| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
POSLOVNE STRATEGIJE UPORABE ODPRTEGA PROGRAMJA
Gabrijel Vezjak, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili nekaj najpogostejših poslovnih strategij, ki izkoriščajo lastnosti odprtega programja. Raziskali in proučili smo skupne karakteristike omenjenih strategij, opisali lastnosti odprtega programja in opisali medsebojno povezavo med posamezno lastnostjo odprtega programja ter poslovno strategijo. Na podlagi analize smo oblikovali odločitveni model, ki služi za izbor ustrezne poslovne strategije, glede na izbrani odprtokodni program. Uporabo odločitvenega modela smo prikazali na posameznih primerih uporabe.
Keywords: odprto programje, poslovna strategija, karakteristike odprtega programja, licence programske opreme, odločitveni model, študija primera
Published: 29.09.2011; Views: 1068; Downloads: 63
.pdf Full text (2,62 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica