1.
Izdelava 2D akcijske igre s proceduralno generiranimi stopnjami s pogonom Unity : diplomsko deloAljaž Kovačič, 2019, undergraduate thesis
Abstract: Soul Split je prototip za igro, ki spada v žanr Roguelike. Za te igre je značilno, da imajo nekakšno proceduralno generiranje stopenj z namenom povečanja možne ponovljivosti igranja. V Soul Split se mora igralec premakniti skozi večje število naključno generiranih stopenj, prispeti do konca in na poti premagati veliko različnih sovražnikov. V sklopu tega dela bomo opisali ustvaritev sistemov za pripravo sob in stopenj, mehanizmov igre in algoritmov, ki so potrebni za pravilno delovanje prototipa, ter opis uporabe objektno orientiranega programskega pogona Unity, ki je bil uporabljen za izdelavo tega diplomskega dela.
Keywords: igra, proceduralno generiranje stopenj, ponovljivost, sistem priprave sob
Published in DKUM: 14.11.2019; Views: 1151; Downloads: 143
Full text (1,41 MB)
This document has many files! More...