| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU BIG BANG
Maja Muzel, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Pospeševanje prodaje je obsežen in širok pojav, je sestavni del sodobnega tržnega gospodarstva. Z razcvetom predvsem globalizacije trženja pa postaja še agresivnejše. Vsakodnevno srečujemo nove izdelke in storitve na trgu, ki jih spremljajo močne prodajne akcije. V tem času si prizadevajo le najbolj promovirati njihov izdelek in doseči največji učinek. V diplomski nalogi je prikazano pospeševanje prodaje, kot ga predstavljajo avtorji v strokovni literaturi. Na osnovi teoretičnih spoznanj, pa je predstavljeno pospeševanje prodaje na praktičnem primeru. Pospeševanje prodaje obsega vse ukrepe, ki jih uporabljajo trgovska podjetja, da bi dosegla svoje prodajne cilje, povečanje prodaje in dobička ter zadovoljstvo porabnikov. Pospeševanje prodaje podjetja uporabljajo kot metodo, da bi spodbudila močnejši in hitrejši odziv uporabnikov, poudarjalo prednost pri nakupu njihovih izdelkov ter želelo spodbuditi padajočo prodajo. Učinki pospeševanja prodaje so ponavadi kratkotrajni in ne pripomorejo k dolgoročni naklonjenosti porabnikov do blagovne znamke. Najbolj, pa je rezultat akcije pospeševanja prodaje odvisen od same finančne sposobnosti potrošnikov.
Keywords: KLJUČNE BESEDE Pospeševanje prodaje, prodajne akcije, ukrepi pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje, učinki pospeševanja prodaje.
Published: 16.07.2010; Views: 2041; Downloads: 409
.pdf Full text (287,26 KB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica