| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 29
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Analiza procesa prodaje prodajalca v organizaciji Petrol d. d.
Tamara Predan, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes proces prodaje doživlja nenehne spremembe ter hiter napredek. Živimo v dobi nepričakovanih sprememb. So dejstva, s katerimi se moramo soočiti ter ob enem spopasti, če želimo uspeti. Vsak prodajalec ve, da dandanes težko proda tisto, kar ponudi. Zato je potrebna dobra strategija, predvsem pa jasen cilj. V tej diplomski nalogi se bomo osredotočili na analizo procesa prodaje prodajalca. V teoretičnem delu bomo predstavili definicijo marketinga, opredelili bomo tudi pojem procesa prodaje, opisali korake v procesu prodaje od prvega stika s kupcem pa do zaključka prodaje. Omenili bomo tudi analizo procesa prodaje, zakaj je pomembna naloga vsakega podjetja. Delo s kupci je vse bolj odgovorno in zahtevno, od prodajalcev zahteva nenehno zbranost, osredotočenost, prijaznost, spretnost, predvsem pa prilagajanje kupčevim željam in potrebam. V empiričnem delu bomo predstavili študijo primera ter anketno analizo, s katero bomo poskušali prikazati s kupčevega vidika, kako oni dojemajo, kaj je zanje najbolj pomembno pri lastnostih prodajalcev, prodajalne ter kaj je zanje pomembneje ob prihodu v prodajni prostor.
Keywords: Proces prodaje, marketing, prodaja, uspešna prodaja, podjetje Petrol d. d.
Published: 02.10.2020; Views: 202; Downloads: 41
.pdf Full text (965,78 KB)

2.
Analiza procesa prodaje prodajalca Unior strojegradnja na B2B trgih
Ken Patrik Žnidarko, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Prodajo razumemo kot spretnost, saj vsebuje odnose med ljudmi v menjalnih procesih. Prodaja v modernem času vse bolj pridobiva pomen, zaradi povečanega števila udeležencev na trgih in vse bolj intenzivni menjavi. Proces prodaje obsega aktivnosti komuniciranja s strankami, optimiranja izkušenj obeh strani ob nakupu omogoča doseganje ciljev podjetja. Funkcija prodaje ima dominanten vpliv na druge poslovne funkcije, zaradi tega moramo upoštevati različne dimenzije prodaje, da lažje razumemo položaj prodaje v marketingu in v samem poslovanju. Management prodaje je proces razvoja prodajne sile, usklajevanje prodajnih operacij in izvajanje prodajnih tehnik, ki podjetju omogočajo, da stalno dosega in celo preseže svoje prodajne cilje. Managerji prodaje imajo eno od najpomembnejših vlog v vsaki organizaciji. Dober manager organizira in usmerja svojo prodajno ekipo k doseganju svojih ciljev povečanja prihodkov in produktivnosti. Ton in kultura prodajnih ekip, ki jih ustvarja vodstvo prodaje, lahko pomagata ustvarjati strast in spodbujati moralo med posameznimi zaposlenimi. Proces uspešnega prodajanja vključuje sedem glavnih aktivnosti. Ključ do uspeha prodajalcev v procesu prodajanja so znanja in informacije, ki jim dajejo prednost in pogajalsko moč. K njim štejemo realno samopodobo, poznavanje področja, dejavnosti in izdelkov, poznavanje konkurentov, strank in njihovih potreb ter poznavanje širšega okolja podjetja. Pomemben za prodajno osebje je tudi sistem s katerim pridobivajo informacije za odločanje v prodaji. V spekter poznavanj, ki so ključna za uspeh prodaje, sodi tudi poznavanje vedenja strank in dejavnikov, ki nanj vplivajo. Posebej na B2B trgih je pomembno, da prodajno osebje uspešno izvaja vse faze prodajnega procesa, saj so ključne za dolgoročni obstoj podjetja na trgu. Unior Strojegradnja je majhno podjetje, čigar dejavnost se ukvarja z gradnjo tehnološko naprednih namenskih strojev za proizvajalce avtomobilov in tier 1 dobavitelje. Podjetje sodeluje s večjimi avtomobilskimi koncerni in ima vzpostavljene podružnice po več državah na svetu. Za uspešno in dolgoročno delovanje na zelo konkurenčnem trgu mora prodajno osebje biti zelo uspešno pri izvajanju prodajnega procesa.
Keywords: Marketing, prodaja, management prodaje, prodajni proces, B2B trgi, CRM, stranka, tier 1, odnos, razmerje, namenski stroji, strojegradnja, zadovoljstvo.
Published: 09.12.2019; Views: 390; Downloads: 86
.pdf Full text (708,71 KB)

3.
Načrtovanje prodaje aperola na slovenskem trgu
Tilen Terihaj, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem projektu smo proučili načrtovanje prodaje na primeru izdelka Aperol, ki je potekalo na slovenskem trgu. Diplomski projekt sestavljata teoretičen in empiričen del. Pri pisanju teoretičnega dela smo uporabili literaturo različnih domačih in tujih avtorjev. Vse močnejša konkurenca in intenzivnejša globalizacija sili podjetja v vse bolj natančno načrtovanje aktivnosti. Načrtovanje je zelo pomembno, saj podjetju omogoča približen pogled v prihodnje poslovanje. Z načrtovanjem si podjetje postavlja vodila, ki jih potem poskuša udejanjati. S preučitvijo procesa načrtovanja na primeru Aperola, ki so ga izvajali v podjetju Mabat INT , smo dobili primer kako poteka načrtovanje v praksi. Literatura s področja prodaje nam je pomagala pri analizi načrtovanja prodaje. Proces načrtovanja prodaje smo razčlenili in opisali v teoretičnem del, kar nam je bila velika opora pri opisovanju in predstavitvi načrtovanja prodaje na primeru Aperola. Na koncu smo predstavili še rezultate načrtovanja in jih povezali s stanjem na slovenskem trgu.
Keywords: prodaja, management prodaje, načrtovanje prodaje, proces načrtovanja prodaje
Published: 22.12.2017; Views: 512; Downloads: 91
.pdf Full text (1,62 MB)

4.
IZDELAVA PRODAJNEGA NAČRTA ZA IZDELEK X V IZBRANI ORGANIZACIJI
Vanesa Matjašec, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Prodaja se dogaja povsod, vsak dan, tako v podjetjih kot tudi na domu. Je ena izmed pomembnejših funkcij podjetja, saj je od nje odvisen uspeh in konec koncev tudi obstoj podjetja na trgu. Želja podjetja, da stranki izdelek le proda, ni dovolj. Podjetje mora graditi na odnosu z njo in stremeti k temu, da obdrži zvestobo starih in si pridobi nove stranke. Zato mora podjetje nenehno načrtovati, spremljati in nadzorovati prodajne načrte. V diplomskem delu smo opredelili več definicij prodaje ter preučila funkcijo in pomen le-te. Ugotavljali smo pomembnost skrbnega načrtovanja prodaje in preučila proces načrtovanja prodaje, ki je sestavljen iz več korakov, pri čemer mora biti izveden vsak korak, saj bo le tako prodajni načrt pravilno sestavljen. Opredelili smo vsebino prodajnega načrta ter njegovo povezanost s celotno organizacijo. Opisali smo, katere vire je najbolje uporabiti pri pridobivanju informacij za izdelavo načrta in predstavila prednosti uporabe prodajnega načrta. Na podlagi konkretnega primera smo skušali izdelati prodajni načrt za izdelek v podjetju Daihen Varstroj. Pri tem smo upoštevali interne vire podjetja kot so razne analize izbranega trga.
Keywords: podjetje, prodaja, proces načrtovanja prodaje, prodajni načrt, viri informacij
Published: 29.11.2016; Views: 1197; Downloads: 200
.pdf Full text (645,01 KB)

5.
S prenovo poslovnega procesa do povečanja učinkovitosti prodaje v banki
Polona Povše, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo obravnavali in predlagali prenovo procesa prodaje v UniCredit Banki d.d. od prvega prodajnega razgovora s stranko, do zaključka prodaje s podpisom pogodbe. S pomočjo raziskave, praktičnih in osebnih izkušenj ter po metodi prenove poslovnih procesov, smo na obstoječem modelu poslovnega procesa našli šibke točke, jih analizirali, predlagali izboljšave in jih prenovili. V prvem delu smo opisali področja, ki se nanašajo na prenovo poslovnih procesov in specifično poslovno področje, ki smo ga obravnavali. Predstavili smo faze prenove, spoznali kriterije za prenovo in opredelili bančno poslovanje in prodajo. V drugem delu smo tekstovno in grafično prikazali obstoječ proces, ga analizirali in predlagali v prenovljeni obliki. Za modeliranje procesa smo uporabili orodje Aris Express. V zaključku smo ugotovili, da izboljšani poslovni proces poveča produktivnost zaposlenih, ker skrajša čas odobritve posla in poveča kvaliteto storitev. Posledično se poveča učinkovitost prodaje.
Keywords: prenova poslovnih procesov, tekstovna in grafična predstavitev procesa, bančno poslovanje, proces prodaje
Published: 24.11.2016; Views: 860; Downloads: 101
.pdf Full text (2,12 MB)

6.
PRIMERJALNA ANALIZA MODULOV NABAVA IN PRODAJA V CELOVITIH INFORMACIJSKIH REŠITVAH SAP IN MICROSOFT DYNAMICS NAV
Nikolaj Balažic, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Celovite informacijske rešitve oziroma v nadaljevanju imenovane ERP rešitve dandanes predstavljajo temelj vsakega uspešnega podjetja in prav zastareli informacijski sistemi ter hitre spremembe v poslovanju so ključnega pomena, zakaj so podjetja prisiljena pristopiti k boljšim informacijskim sistemom. Poznamo veliko konkurenčnih ponudnikov celovitih informacijskih rešitev, ampak na področju Evrope sta najbolj razširjena ponudnika SAP in Microsoft. V večina primerih ponudniki rešitev zahtevajo od podjetij, da prenovijo poslovne procese na tak način, da so združljivi z poslovnimi procesi celovitih informacijskih rešitev, saj je uporabnosti hitrejša in enostavnejša. V diplomskem projektu bomo najprej spoznali celovite informacijske rešitve, in sicer njihovo zgradbo, značilnosti, module ter njihovo uporabnost. Spoznali bomo tudi dva glavna ponudnika celovitih informacijskih rešitev. V naslednjih dveh poglavjih si bomo podrobneje ogledali modula nabava in prodaja v celovitih informacijskih rešitvah. Najprej bomo opisali, kako poteka proces prodaje v programu SAP in v programu Microsoft Dynamics NAV, nato pa bomo na enak način predstavili, kako poteka proces nabave v programu SAP in v programu Microsoft Dynamics NAV. V zadnjem poglavju pa bomo naredili primerjalno analizo med rešitvi SAP in Microsoft Dynamics NAV. Primerjali bomo modul prodaja in nabava v obeh rešitvah in iskali podobnosti, razlike ter izboljšave za prihodnost.
Keywords: Celovite informacijske rešitve, rešitve ERP, prodaja v ERP, proces prodaje v SAP, proces prodaje v Microsoft Dynamics NAV, nabava v ERP, proces nabave v SAP, proces nabave v Microsoft Dynamics NAV.
Published: 16.11.2016; Views: 871; Downloads: 147
.pdf Full text (1,43 MB)

7.
8.
KOMUNICIRANJE V PROCESU PRODAJE V PODJETJU TAURUS D.O.O.
Benita Lihović Mujagić, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je proučiti komunikacijo podjetja v procesu prodaje. Opredelili in raziskali bomo produkte, ki jih podjetje Taurus d.o.o. ponuja slovenskemu tržišču in jih primerjali s produkti konkurence. Proučili bomo tudi prodajne površine, ki so namenjene Taurusovim produktom ter potencialne kupce tovrstnih artiklov. V prvem, teoretičnem delu so opisane osnove komuniciranja, marketinga in prodaje. V raziskovalnem delu je predstavljeno proučevano podjetje ter zastavljena vprašanja, na podlagi katerih smo raziskali obstoječe stanje v podjetju. Raziskava je bila izvedena z metodo opazovanja in spraševanja. Intervju smo opravili z direktorjem podjetja in zaposlenimi v procesu prodaje. Pri ugotovitvi obstoječega stanja smo si pomagali tudi z analizo SWOT. Pod drobnogled smo vzeli štiri aspekte analize, in sicer prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti dejavnikov, ki so v procesu prodaje najbolj pomembni: produkt, produkt konkurence, potencialni kupci, nakupna mesta in promocija. Ugotovili smo, da je podjetje Taurus uspešno pri komuniciranju z obstoječimi in potencialnimi kupci. Najboljši pokazatelj uspešnosti je doseganje zastavljenih ciljev in načrtovane prodaje. V svoji ponudbi nudijo poleg modnih dodatkov za ženske, tudi pester izbor artiklov, primernih za moške in otroke. Kljub temu, da ob besedi modni dodatki najprej pomislimo na žensko populacijo, se Taurus trudi v ponudbo vključiti tudi modne dodatke za moške, čeprav takšna prodaja za enkrat še ne prinaša željenih rezultatov. Ugotovili smo tudi to, da so komuniciranje v procesu prodaje v podjetju Taurus prične že na oddelku nabave. Večina nabav modnih dodatkov poteka prek evropskih uvoznikov, kar poveča stroške, nabavno ceno in posledično tudi maloprodajno ceno. Če bi podjetje izvajalo taktično nabavo modnih dodatkov iz Kitajske, bi bilo veliko bolj konkurenčno. Ugotovili smo, da je podjetje v fazi pogajanja s trženjskimi partnerji zelo uspešno. Pogajanja vodi dobro usposobljen komercialni direktor, ki največkrat strmi k osebni prodaji. Komercialni direktor vodi tudi ekipo servisa na terenu. Taurus je na zaposlene na terenu še posebej ponosen, saj mu to daje veliko prednost pred konkurenco, ki takšnih storitev ne nudi. Med raziskovanjem podjetja smo pri iskanju odgovorov na vprašanja ugotovili, da je podjetje uspešno pri komuniciranju s kupci, vseeno pa obstajajo stvari, ki bi jih morali izboljšati. Podali smo predloge za rešitve. Najpomembnejši predlogi so: • Vključevanje moških modnih dodatkov v ponudbo. • Uvedba bolj taktične nabave modnih dodatkov iz Kitajske. • Uvedba opreme blaga na Kitajskem • Okrepitev oglaševanja in osveščenosti kupcev.
Keywords: komunikacija, proces prodaje, modni dodatki, produkt
Published: 11.04.2014; Views: 1235; Downloads: 91
.pdf Full text (627,71 KB)

9.
PRENOVA POSLOVNIH PROCESOV Z VIDIKA REŠEVANJA REKLAMACIJ V PODJETJU X
Dušanka Jurenec, 2013, master's thesis

Abstract: »Uspeh ni nikdar dokončen. Poraz ni nikdar usoden. Vse kar šteje, je pogum poskusiti znova.« John Wooden V podjetju želimo vzpostaviti želimo kulturo organizacije, kjer bodo ljudje želeli pomagati narediti dobro ekipo in organizacijo za najboljše delovno okolje, za delovno okolje zadovoljnih ljudi. Menimo, da zaposleni potrebujejo pogum in odločnost za ukrepanje z razumevanjem, kaj je prav in kaj narobe in ambicijo za stalno učenje. Ustvariti želimo okolje za razvoj sposobnosti organizacije in dolgoročno odpraviti slabosti in razviti prednosti, ustvariti razvoj znanja ljudi, osebnosti, vrednot. Navedene lastnosti so pomembne tudi pri izvajanju poslovnih procesov, saj gre za ponavljajoče se aktivnosti, zato mora uspešno podjetje razpolagati z vsemi potrebnimi resursi v zadostni količini, na pravem mestu ob pravem času, jih vsakič znova pretvoriti v nove učinke in te učinke vsakič znova prodati. Podjetje je živ sistem, ki mora vedno znova delovati in poslovati, saj brez delovanja ne more uresničiti svojega poslanstva, ki pa izhaja iz spoznanih potreb iz okolja. Verjamemo, da uspešnost podjetja temelji tudi na skupni strateški konkurenčni prednosti, ki omogoča trajno rast in razvoj podjetja. Pri vsem tem gre za uveljavitev integracije planiranja z vodstvenim kontroliranjem, motiviranjem in nagrajevanjem ter organizacijsko kulturo. Zelo pomembno vlogo ima tudi kontinuirano planiranje, ki je hkrati dolgoročno in kratkoročno usmerjeno k iskanju optimalnih rešitev v prihodnost podjetja. Gre za izbiro optimalne skladnosti med prihodnjimi možnostmi in zmožnostmi podjetja v prihodnosti pri čemer pa moramo izhajati iz preteklih pojavov, iz sprememb, ki spremljajo poslovanje podjetja in na poznavanju okoljskih možnosti. Ker podjetje deluje v okviru trgovinske dejavnosti, je zelo pomembno, da se ukvarjamo tudi z aktivnostmi po nakupu, občutki in razpoloženjem tistih, ki so kupili izdelke. Pomoč prodajalca je zelo na mestu, bodisi v obliki nasveta ali druge storitve, saj si bo prodajalec, ki bo uspešen v tej fazi po nakupu, zagotovil to osebo kot nadaljnjega potencialnega kupca, razen tega, pa bo ta oseba tudi priporočala to podjetje tudi drugim. Navedeno velja tudi za primer reklamacij. Ta skrb za popoln izdelek in storitev pri prodaji zagotovo vpliva na pozitivno nadaljnje razpoloženje kupca in dober sloves podjetja in možnosti dolgoročnega sodelovanja. To pomeni, da s prodajo izdelka ne sme biti konec prodajalčevih aktivnosti temveč moramo pozornost usmeriti na to, kako je kupljeno blago uporabljeno. Ljudje se že po naravi skušamo izogniti velikemu tveganju in negotovosti, zato so pri prodaji zelo pomembne informacije, nasveti, tako da bi kupec v čim večji meri pridobil zaupanje, da bo tisto, kar bo kupil, čim bolj prava odločitev in da bi v čim večji meri zadovoljil svoje potrebe. Zadovoljstvo naših kupcev pa lahko merimo s tako imenovanimi anketnimi vprašanji, kjer lahko raziskujemo potrošnika in njegove motive ali pa izdelke, ceno, embalažo, način distribucije, zadovoljstvo pri reševanju reklamacij, ipd.
Keywords: poslovni proces, proces nabave, proces skladiščenja, proces prodaje, reklamacija, dobra distribucijska praksa
Published: 11.06.2013; Views: 1616; Downloads: 299
URL Link to full text

10.
Search done in 0.28 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica