SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 26
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
3.
RAČUNALNIŠKE REŠITVE ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA V SLOVENSKIH BANKAH
Teja Emeršič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo predstavili računalniške rešitve elektronskega bančništva petih slovenskih bank. Izbrano temo smo raziskali predvsem zaradi izjemnega porasta elektronskega bančništva pri nas. Elektronsko bančništvo pomeni poslovanje banke s stranko, ki je lahko pravna ali fizična oseba, preko elektronskih prodajnih poti. Diplomska delo je razdeljeno v več tematskih sklopov. V prvem delu je razlaga pojma elektronskega bančništva. Opisali smo še razvoj elektronskega bančništva, ponudbo in trende elektronskega bančništva. V drugem delu opisujemo proizvajalce računalniških rešitev. Med te spada podjetje Hermes Softlab, ki ponuja Bančni asistent, Večbančni asistent plus in Poslovno VEZ za podjetja ter Bančni asistent za fizične osebe. Podjetje Halcom ponuja na eni strani Hal E-Bank/WebRetail za osebno uporabo na drugi pa Hal E-Bank/Personal in Hal E-Bank Corporate za podjetja. Pri podjetju Zrcalo smo opisali EPP (elektronski plačilni promet) in ZRCALO e-banka. Adacta pa ponuja AdInetBank. V tretjem delu smo opisali pet slovenskih bank, ki uporabljajo različne računalniške programe različnih proizvajalcev. Pri banki Sparkasse smo opisali Net.Stik in Net.Stik PRO za podjetja, Tel.Stik (telefonska banka), servisne centre in mobilne sodelavce. Banka Koper ponuja Banko IN (spletna banka), sistem elektronskega bančništva I-Net ter Infotel (telefonsko bančništvo). Pri Novi Ljubljanski banki smo opisali NLB Klik za fizične osebe, NLB Proklik za pravne osebe, NLB Moba (mobilna banka) in NLB Teledom. UniCredit banka ponuja Online b@nko, E-Bank in MultiCash (mednarodni sistem elektronskega bančništva). Pri Nova KBM pa smo opisali Bank@Net za fizične osebe, Poslovni Bank@Net za pravne osebe, TeleBanka in SMS sporočila. Pri vseh bankah smo se dotaknili tudi varnosti elektronskega bančništva. Opisali smo storitve, ki jih lahko uporabniki opravljajo, kakšne tehnične zahtevnosti morajo imeti računalniki za lažjo obdelavo podatkov in kaj morajo uporabniki kupiti za uporabo. Elektronsko bančništvo je izrednega pomena za banko, ki ni postala samo poslovna priložnost, ampak nuja, če želi ostati na trgu konkurenčna. Pomanjkanje ustreznega znanja ljudi in posledično nezaupanje v sodobno tehnologijo ter varnost poslovanja preko elektronskega bančništva, je glavna ovira pri njihovi širitvi.
Keywords: elektronsko bančništvo, programske rešitve, Hermes Softlab, Bančni asistent, Poslovna VEZ, Halcom, Hal E-Bank, Zrcalo, ZRCALO e-bank, Adacta, Sparkasse, Net.Stik, Tel. Stik, banka Koper, I-Net Bank, Banka IN, Infotel, NLB, NLB Klik, NLB Moba, NLB Teledom, UniCredit banka, Online b@nka, Multicash, Varnost, Nova KBM, Bank@Net, TeleBanka, SMS sporočila.
Published: 15.10.2009; Views: 3066; Downloads: 331
.pdf Full text (1,87 MB)

4.
PRIMERJALNA ANALIZA RAČUNALNIŠKIH REŠITEV Z PODPORO RAČUNOVODSKIH SERVISOV
Tatjana Korez, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Računovodstvo je posebna celota delov informacijskih dejavnosti, znotraj katerih se zbirajo, urejajo, obdelujejo, prikazujejo in shranjujejo podatki. Računovodstvo zasebnikov in družb je pomembno zaradi državnih oz. davčnih potreb, kot tudi zaradi interesov odločanja o poslovanju. Informacijski sistem in poslovanje podjetja morata biti usmerjena v doseganje ciljev in prilagodljiva. Pri predvidevanju spremenjenih potreb strank in pravočasnem odzivanju na nove zahteve igrajo najpomembnejšo vlogo informacijski sistemi. Informacijski sistemi so osnova za integriranje in prenovo poslovnih procesov, saj povečajo učinkovitost, vnesejo v poslovanje večjo živahnost ter pospešijo hitrost izvajanja. Ukvarjala sem se z analiziranjem dveh programskih orodij, ki jih v računovodskih servisih uporabljajo. Prikazano je delovanje aplikacij, kot tudi prednosti in slabosti na katere lahko naletijo uporabniki pri njihovi uporabi. Računovodski servis potrebuje za kakovostno delo tudi primerne računalniške programe za vodenje poslovnih knjig. Primeren je takšen program, ki omogoča avtomatičen prenos podatkov iz programov fakturiranja in analitičnih knjigovodstev, ki jih uporabljajo naročniki, v glavno knjigo, ki se vodi na sedežu računovodskega servisa. Na ta način se z enim vnosom podatkov razporedi vnesene podatke na različne ravni obdelave. Program mora biti hiter in zanesljiv. Za uspešno in učinkovito uporabo poslovne programske opreme je še vedno najbolj pomembno znanje računovodje, prav tako tudi znanje in izkušnje izdelovalcev programske opreme. Z računalniškimi programi je zagotovljen stalni nadzor in hitrejše informacije, ki jih potrebujejo notranji in zunanji porabniki. Kot vsako orodje, je tudi računalniški program za vodenje računovodstva le orodje, ki ga moramo izbrati tako, da bo primerno za obdelavo naših podatkov. Sodobna tehnologija in modernejši programi, nam omogočajo avtomatizirano, rutinsko in hitrejše spremljanje poslovnih dogodkov, ki pomeni ključno vlogo pri spremembah v računovodskih servisih. Program Birokrat je sestavljen iz več različnih modulov, tako da lahko uporabnik kupi samo te, ki jih resnično potrebuje. Ker je popolnoma odprt in izredno povezljiv sistem, ga lahko razvijamo kot to narekujejo potrebe poslovanja podjetja. Velika prednost programskega paketa Hermes je v tem, da je zelo priročen, saj dopušča zelo veliko nastavitev znotraj obstoječih obdelav in omogoča selekcioniranje podatkov. Za zahtevnejše uporabnike je na voljo širok nabor razširitev, s katerimi je možno programsko rešitev dodatno nadgraditi in ji dodati nove dimenzije obvladovanja poslovnih procesov. V Sloveniji elektronska izmenjava računovodskih podatkov poteka preko več domačih certifikatskih agencij. Poznamo tri najbolj znane, ki izdajajo kvalificirana digitalna potrdila so POŠTA®CA, Halcom Informatika in Nova Ljubljanska banka d.d. S kvalificiranim digitalnim potrdilom poteka prenos podatkov na portal e-davki kot tudi predložitev letnih poročil gospodarskih družb na AJPES.
Keywords: računovodstvo, informacijski sistem, računovodsko programske rešitve, digitalni podpis, elektronska izmenjava podatkov
Published: 04.03.2011; Views: 1619; Downloads: 132
.pdf Full text (850,45 KB)

5.
PRENOVA PROGRAMSKE REŠITVE ZA UPRAVLJANJE Z DOKUMENTI
Klemen Lapanja, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Upravljanje z dokumenti je dandanes za vsako podjetje zelo pomembno. Tako je tudi v vsem znanem Mercatorju, kjer za upravljanje in vodenje dokumentov uporabljajo že nekaj let staro rešitev podjetja Perftech d.o.o. Aplikacijo imenujejo Mercator Standardi, ki temelji na programskem jeziku ASP (Classic) ter Oracle podatkovni bazi. Sistem jim je solidno služil z občasnimi dodelavami in popravki na aplikaciji. Podjetje Perftech je v tem času razvilo novo aplikacijo, imenovano Perftech.CiklonNT. Perftech.CiklonNT prinaša kar nekaj naprednejših storitev, predvsem pa bolj enostavno in varno upravljanje z dokumenti. Problem, ki je predstavljen v diplomski nalogi, predstavi način kako preiti s starega ASP sistema na novi Ciklon (ASP.NET) sistem. Pri tem je potrebno analizirati, kateri parametri in meta podatki se uporabljajo pri starem sistemu. Iz tega bo razvidno, ali je novi sistem Ciklon primeren za podjetje Mercator, oz. kaj vse mora podjetje Perftech dopolniti, da bo zadoščal potrebam Mercatorja. Rezultat naloge je analiza prenove programske rešitve za upravljanje z dokumenti.
Keywords: upravljanje z dokumenti, analiza programske rešitve, baza podatkov
Published: 15.04.2011; Views: 1497; Downloads: 86
.pdf Full text (1,33 MB)

6.
PRENOVA INFORMACIJSKEGA SISTEMA V ZDRAVSTVENEM ZAVODU
Marija Hrovat, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Računovodske informacije so pomemben del celotnih informacij, ki jih vodstvo podjetja potrebuje za pravilno in pravočasno odločanje. Osnovna naloga računovodske službe je, da zagotavlja kakovostne informacije notranjim, kakor tudi zunanjim uporabnikom. Ustrezna organiziranost informacijskega sistema je osnova za kvalitetno delovanje vsake organizacije. Informacijski sistem, ki omogoča hitro prilagodljivost nenehnim zakonskim spremembam je najpomembnejši za uspeh podjetja in zagotavljanje konkurenčne prednosti. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela. V prvem delu so predstavljeni informacijski sistemi, njihovi sestavni deli in vrste. Opisala sem tudi finančni informacijski sistem. Opredelila sem prenovo poslovanja, uvajanje rešitev ERP in njihove značilnosti, navedla razloge in cilje prenove poslovnih procesov in na koncu še prikazala vpliv informacijske tehnologije na prenovo poslovanja. V drugem delu sem predstavila informacijski sistem Kopa in njegove prednosti. Ker sem želela ugotoviti, kako novi informacijski sistem sprejemajo uporabniki, sem med njimi izvedla anketo ter analizirala rezultate raziskave.
Keywords: informacijski sistem, finančno-računovodski informacijski sistem, proces, prenova, uvajanje celovite programske rešitve, ERP sistem Kopa
Published: 07.03.2011; Views: 1503; Downloads: 105
.pdf Full text (706,99 KB)

7.
ZASNOVA REŠITVE ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S KUPCI
Lili Bahorič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi je predstavljeno obstoječe stanje na področju programske rešitve vodenja članov GS1 Slovenija. Prikazani so obstoječi procesi in opisano problemsko stanje upravljanja poslovanja s člani. Proces je trenutno podprt z različnimi programskimi rešitvami, ki so le delno povezane. Programske rešitve tudi niso povezane z zunanjimi zbirkami podatkov (AJPES, GVIN). Poleg tega tehnična izvedba sedanje programske rešitve vodenja članov GS1 Slovenija pri dodeljevanju GS1 številk ne omogoča vnosa vseh podatkov o članih. V zadnjih letih so bile zaradi sprememb na trgu ustvarjene zahteve po pridobivanju novih podatkov o članih. V diplomski nalogi je podan predlog programske rešitve skupaj s prototipno rešitvijo Salesforce. Predlog uvaja sistem upravljanja odnosov s člani (CRM) z namenom izboljšanja kakovosti obravnavanega procesa in celotnega poslovanja. Pri tem je upoštevana večina najpomembnejših zahtev članov GS1 Slovenija. Predlog zasnove novega modela ponuja možnosti popolnega vnosa vseh vrst podatkov ter izdelavo različnih poročil, ki jih skrbnik programske rešitve potrebuje pri svojem delu. Vse našteto pomeni enostavnejše, hitrejše, zanesljivejše in predvsem učinkovito upravljanje poslovanja s člani.
Keywords: Programske rešitve, podatki, zbirke, kupci, GS1 Slovenija, upravljanje odnosov s kupci.
Published: 31.01.2012; Views: 1249; Downloads: 55
.pdf Full text (1,53 MB)

8.
VPLIV VPELJAVE NOVIH PROGRAMSKIH REŠITEV V POSLOVNE PROCESE NA ZAPOSLENE
Andreja Črnič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje xx d.o.o., kjer sem zaposlena, odlično posluje in stremi k nenehnemu razvoju organizacije. Ob tem se vzporedno uvajajo nove programske rešitve, s katerimi podjetje sledi nenehnim spremembam na trgu in poskuša biti korak pred konkurenco. Nenehen razvoj poslovnih procesov naj bi zaposlenim predstavljal in omogočal učinkovitejše delo. Ob vpeljavi novih programskih rešitev v poslovne procese zaposleni organizirajo in izvajajo izobraževanje, do ostalih sodelavcev, ki so končni uporabniki novih programskih rešitev. Pri določenih izboljšavah poslovnih procesov sem kot udeleženka izobraževanja sodelovala tudi sama, kjer sem imela priložnost spoznati tako sistem kot ravnanje in reagiranje zaposlenih na izobraževanje. Zaradi izrednega zanimanja za izobraževanje sem se odločila pisati svoje zaključno delo na tej fakulteti o tem in s tem prispevati k boljši organizaciji procesa vpeljave novih programskih rešitev v poslovne sisteme podjetja in prikazati njihov vpliv na zaposlene. V diplomskem delu bom izvedla anketo na vzorcu 25 zaposlenih v tem podjetju ter prikazala prednosti oziroma slabosti organiziranja in izvajanja izobraževanja ob vpeljavi novih programskih rešitev v poslovne procese. Poskusila bom prikazati dejansko stanje, vpliv, razumevanje in dojemanje zaposlenih ob tem. S teoretičnim ter obravnavanjem tematike pa zbrati pomembne podatke in dejstva, ki podpirajo moje razmišljanje. S tem se bom dokopala do pomembnih spoznanj delovanja organizacije in izvajanja izobraževanja ter izluščila pomembne, koristne informacije za boljše delovanje podjetja v prihodnosti.
Keywords: Učenje, Izobraževanje, Motiviranje, Nove programske rešitve
Published: 14.02.2012; Views: 907; Downloads: 32
.pdf Full text (1,36 MB)

9.
RAZVOJ APLIKACIJE ZA PODPORO ANALITIKI PRI PREDVIDEVANJU PORABE ELEKTRIČNE ENERGIJE
Andrej Kikelj, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Zaradi zagotavljanja konkurenčnosti na trgu morajo podjetja vse več investirati v razvoj programske opreme, ki omogoča hitrejše, natančnejše in učinkovitejše poslovanje. V podjetju Elektro gorenjska prodaja d. o. o. se je pojavila potreba po optimizaciji procesa analitike predvidevanja porabe električne energije pri odjemalcih z več odjemnimi mesti ter skupinah odjemalcev. Diplomsko delo zajema analizo problematike pri delu napovedovanja porabe, oblikovanje koncepta programske rešitve, oblikovanje podatkovne baze za programsko rešitev ter sam razvoj programske rešitve. Problem predstavljajo procesi uvoza in obdelave podatkov, kjer imajo analitiki preveč rutinskega ročnega dela. Ključno delo analitika je apliciranje izkušenj s področja predvidevanja porabe glede na gospodarske in druge dejavnike, zato mu mora programska rešitev kar se da avtomatizirati rutinski proces uvoza in prečiščevanja podatkov. Problematični so različni formati podatkov, ki se razlikujejo tako po zapisu podatkov kot časovnih pasovih. Prepoznavanje in odstranjevanje nekarakterističnih podatkov je brez vizualnega prikaza dnevne porabe oteženo. Kot rešitev smo oblikovali koncept za aplikacijo, ki analitiku omogoča hitrejše delo s podatki in zmanjša možnost človeških napak. Aplikacija avtomatizira rutinske procese uvoza in pretvorbe podatkov, pretvorbo časovnih pasov ter združevanje podatkov glede na odjemalce in skupine odjemalcev. V nastavitvah lahko analitik nastavi dela proste dni ter praznike, ki se ob izračunu povprečja porabe ne upoštevajo. Po uvozu podatkov aplikacija omogoča prikaz le-teh v grafični obliki, kjer ima analitik ob vizualnem prikazu po urah v dnevu možnost izključevanja podatkov, ki bistveno odstopajo od povprečja, s klikom na krivuljo podatka. Aplikacija omogoča analitiku filtriranje podatkov po specifičnih zahtevah, tako da ima možnost prikaza npr. podatkov za vse sobote in nedelje v januarju in februarju za leti 2012 ter 2013. Glede na podatke, ki jih analitik ni odstranil, se izpiše povprečje in predvidena poraba, interpolirana na število dni v podatkih, s pomočjo katere lahko analitik hitreje izračuna predvideno letno ali mesečno porabo.
Keywords: razvoj programske rešitve, razvoj baze, obdelava in prikaz podatkov
Published: 10.04.2014; Views: 657; Downloads: 78
.pdf Full text (1008,59 KB)

10.
Model uvajanja celovitih programskih rešitev za javno upravo
Barbara Egart, 2012, master's thesis

Abstract: Uvedba celovitih programskih rešitev (ERP) je zaradi svoje kompleksnosti zapletena, zato se je morajo organizacije lotiti premišljeno. Pri uvajanju ERP pogosto prihaja do prekoračenih rokov, povečanja predvidenih stroškov in celo do opustitve uvajanj ERP. Ker dolgotrajno uvajanje ERP povečuje tveganje in stroške, smo v magistrski nalogi raziskali področje uvajanj ERP in na podlagi raziskav, pridobljenih informacij in praktičnih izkušenj zgradili model uvajanja rešitev ERP. Model temelji na ideji hitre metodologije, kar pomeni, da organizacija najde in uvede rešitev ERP kolikor hitro je mogoče in z minimalnimi stroški. Model smo prilagodili uvedbi ERP rešitev v javne zavode. Za kvalitetno izgradnjo modela smo najprej raziskali in v nalogi tudi predstavili področje metodologij uvajanja ERP rešitev. Podrobno smo analizirali uvedbo določenega javnega zavoda in ugotavljali odstopanja od metodologije, ki jo predlaga ponudnik rešitve ERP. V nadaljevanju smo izvedli in analizirali intervjuje v nekaj slovenskih javnih zavodih. Vse pridobljene informacije smo analizirali in jih upoštevali pri izgradnji modela. Pri modelu smo navedli lastnosti modela ter predstavili ključne dejavnike, ki vplivajo na uvedbo ERP rešitev v javni zavod. Faze modela smo kontrolirali in preverili obvladljivost. V zadnjem delu naloge smo model analizirali in predstavili prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti.
Keywords: Celovite programske rešitve (ERP, Model uvajanja ERP, Metodologije uvajanja, Javni zavod
Published: 21.01.2013; Views: 942; Downloads: 120
.pdf Full text (2,42 MB)

Search done in 0.28 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica