| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 10
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
MARKETINŠKA STRATEGIJA PODJETJA
Simon Babič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga obravnava marketinško strategijo podjetja, na primeru podjetja De-Long d.o.o. Pri marketinški strategiji je pomembno, da jo podjetje ima ter, da je narejena na podlagi analize. Predpostavka, da veliko malih Slovenskih podjetij nima marketinške strategije, je bila velik motivator za izdelavo diplomske naloge. V začetnem delu je predstavljeno podjetje in problem s katerim se ukvarja. Kasneje pa je povzet teoretični del marketinške strategije z vsemi elementi, ki so pomembni za uspeh podjetja. Preko analize anketnega vprašalnika so bili pridobljeni odgovori na hipoteze. Skozi hipoteze pa smo lahko ugotovili, kje so težave in jih v ciljih skušali odpraviti. Analiza je predstavljena v tretjem poglavju, kjer je skozi tabele razvidno prepoznavanje izdelkov Yankee candle na Slovenskem trgu ter poznavanju konkurenčnih znamk. Na koncu pa so predstavljeni zaključki ter predlogi za izdelavo marketinškega načrta za malo podjetje.
Keywords: prodaja na drobno, prodaja ne debelo, marketinški splet, marketinška strategija, marketinški načrt
Published: 08.03.2011; Views: 4356; Downloads: 1018
.pdf Full text (1,15 MB)

6.
7.
8.
9.
10.
Search done in 0.25 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica