| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 36
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
RAZISKAVA TRGA KLIMATSKIH NAPRAV
Rok Kovačič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Strokovnost, inovativnost, pozitivna energija, pripadnost in odgovornost so vrednote podjetja Klima Petek d. o. o., vendar pa le-te vedno niso dovolj. Zadovoljstvo odjemalcev je na prvem mestu. Odjemalci želijo zadovoljiti svoje potrebe na vsak način. Vprašanje je samo, koga bodo izbrali? V diplomskem delu smo želeli predvsem opisati tržne raziskave in navesti dejavnike obnašanja odjemalcev ter predstaviti pomembnejše kazalnike delovanja podjetja na trgu. Za raziskavo pa smo se odločili, ker podatkov o klimatskih napravah v Sloveniji ni veliko, še manj je podatkov, po kakšnih napravah odjemalci povprašujejo oziroma kaj sploh kupujejo. Rezultati so pokazali to, kar smo v veliki meri tudi pričakovali. Odjemalci se odločajo na podlagi cene klimatske naprave. To trenutno prestavlja oviro podjetju Klima Petek d. o. o., ki zaenkrat lahko zadovolji le najbolj zahtevne kupce, ki vedo, kaj kupujejo in so to pripravljeni tudi ustrezno plačati.
Keywords: Raziskava trga, dejavniki obnašanja odjemalcev, tržni potencial, prodaja v panogi, tržni delež podjetja.
Published: 17.09.2010; Views: 2767; Downloads: 217
.pdf Full text (576,08 KB)

10.
UVEDBA SPLETNE TRGOVINE V MALO PODJETJE
Anja Pregl, 2010, master's thesis/paper

Abstract: Med številne ugodnosti, ki jih je splet prinesel v naše življenje, sodi tudi uvedba elektronskega trgovanja, ki je bil pogoj za pojav prvih spletnih trgovin. Te postajajo danes glavni vir globalnega trgovanja. Spletno prodajo vse pogosteje uvajajo v podjetjih, ki želijo uspešno poslovati. Za uspešno spletno prodajo nista dovolj zgolj objava spletne strani podjetja in pričakovanje, da se bodo izdelki samodejno prodajali prek spleta. Za uspeh morajo podjetja korenito spremeniti poslovne procese in poznati vse dejavnike, ki vplivajo na učinkovito spletno prodajo. Spletna prodaja malim podjetjem omogoča poslovanje na novih trgih, kjer lahko pridobijo stranke in dobavitelje, ki jih s klasičnim poslovanjem ne bi uspela doseči. Magistrsko delo obravnava spletne trgovine kot nov pristop k trženju izdelkov in storitev v malih podjetjih. Z nalogo želimo poudariti velik pomen, ki ga spletno trgovanje pridobiva v današnjem času, in se osredotočiti na pozitivne vidike uvedbe spletne trgovine v malo podjetje. Izpostavila sem koristi, ki jih podjetje pridobi ob uvedbi spletne trgovine. Te so prepoznavnost, konkurenčnost in povečanje prodaje. Cilj naloge je bil podrobneje predstaviti kriterije, ki jih morajo v podjetjih ob uvedbi spletne trgovine dobro analizirati, saj neposredno vplivajo na uspešnost in smotrnost projekta. V teoretičnem delu so predstavljena teoretična spoznanja o spletnem trgovanju, malih podjetjih in njihovem elektronskem poslovanju. V praktičnem delu na primeru podjetja Ets Pregl d.o.o. predstavljamo način uvedbe spletne trgovine v malo podjetje. V analizi primera podrobneje obravnavamo kriterije, ki jih mora vsako podjetje pred uvedbo spletne trgovine dobro poznati in z njihovo analizo ugotoviti kakšne so možnosti za uspeh ob trenutnem stanju v podjetju. Magistrsko delo zaključim s predstavitvijo sklepnih ugotovitev iz teoretičnega dela in vsebine analize primera.
Keywords: Ključne besede: elektronsko poslovanje, spletna prodaja, mala podjetja, uvajanje spletne trgovine v malo podjetje
Published: 11.05.2011; Views: 1969; Downloads: 291
.pdf Full text (862,11 KB)

Search done in 0.13 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica