| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
POUK PREDMETA SPOZNAVANJE OKOLJA ZUNAJ UČILNICE
Katja Mihelin, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi najprej teoretično opredelimo izkustveno učenje ter pouk zunaj učilnice. Vključena so načela uspešnega izkustvenega pouka ter krog učenja skozi neposredne izkušnje. Opisani so koraki načrtovanja ter metode tovrstnega pouka. Opredeljena so tudi posebna znanja in spretnosti, ki jih učenci skozi izkustveno učenje razvijajo. Iz učnega načrta za spoznavanje okolja so izpisani vsi učni cilji in pripadajoči tematski sklopi, ki so glede na predlagane dejavnosti, načrtovani za doseganje pri pouku zunaj učilnice. Tem ciljem je pripisano število dejavnosti iz vseh štirih potrjenih priročnikov za učitelje. Razlike v številu zastopanosti dejavnosti zunaj učilnice glede na tematske sklope, razrede in glede na posamezne založbe so analizirane.. Dodan je primer eksemplarične učne priprave za predmet spoznavanje okolja zunaj učilnice. V prilogi je dodan izpis vseh dejavnosti načrtovanih za izvajanje zunaj učilnice iz priročnikov za učitelje.
Keywords: predmet spoznavanje okolja, pouk zunaj učilnice, izkustveno učenje, priročniki za učitelje, okoljska vzgoja.
Published: 07.07.2010; Views: 3291; Downloads: 677
.pdf Full text (2,52 MB)

2.
IZKUSTVENO UČENJE PRI POUKU SPOZNAVANJE OKOLJA V TRETJEM RAZREDU
Maja Gutsmandl, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi najprej teoretično opredelimo izkustveno učenje. Vključena so načela uspešnega izkustvenega pouka, metode in postopki ter krog učenja skozi neposredne izkušnje. Zajete so glavne značilnosti tovrstnega pouka ter mnenja teoretikov. V diplomski nalogi je zajeta tudi ena izmed raziskav, v kateri učitelji povedo svoje mnenje o izkustvenem učenju. Iz učnega načrta za spoznavanje okolja v tretjem razredu so izpisani vsi učni cilji in pripadajoči tematski sklopi, ki so glede na predlagane dejavnosti načrtovani za doseganje pri pouku izkustvenega učenja. Tem ciljem je pripisano število dejavnosti izkustvenega učenja iz štirih učbeniških kompletov za tretji razred, ki so potrjeni s strani strokovnega sveta za vzgojo in izobraževanje. Razlike v številu zastopanosti dejavnosti izkustvenega učenja glede na tematske sklope in glede na posamezne založbe so analizirane. Dodan je primer izvedene učne priprave za primer izkustvenega učenja v tretjem razredu, pri predmetu spoznavanje okolja. V prilogah je dodan izpis nekaj dejavnosti načrtovanih za izvajanje izkustvenega učenja v učilnici in zunaj nje.
Keywords: predmet spoznavanja okolja, pomen izkušnje, izkustveno učenje, priročniki za učitelje, okoljska vzgoja
Published: 18.10.2012; Views: 4177; Downloads: 745
.pdf Full text (2,62 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica