku Java. Problem merjenja obsega je sestavljen iz več opravil. Robot mora najprej najti kontrolno točko, ki je določena z izbrano barvo. Ko je kontrolna točka najdena, se začne merjenje obsega, ki traja, dokler robot drugič ne pride nazaj do kontrolne točke. V diplomskem delu sta na kratko predstavljena uporaba robotov ter programsko okolje leJOS, širši del pa predstavlja algoritem za merjenje obsega ter rezultate testiranja.
Keywords: programski jezik lejos, krmiljenje robota
Published: 25.09.2013; Views: 1062; Downloads: 124
.pdf Full text (965,07 KB)

2.
Oddaljeno krmiljenje robota NXT Mindstorm s tehnologijo Bluetooth
Matija Miheljak, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljena bluetooth komunikacija med pametnim avtomobilom MINDCar, sestavljenim iz Lego Mindstorms NXT 2.0 in pametnim telefonom z operacijskim sistemom Android. Program za krmilno enoto NXT je realiziran v programskem jeziku leJOS, aplikacija za pametni telefon pa s pomočjo Android SDK. Oba temeljita na objektno orientiranem programskem jeziku Java. Na kratko je predstavljena tudi uporabljena programska oprema. Na koncu diplomske naloge je opisan algoritem samodejnega bočnega parkiranja, ki je sestavljen iz iskanja prostega parkirnega mesta in parkiranja.
Keywords: programski jezik leJOS, Android SDK, bluetooth konunikacija, algoritem samodejnega bočnega parkiranja
Published: 06.11.2015; Views: 557; Downloads: 44
.pdf Full text (2,17 MB)

3.
UPORABA LEGO MINDSTORMS EV3 IN PROGRAMSKEGA JEZIKA LEJOS ZA ROBOTSKO ROKO
Marko Brglez, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga obravnava praktični primer uporabe paketa Lego Mindstroms EV3 ob uporabi programskega jezika LeJOS za izdelavo rabotske roke tipa SCARA, ki samostojno izriše grafično vsebino na papir. Za izdelavo roborske roke so uporabljeni konstrukcijski elementi paketa Lego Mindstroms. Krmiljenje robotske roke poteka preko programa, ki teče na krmilni enoti EV3 in je spisan v programskem jeziku LeJOS. Lik, ki ga robot izriše je pripravljen v enem izmed programskih paketov, ki omogočajo pripravo in zapis grafične vsebine v datoteko v vektorskem zapisu tipa SVG. Poleg navedenega okolja je spisan uporabniški program z grafičnim vmesnikom, ki omogoča simulacijo izrisa lika, poleg tega še prenos datoteke z grafično vsebino tipa SVG na osrednjo krmilno enoto EV3.
Keywords: Lego Mindstorms, EV3, programski jezik LeJOS, robotska roka
Published: 29.03.2016; Views: 1571; Downloads: 142
.pdf Full text (6,22 MB)

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica