| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Analiza poslovanja izletniške kmetije
Alenka Simonič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Cilj raziskave je bil analizirati poslovanje izletniške kmetije in definirati profil potrošnika. V ta namen je bila predhodno pripravljena in izvedena anketa med obiskovalci kmetije. S to anketo smo hoteli izvedeti, kakšen je profil obiskovalca izletniške kmetije. Ugotovili smo, da je povprečen obiskovalec kmetije star med 18 in 36 let in ima dokončano V. stopnjo izobrazbe. Največ obiskovalcev je domačinov, večina bi na tej kmetiji na dan porabila do 50 €. V nadaljevanju smo se v raziskavi osredotočili na ekonomsko analizo dveh najbolj prodajanih proizvodov na izletniški kmetiji — vino sorte 'Chardonnay' in gibanico. Osnovno orodje v tem delu raziskave sta bila predhodno razvita simulacijska modela za oba proizvoda, s katerima so se ocenjevali osnovni ekonomski indikatorji. Finančni rezultat (FR) za gibanico znaša 306,40 €; koeficient ekonomičnosti (Ke) 1,05. Pri vinu sorte 'Chardonnay' je finančni rezultat (FR) 2.907,98 €; koeficient ekonomičnosti (Ke) pa 1,43. Ocenjene vrednosti parametrov kažejo, da sta oba proizvoda za izletniško kmetijo z ekonomskega vidika vsekakor zanimiva.
Keywords: izletniška kmetija, profil potrošnika, simulacijski model, gibanica, ′Chardonnay′
Published in DKUM: 28.02.2011; Views: 3113; Downloads: 191
.pdf Full text (698,66 KB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica