| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Primerjava managementskih funkcij v profitnih in neprofitnih organizacijah
Ana Švarc, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Vsako podjetje ne glede na to, ali je profitno ali neprofitno, potrebuje dobrega managerja. Management pri svojem delu opravlja predvsem štiri funkcije. V tem delu bomo predstavili in razložili planiranje, organiziranje, vodenje in kontroling. Podrobneje bomo predstavili profitne in neprofitne organizacije, za kaj katero deluje, v dobrobit koga deluje, kako deluje. Za praktični primer profitne organizacije bomo uporabili podjetje Geberit proizvodnja d. o. o., ki je vodilno podjetje v sanitarni tehniki. Osrednja tema oziroma naloga tega dela je, primerjava opravljanja managementskih funkcij v profitnih in neprofitnih organizacijah. Tukaj se bomo posvetili vsaki funkciji posebej in navedli razlike. Glavna ugotovitev te naloge je, ugotovitev razlik med managentskimi funkcijami v obeh primerih organizacije. Kje se pojavlja največ in najmanj razlik in podobnosti.
Keywords: Managementske funkcije, profitne organizacije, neprofitne organizacije, primerjava funkcij.
Published: 28.10.2021; Views: 95; Downloads: 15
.pdf Full text (829,10 KB)

2.
3.
Vloga in pomen managementa pri uvedbi nove storitve na oddelku upravne enote : diplomsko delo
Roman Trošt, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: V javni upravi je temeljno načelo usmerjenost k uporabnikom, ki mu mora slediti tudi novi javni management. V nalogi predstavljamo uvedbo nove storitve na Upravni enoti Krško, s katero smo našo storitev pribliţali uporabnikom. V prvem poglavju predstavljamo osnove managementa in naloge, ki jih managerji izvajajo in so ključne za uspeh organizacije, opredeljujemo management v profitnih organizacijah in v javni upravi ter razliko med njima. V drugem poglavju predstavljamo okolje, kjer smo uvedli novo storitev, to je javni sektor in upravne enote. V nalogi je upravna enota tista organizacija, kjer uvajamo novo storitev. Pomembno vlogo pri uvedbi predstavlja management, tako v tem poglavju predstavljamo njegove pristope in aktivnosti. Ključni del naloge je nova storitev in aktivnosti managementa ob njeni uvedbi. Uspešnost managementa ob uvedbi nove storitve bomo analizirali z anketo zadovoljstva strank z novo storitvijo. Na koncu pa z intervjujem vrhovnega managemnta pokazali njihov pogled na uvedbo.
Keywords: management profitne organizacije, javni sektor, upravna enota, nova storitev
Published: 05.05.2011; Views: 1682; Downloads: 190
.pdf Full text (1,62 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica