1. Pospeševanje prodaje v otroški prodajalni "Ariel" : diplomsko deloSimona Rus, 2006, undergraduate thesis Keywords: pospeševanje prodaje, metode, otroci, cilj, aktivnosti, dejavnost, blagovne znamke, prodajalne, predstava, trgovske družbe, trgovinsko podjetje, marketing mix, marketinški splet, trgovina, prodaja, komuniciranje, poslovno komuniciranje, trženje, marketing, trgovec, osebje, panoge dejavnosti, prodajna funkcija, diplomske naloge Published: 11.09.2007; Views: 8571; Downloads: 2467
Full text (390,01 KB) |
2. Vpliv prodajnega okolja na nakupno odločitev odjemalca : diplomsko deloMateja Amon, 2004, undergraduate thesis Keywords: prodajalne, poslovno okolje, predstava, odjemalec, potrošnik, kupci, zadovoljstvo, odločanje, trgovec, osebje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, kvaliteta, izdelki, politika izdelka, trgovinsko podjetje, tržne raziskave, ocenjevanje, uspešnost poslovanja, vedenje, psihologija potrošnika, meritve, ponudba, cene, komuniciranje, metodologija, poslovni rezultati Published: 28.09.2007; Views: 5250; Downloads: 754
Full text (366,94 KB) |
3. Imidž trgovske hiše Müller Maribor : diplomsko deloLucija Tomšič, 2003, undergraduate thesis Keywords: prodajalne, image, oblikovanje, predstava, trgovske družbe, trgovinsko podjetje, potrošnik, vedenje, zadovoljstvo, zaznavanje, pospeševanje prodaje, organiziranost, metode, dejavnost, podjetje, trgovec, osebje, organizacijske strukture, prodajna funkcija, tržne raziskave, trgovina Published: 28.09.2007; Views: 3985; Downloads: 219
Full text (1,30 MB) |
4. Petrolova gostinska ponudba in zadovoljstvo njenih uporabnikov : diplomsko deloIrena Zupančič, 2004, undergraduate thesis Keywords: gostinstvo, poslovanje, ponudba, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, storitve, uporabniki, potrošnik, zadovoljstvo, družbe, prodajalne, verige Published: 28.09.2007; Views: 2549; Downloads: 240
Full text (1,41 MB) |
5. Prodajno okolje v trgovini na drobno in njegov vpliv na odjemalce : diplomsko deloMojca Germ, 2004, undergraduate thesis Keywords: prodajalne, prodaja na drobno, poslovno okolje, predstava, odjemalec, potrošnik, kupci, zadovoljstvo, odločanje, trgovec, osebje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, kvaliteta, izdelki, politika izdelka, ocenjevanje, uspešnost poslovanja, vedenje, psihologija potrošnika, meritve, ponudba, metodologija Published: 28.09.2007; Views: 3212; Downloads: 462
Full text (479,97 KB) |
6. Management marketinškega komuniciranja v trgovini na drobno : diplomsko deloMihaela Čopar, 2004, undergraduate thesis Keywords: komuniciranje, marketing, trženje, management, trgovec, trgovinsko podjetje, prodajalne, prodaja na drobno, predstava, odjemalec, potrošnik, kupci, zadovoljstvo, odločanje, tržne raziskave, osebje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, kvaliteta, cilj, strategija trženja, ponudba, metodologija, poslovni rezultati Published: 28.09.2007; Views: 3202; Downloads: 198
Full text (379,96 KB) |
7. Pospeševanje prodaje v prostocarinski prodajalni Regal v Petišovcih : diplomsko deloDoris Komloš, 2004, undergraduate thesis Keywords: prodajalne, prodaja, pospeševanje prodaje, metode, cilj, planiranje, aktivnosti, izboljšave, uporabniki, odjemalec, kupci, potrošnik, trgovec, osebje, carine, carinsko poslovanje, prosta cona, prosta trgovina, Slovenija Published: 28.09.2007; Views: 2146; Downloads: 123
Full text (1,41 MB) |
8. Imidž prodajalne in vedenje porabnikov : diplomsko deloEla Tonin Mali, 2004, undergraduate thesis Keywords: prodajalne, image, oblikovanje, predstava, blagovne znamke, prodaja, lastnosti, avtomobilska industrija, servisi, storitve, panoge dejavnosti, trgovinsko podjetje, potrošnik, vedenje, merila, zadovoljstvo, zaznavanje, pospeševanje prodaje, organiziranost, metode, dejavnost, podjetje, trgovec, osebje, organizacijske strukture, prodajna funkcija, tržne raziskave, trgovina, ankete Published: 28.09.2007; Views: 2554; Downloads: 220
Full text (283,31 KB) |
9. Analiza oglaševanja za podjetje Europark : diplomsko deloŠpela Tončič, 2005, undergraduate thesis Keywords: tržna analiza, oglaševanje, ekonomska propaganda, oblikovanje, prodajalne, komuniciranje, teorija, predstava, trgovske družbe, trgovinsko podjetje, mediji, učinkovitost, pospeševanje prodaje, metode, dejavnost, podjetje, trgovec, osebje, organizacijske strukture, prodajna funkcija, tržne raziskave, trgovina Published: 28.09.2007; Views: 2476; Downloads: 230
Full text (677,67 KB) |
10. Merjenje zadovoljstva odjemalcev v prodajalni Emporium : diplomsko deloŽeljko Zver, 2005, undergraduate thesis Keywords: prodajalne, predstava, odjemalec, potrošnik, kupci, zadovoljstvo, odločanje, modeli, pospeševanje prodaje, ankete, izdelki, politika izdelka, trgovinsko podjetje, tržne raziskave, vedenje, uspešnost poslovanja, psihologija potrošnika, meritve, ponudba, komuniciranje, metodologija Published: 28.09.2007; Views: 1930; Downloads: 342
Full text (667,07 KB) |