| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 40
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
Razvoj podstavka za zunanje enote toplotnih črpalk zrak-voda : magistrsko delo
Andrej Oprčkal, 2020, master's thesis

Abstract: V nalogi je predstavljen razvoj podstavka za zunanje enote toplotnih črpalk zrak-voda. Prikazan je celoten proces od osnovne ideje do končnega produkta pripravljenega za prodajo. Glavni cilj razvoja je bil ustvariti izdelek, ki je lahek, nosi težo naprave, učinkovito odvaja kondenzat, je enostaven za vgradnjo in estetsko privlačen. Poleg praktičnega prikaza vseh faz razvoja so predstavljene tudi teoretične osnove. Vključene so teme analize trga, iskanja idej, konstruiranja ter proizvodnje izdelka, kontrole kakovosti, oblikovanja pakiranja, priprave dokumentacije, avtorske zaščite in ekonomike izdelka. Do končnega cilja smo prišli z uporabo metod, kot so brainstorming, SWOT, FMEA ter izvedbo benchmarking analize in analize življenjskega cikla. Razvit izdelek ustreza zastavljenim ciljem in podanim tezam.
Keywords: razvoj izdelka, projekt, toplotne črpalke, HVAC, konstruiranje, prodajna cena, pakiranje izdelka, avtorska zaščita, dokumentacija izdelka, ekonomika izdelka, kakovost
Published in DKUM: 20.10.2020; Views: 1162; Downloads: 33
.pdf Full text (7,49 MB)

2.
Oblikovanje prodajne cene in konstruiranje hidravličnega valja : diplomsko delo
Zala Preglau, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljena sestava in delovanje hidravličnih valjev ter postopki oblikovanja prodajne cene izdelka. Na realnem primeru iz podjetja Dorninger Hytronics, d. o. o., je prikazan postopek določitve prodajne cene izdelka na podlagi stroškov in trdnostni preračun hidravličnega valja, ki predstavlja osnovo za nadaljnje konstruiranje hidravličnega valja.
Keywords: hidravlični valj, lastna cena, prodajna cena, trdnostni preračun
Published in DKUM: 24.09.2020; Views: 1144; Downloads: 136
.pdf Full text (4,23 MB)

3.
Analiza prodajnih cen
Nastja Sivka, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Konkurenca na trgu je velika. Trg je zasičen z različnimi blagovnimi znamkami in izdelki. Vsi bi želeli vedeti, kaj so najpomembnejši faktorji, ki vplivajo na nakupno odločitev. Dejstvo je, da preprostega odgovora ni. Lahko pa z gotovostjo trdimo, da sta cena in preplet komunikacijskih aktivnosti dva izmed ključnih elementov. Čokolada Milka zavzema več kot 44 % trga s čokoladami, Gorenjka več kot 12 %, Dorina predstavlja okoli 11 %, trgovske blagovne znamke okoli 10 % in Lindt dobra 2 %. Če povzamemo analizo cen, ima Mercator najnižje cene pri čokoladah trgovske blagovne znamke. Vsekakor pa je glavni favorit na trgu čokolad Spar, saj ima široko paleto izdelkov in je cenovno konkurenčen glede na trg. Pri trgovski blagovni znamki je cenovna primerjava malce težja, saj je velik dejavnik, ki vpliva na ceno, sama sestava izdelka. Produkti blagovnih znamk naj bi zagotavljali isto kakovost pri različnih trgovcih, pri trgovskih blagovnih znamkah pa so lahko odstopanja precejšnja, v odvisnosti ali trgovec zasleduje kvaliteto ali zgolj ceno.
Keywords: analiza prodajnih cen, konkurenca, blagovna znamka, kakovost, trgovci, politika cen, slovenski trg, prodajna cena, popusti, ugodnosti, promocija, življenjski cikel izdelka, promocijske cene, diferencirane cene, analiza raziskave, cenovna primerjava
Published in DKUM: 19.09.2019; Views: 1459; Downloads: 312
.pdf Full text (9,19 MB)

4.
Analiza prodajnih cen izbranih parfumov na različnih prodajnih mestih
Nuša Viher, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sem primerjala prodajne cene izbranih parfumov na različnih prodajnih mestih. Cena je eden izmed najpomembnejših dejavnikov, ki odločajo o nakupnih odločitvah. Dandanes pa se z razvojem interneta in različnih aplikacij njena pomembnost še povečuje. Odjemalec bo, kadar ima možnost izbirati med različnimi ponudniki izbral najprimernejšega oziroma najugodnejšega, kadar gre za enak izdelek. Konkurenčnost med podjetji se z razvojem interneta še hitreje povečuje. Zato je za podjetja bistvenega pomena, da preučijo svoj položaj na trgu v primerjavi z konkurenčnimi podjetji, ter lažje predvidijo bodoča dogajanja na trgu. Teoretični del zajema predstavitev pojma cene in dejavnikov, ki vplivajo na njeno oblikovanje, ter metod oblikovanja cen. Prav tako sem predstavila izbrane parfume, ki so bili del analize in izbrana prodajna mesta, ter opisala njihove asortimane. Izbrana prodajna mesta sem razdelila na dva sklopa, na klasične trgovine in na spletne trgovine. Pri izbiri parfumov sem se odločila izbrati po tri za vsak cenovni razred – nižji, srednji in višji cenovni razred. Pri analizi cen sem ugotovila, da so spletni ponudniki bistveno ugodnejši od klasičnih trgovin
Keywords: analiza cen, prodajna cena, oblikovanje cen, parfum, prodajna mesta, cenovni dejavniki
Published in DKUM: 28.11.2017; Views: 1253; Downloads: 119
.pdf Full text (1,10 MB)

5.
RAZVOJ NOVEGA IZDELKA “GLAVNIK S SPREJEM”
Lidija Šuštar, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi z naslovom Razvoj novega izdelka Glavnik s sprejem obravnavamo razvoj novega izdelka od ideje do uvedbe izdelka na trg. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Da bi izdelek uspešno razvili in ga pravilno ter pravočasno umestili na trg smo v teoretičnem in praktičnem delu naloge sledili osemstopenjskemu procesu razvijanja izdelka: • zbiranje idej za nov izdelek, • ocenjevanje idej, • preučevanje tržnih možnosti izdelka, • tehnološko razvijanje novega izdelka, • tržno razvijanje novega izdelka, • tržno testiranje novega izdelka, • uvajanje novega izdelka na trg, • komercializacija. Za lažje razumevanje praktičnega dela smo se dobro osredotočili na proces razvoja izdelka in procesne definicije avtorjev: ugotovitve, predlogi, slikovne ponazoritve. Na osnovi teoretičnih spoznanj smo znanje prenesli na praktičen primer razvoja novega izdelka ter ob vsaki stopnji razmislili o tem ali je novi izdelek primeren za trg.
Keywords: nov izdelek, ideja, razvoj novega izdelka, raziskava trga, uvajanje novega izdelka, prodajna cena, analiza točke pokritja, upravičenost uvedbe.
Published in DKUM: 11.11.2016; Views: 2352; Downloads: 540
.pdf Full text (6,52 MB)

6.
MODEL DINAMIČNEGA OBLIKOVANJA PRODAJNIH CEN PRI PREVOZU TRANSPORTNIH BETONOV
Bojan Anžej, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava problematiko oblikovanja prodajnih cen transporta svežih betonskih mešanic. Na osnovi opredeljenih tehničnih in tehnoloških značilnosti transporta betona in na osnovi natančne analize preteklega poslovanja podjetja, ki se ukvarja z transportom svežega betona, avtor razvije nov model za dinamično izračunavanje prodajnih cen transporta betona. Naloga dokaže, da nov model odpravlja vse pomanjkljivosti prejšnjega sistema oblikovanja prodajnih cen transportnih storitev. Za praktično uporabo novega modela kalkuliranja prodajnih cen transporta je bila razvita in tudi v praksi preizkušena mobilna aplikacija.
Keywords: prevoz betona, transportni stroški, dinamična kalkulacija, prodajna cena
Published in DKUM: 13.09.2016; Views: 1730; Downloads: 127
.pdf Full text (1,83 MB)

7.
Cenovne disparitete v slovenskem gospodarstvu
Egon Žižmond, 1990, professional article

Abstract: V slovenskem gospodarstvu so prisotne znatne cenovne disparitete, ki otežujejo tudi vključevanje slovenskega gospodarstva v evropski gospodarski prostor. Članek analizira disparitete proizvajalnih in drobnoprodajnih cen ter razlike med izvoznimi cenami na eni ter direktnimi stroški, lastnimi cenami in proizvajalnimi cenami na drugi strani. Ker je večina disparitet posledica etatističnega ekonomskega sistema in administriranja v ekonomski politiki, bi le reforma ekonomskega sistema in ustreznejša ekonomska politika lahko omogočila oblikovanje normalnejših cenovnih razmerij.
Keywords: cene, gibanje cen, Slovenija, proizvajalna cena, produkcijska cena, politika cen, industrijska politika, prodaja na drobno, dinamični model, prodajna cena, prices, price movement, Slovenia, production price, price policy, retail sale, sales price, dynamical model
Published in DKUM: 10.07.2015; Views: 1521; Downloads: 34
URL Link to full text

8.
9.
Energetska učinkovitost stavb kot odločitveni dejavnik pri nakupu
Boštjan Donša, 2014, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo se loteva področja energetske varčnosti v gradbeništvu. Gradbeništvo je dejavnost, ki se mora vedno znova spoprijemati z novostmi in inovacijami. V zadnjem času pridobiva na pomenu energetsko varčna gradnja. Energetsko varčni objekti so v tujini stalnica že kako desetletje. Pri nas pa lahko rečemo, da postajajo običajni šele v zadnjem času s pojavom novih zahtev iz pravilnikov o gradnji objektov, ki zahtevajo večjo energetsko varčnost. Teoretični del magistrskega dela obravnava izbrane vidike energetsko varčne gradnje. Prikazane so nekatere temeljne smernice, ki so na področju energetsko varčne gradnje v uporabi v razvitih državah Evropske unije, pri čemer smo izpostavili primer Avstrije, ki velja za nekakšnega pionirja na tem področju. V nadaljevanju smo glede na temeljni namen magistrskega dela, to je ugotoviti vpliv energetske varčnosti na prodajno ceno nepremičnin kot nakupnega dejavnika, analizirali nekaj študij, ki so bile na to temo izvedene v svetovnem merilu. To nam je predstavljalo izhodišče za pripravo hipotez. V empiričnem delu magistrskega dela smo analizirali, ali energetska varčnost lahko predstavlja enega izmed odločitvenih kriterijev pri nakupu nepremičnin. Ugotovili smo podobno, kot ugotavljajo že študije, ki so bile izvedene v Evropi, Aziji, Avstraliji in ZDA. Energetska varčnost je za uporabnike in kupce nepremičnin pomemben dejavnik in vpliva na odločitev o nakupu nepremičnine. Kupci so za energetsko varčno nepremičnino pripravljeni plačati več.
Keywords: energetska varčnost, energijsko varčna gradnja, trajnostna gradnja, obnovljivi viri energije, nakupni odločitveni dejavniki, prodajna cena nepremičnin
Published in DKUM: 06.06.2014; Views: 2111; Downloads: 436
.pdf Full text (2,34 MB)

10.
VZPOSTAVITEV RAČUNALNIŠKO PODPRTEGA RAČUNOVODSKEGA PREDRAČUNAVANJA POSLOVNEGA IZIDA TURISTIČNEGA PROIZVODA V TURISTIČNI AGENCIJI X
Nataša Glazer, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Računovodsko predračunavanje je dandanes temeljni sestavni del računovodenja v vsaki organizaciji, ki želi dosegati dobre rezultate, se hitro prilagajati spremembam na trgu, biti korak pred konkurenco in sprejemati prave poslovne odločitve ob pravem času za dolgoročni razvoj in obstoj organizacije. Poznamo tradicionalne in novejše metode predračunavanja. Zelo pomembno je, da vsako podjetje izbere pravo v svojem okolju, ki bo nepogrešljivo orodje managerjem na najvišji in najnižji ravni. Vendar je pot do dobro organiziranega računovodskega predračunavanja dolga, polna medsebojnega usklajevanja. S pomočjo sodobne tehnologije lahko izdelamo dober informacijski sistem, ki bo v povezavi z ostalimi službami v podjetju vzpostavil in podprl računovodsko predračunavanje v celotnem podjetju. V nalogi smo pripravili programske definicije za predračunavanje v določenem delu podjetja – marketingu in v določenem delu poslovnega procesa, ki bo v povezavi z računovodstvom osnova za vzpostavitev in izdelavo računalniško podprtega računovodskega predračunavanja poslovnega izida turističnih proizvodov. Našim managerjem bo takšno predračunavanje zagotovilo hitre in natančne informacije, na osnovi katerih se bodo lahko pravočasno in pravilno odločali in sprejeli prave odločitve v tem delu poslovanja, ki ima pomemben vpliv na celotno poslovanje organizacije.
Keywords: računovodsko predračunavanje, turistična dejavnost, turistični proizvod, prodajna cena, počitnice z lastnim prevozom, počitnice z organiziranim letalskim prevozom, poslovni izid, razlika v ceni, konkurenca.
Published in DKUM: 24.03.2014; Views: 1329; Downloads: 149
.pdf Full text (286,11 KB)

Search done in 0.31 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica