| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
POVEZAVA PROGRAMSKE NAROČNIŠKE CENTRALE S SISTEMOM ZA UPRAVLJANJE S STRANKAMI
David Vrečer, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu opisujemo izvedbo povezave med programsko naročniško centralo Asterisk in sistemom za upravljanje s strankami SugarCRM. V sistem sugarCRM vgradimo gumba za dodajanje in brisanje uporabnika iz centrale Asterisk, centrali Asterisk pa spremenimo klicni načrt, tako da se med izvajanjem klicev zapisujejo podatki o klicu v podatkovno bazo. Te podatke lahko preverjamo v vmesniku sistema SugarCRM. Na centralo povežemo IP-telefon Swissvoice, telefon VoIP Nokia E72 ter programski telefon X-Lite. Povezavo preizkusimo ter prikažemo delovanje vmesnika sistema SugarCRM in centrale Asterisk.
Keywords: IP-telefonija, programska naročniška centrala Asterisk, protokol SIP, CRM – sistem za upravljanje odnosov s strankami
Published: 05.01.2011; Views: 1847; Downloads: 116
.pdf Full text (2,44 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica