| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 39
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
2.
PRIREDITVE KOT POMEMBEN DEL TURISTIČNE PONUDBE ZGORNJE SAVINJSKE DOLINE
Veronika Bernjak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga predstavlja turistično ponudbo v Zgornji Savinjski dolini. Ključna trditev je, da je Zgornja Savinjska dolina turistična destinacija, ki ima večji turistični potencial, kot ga trenutno izkorišča. S svojimi naravnimi in kulturnimi danostmi, družbenim potencialom ter dokaj urejeno infrastrukturo se lahko kot turistična destinacija prebije iz anonimnosti.
Keywords: turizem, turistična ponudba, turistični razvoj, prireditev, Zgornja Savinjska dolina, pustovanje, Mozirski gaj, destinacija, naravno okolje, dolina
Published: 18.06.2009; Views: 2325; Downloads: 348
.pdf Full text (196,28 KB)

3.
KNJIŽEVNA KRITIKA IN PUBLICISTIKA O KRESNIKOVIH NAGRAJENCIH
Mojca Pernat, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Nagrada, ki se podeljuje na kulturno bogati programski prireditvi, je iz leta v leto pridobivala na ugledu in lahko rečemo, da je v svojih osemnajstih letih postala ena izmed najprestižnejših slovenskih nagrad in je po denarni plati takoj za Prešernovo nagrado. Pomembno vlogo je imela pri tem vsa leta tudi časopisna hiša Delo, ki je predstavitvi nagrade, nominirancem in sami organizaciji prireditve na svojih straneh posvetila veliko pozornosti in ji je s tem uspelo nagrado predstaviti javnosti. Prav tako je časopisna hiša Delo pomembna tudi zaradi prispevanja denarnih sredstev za nagrado. Sklepamo lahko, da je sama nagrada pomembno prispevala k vztrajni rasti letne produkcije romanov, kar je razvidno iz tega, da se je iz začetnih 17 del v leta 1989/1991 povzpela v letu 2008 do rekordnih 120 del. Ob tako velikem številu letno izdanih romanov pa se lahko upravičeno vprašamo, koliko teh del je res kakovostnih.
Keywords: Kritiška refleksija, kresnikovi nagrajenci, prireditev, publicistika, vrednostna ocena.
Published: 17.11.2009; Views: 2143; Downloads: 324
.pdf Full text (793,84 KB)

4.
NAČRTOVANJE IN ORGANIZACIJE PRIREDITVE V PLANETU TUŠ
Andrej Jager, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Prireditve so organizirano zbiranje ljudi na prostem ali zaprtem prostoru. So eden aktualnejših instrumentov marketinškega komuniciranja. Tušev vzpon na Celjsko kočo je tradicionalna prireditev, ki se enkrat letno v juniju ali septembru izvaja na Celjski koči. V svojem diplomskem delu bom predstavil načrtovanje in organizacijo te za Engrotuš najpomembnejše prireditev na prostem. Predstavil bom koncept prireditve, scenarij prireditve, katera dovoljenja potrebujemo, koliko sredstev se bo porabilo, kakšne kadre potrebujemo, kako je z izvajalci aktivnosti, kakšne so njihove naloge, kdo bo prireditev varoval in spremljal, kdo bodo podizvajalci prireditve, kakšne so njihove naloge, iskanje sponzorjev, kaj jim lahko nudimo in kaj od njih pričakujemo. Posebej je opredeljeno oglaševanje, iskanje sponzorjev pa tudi razlaga splošnih pojmov, ki so za izpeljavo prireditve pomembne. Diplomsko delo je pregled vseh dejavnosti, ki se izvajajo, da bi prireditev bila izpeljana brez zapletov. Brezhibnost je pomembna zaradi obiskovalcev, za katere se prireditev sploh izvaja in brez katerih prireditve sploh ne bi bilo.
Keywords: zakon o javnih prireditvah, marketinško komuniciranje, prireditev, načrtovanje prireditev, organizacija prireditev, sponzor, oglaševanje, izvajanje prireditve, SWOT analiza;
Published: 08.04.2010; Views: 3115; Downloads: 867
.pdf Full text (696,79 KB)

5.
TRŽENJE KLUBSKEGA PROGRAMA
Uroš Grahek, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Klubski program je družbena dejavnost, ki v Mladinskem centru Trbovlje predstavlja eno od področij, s katerim kot javni zavod v Občini Trbovlje zadovoljujemo potrebe javnosti. Klubska dejavnost pa je tako kot druge sfere, povezana s trženjem, katerega bi za omenjeni program želeli uspešno izvajati, zato v nalogi poizkušamo najti optimalne rešitve pri reševanju tega problema. Hkrati pa je klubski program dejavnost, ki je lahko zelo »požrešna«, saj je lahko razmerje med vložkom in izplenom neugodno. Mladi se načeloma radi zadržujejo na prireditvah, ki delujejo v okviru klubskega programa, vendar je na nas, da mladi za te prireditve izvedo in jih obiščejo. Zato v diplomi s pomočjo teoretičnega dela in prakse poizkušamo rešiti problem učinkovitega trženja klubskega programa. V to bomo všteli vse od teoretične osnove za dotično področje, pa do učinkovitega oglaševanja in kaj to je, kateri mediji so najučinkovitejši, kaj publika želi od nas,...
Keywords: - klubski program oglaševanje javni zavod kulturna prireditev
Published: 04.05.2010; Views: 1335; Downloads: 47
.pdf Full text (419,96 KB)

6.
ORGANIZACIJA KONCERTA NA PRIMERU ŠENTROCKA
Urška Tepeš, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Organizacija koncerta pomeni druženje, sprostitev in zabava ljudi na prostem ali zaprtem prostoru. Organizacija nas vodi do uspeha in samo preko nje smo sposobni izpolnjevati svoje potrebe. V organizaciji poznamo elemente kot so: število oseb, medsebojne soodvisnosti, input, output in transformacija. Organizator si mora že takoj na začetku postaviti cilje kaj želi z organizacijo doseči in kakšen koncert bo organiziral. Diplomsko nalogo sem razdelila na osem delov. V diplomskem delu sem predstavila samo teorijo organizacije ter z njo povezanimi pojmi, celotno organizacijo koncerta in konkreten primer organizacije koncerta na primeru Šentrocka. V drugem delu in tretjem delu sem se osredotočila na vsebino organizacije, organizacijo kot subjekt, strukturo, proces, organiziranje s področja kulture ter neprofitno organizacijo. Ter opisala pojme, ki so povezani z organizacijo koncerta - prireditev in festival. V četrem delu sem začela z organizacijo koncerta, ki je moja osrednja tema. Opisala sem načela, namen, raziskavo in opisala w-je why (zakaj), who (kdo), when (kdaj), where (kje) in what (kaj). Z vprašanji dobi organizator vpogled v to ali mu bo sama organizacija uspela. Opisala pa sem tudi SWOT analizo, ki jo organizator naredi in je sestavljena iz priložnosti, nevarnosti, prednosti in slabosti. V petem in šestem delu sem podrobno opisala kaj vse potrebujemo pri sami izvedbi organizacije koncerta, katera področja je potrebno upoštevati in na kaj moramo biti še posebej pozorni. Celostna podoba se nanaša na lokacijo, ozvočenje, osvetlitev, hrano, pijačo, varovanje, oglaševanje, sponzoriranje koncerta in zakonske ureditve. Opisala sem tudi katere izvajalce potrebujemo pri sami organizaciji in izvedbi koncerta. Ko sem podala vse definicije glede organizacije in kaj vse potrebujemo pri samem organiziranju sem se lotila praktičnega primera na koncertu Šentrocka. Primer sem napisala po predhodno opisani teoriji.
Keywords: organizacija, prireditev, organizacija koncerta, oglaševanje, sponzorstvo, zakon o koncertih, zavarovanje, SAZAS, 5 Goldblattonove w-jev, swot analiza
Published: 18.02.2011; Views: 3442; Downloads: 0

7.
MANAGEMENT MEDNARODNEGA FESTIVALA DOKUMENTARNEGA FILMA DOKMA
Mateja Fištravec, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Praznovanja so bila že od davno del naše kulture. Ljudje so veliko praznovali ali v obliki festivalov ali karnevalov. Torej potreba po zabavi obstaja v nas kot ena izmed človekovih potreb, kar nakazuje na tendenco po povpraševanju. Namreč postmodernizacija, ki jo doživlja naše mesto prinaša s seboj razvoj v turizmu in kulturni potrošnji. S stilizacijo potrošniških dobrin in nastajanjem blagovnih znamk in materij kulture, se je utrla pot ustvarjalnim dejavnostim oz. t.i. nastanek ustvarjalnega sektorja, ki je pripomogel k brisanju mej med visoko, množično in popularno kulturo. Projekt Epk prinaša s seboj možnost za sofinanciranje festivala DokMa kot se je to že zgodilo v letu 2009 za posamične aktivnosti festivala. Tako s seboj prinaša možnosti za spodbujanje kulturne produkcije in povezovanje ustvarjalcev. V medijih in družbi veliko slišim, da se za kulturo in zabavo nameni premalo denarja, toda kljub temu je danes več možnosti za finaciranje kulturnih dogodkov kot kadarkoli prej, sploh z nominacijo Epk našega mesta. Ali pa je problem v tem, da ko denar je, ne znajo z njim gospodariti in uporabiti ustrezne organizacije dela. Uporabo veščin managementa in marketinga bi, zaradi dosega ciljne javnosti in uspešne izvedbe festivala, morale neprofitne organizacije vpeljati v delovanje, če seveda želijo doseči določeno ciljno javnost, ne pa da gojijo do teh ekonomskih področij izrazito odklonilen odnos. Zato sem poiskala znanje o upravljanju oziroma potek za učinkovito izvedbo festivala dokumentarnega filma, ki ga ponuja izbran management model.
Keywords: festival, načrtovana prireditev, postmodernizacija, upravljanje prireditev, ustvarjalni sektor, projekt EPK, management model prireditve, PEST analiza, sponzorstvo
Published: 01.02.2011; Views: 1416; Downloads: 188
.pdf Full text (915,31 KB)

8.
ORGANIZIRANJE ŠPORTNE PRIREDITVE TER PREVERJANJE ZADOVOLJSTVA UDELEŽENCEV
Gregor Muc, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Prireditev kot del marketinškega komuniciranja ima številne prednosti pred klasičnimi marketinškimi pristopi. Odjemalci so močno vpleteni v proces prireditve in tako bolj dovzetni do sporočil, ki jih sporočamo. Ljubljanski maraton kot največja množična športna prireditev v Sloveniji ima ogromen komunikacijski potencial, ki ga s pridom izkoriščajo različni partnerji in organizatorji sami. V diplomskem delu smo predstavili pet stopenj v organizaciji prireditve, za osnovo smo uporabili Goldbllat-ovo teorijo. Ta predvideva pet stopenj, in sicer: raziskava, razvoj koncepta, načrtovanje, izvedba in nadzor z ovrednotenjem. Z upoštevanjem posebnosti pri vsaki posamezni fazi si zagotovimo trdno osnovo za uspešno prireditev, tudi športno. Izpuščanje oziroma neupoštevanje posameznih stopenj v organizaciji prireditve lahko privede do nasprotnih učinkov od načrtovanih. Z izpeljavo raziskave o zadovoljstvu med udeleženci Ljubljanskega maratona smo opozorili na pomembnost zadnje in hkrati prve stopnje v organizaciji prireditve. Organizator mora nujno upoštevati to stopnjo, saj na ta način pridobi povratno informacijo udeležencev prireditve. Analizirani podatki so osnova za prihodnjo prireditev. Skozi ta proces se lahko prireditev razvija iz leta v leto ter postaja popolnejša, kvalitetnejša in bolj po meri odjemalcev.
Keywords: prireditev, organizacija prireditve, športna prireditev, zadovoljstvo odjemalcev, raziskava zadovoljstva, pričakovanja odjemalcev, marketinško komuniciranje.
Published: 18.05.2011; Views: 2727; Downloads: 524
.pdf Full text (1,08 MB)

9.
TRŽENJE ŠPORTNE PRIREDITVE: PRIMER POLI MARATON
Marjan Kelner, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo opredeljuje in predstavlja trženje športne prireditve splošno in na primeru kolesarskega Poli maratona. V diplomskem delu smo predstavili tržno komuniciranje organizatorja Poli maratona in s pomočjo raziskovalnih vprašanj odgovorili na nekatera pomembna vprašanja glede vpliva trženja in organizacije na prireditev. S pomočjo raziskave smo odgovore na raziskovalna vprašanja še podkrepili. Trženje je svojevrstna umetnost, ki s pomočjo ljudi, ki se ukvarjajo s trženjem posredno ali neposredno, vpliva na poslovni prostor in odziv ljudi kot potrošnikov. Kolesarstvo je vrsta rekreacije, ki se je zadnja leta poslužuje vse več ljudi. Zaradi zdrave rekreacije, sprostitve in druženja se ljudje udeležujejo kolesarskih maratonov, saj se zavedajo, da zraven naštetega dobijo tudi varnost na cesti. Vsekakor pa je ob številnih prireditvah, ki se med seboj tudi terminsko prekrivajo, s pomočjo trženja in dobrega imena treba prepričati ljudi, da pridejo, še pomembneje pa, da se vračajo na prireditev.
Keywords: trženje, športna prireditev, Poli maraton, organizacija
Published: 27.11.2014; Views: 682; Downloads: 142
.pdf Full text (1,22 MB)

10.
ORGANIZACIJA PRIREDITVE "JANEZOVA NEDELJA" V ŽIČKI KARTUZIJI
Tina Marguč, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V svojem diplomskem delu sem predstavila širok pojem prireditve, samo organizacijo prireditve in morebitna vprašanja, ki se pojavljajo pri sami izvedbi. V teoretičnem delu sem opisala pojem prireditve, vrste prireditev, pojme, povezane z organizacijo (vodja, reditelj, rediteljska služba, udeleženec in prireditveni prostor), dolžnosti želene lastnosti organizacije, projektni management (organizacijski projekt, projektni manager), faze projektnega managementa (načrtovanje, organiziranje, vodenje, kontrola). V praktičnem delu, ki sem mu namenila največ pozornosti, sem posamezne dogodke, ki so sestavni del same prireditve, podrobno proučila. Najprej sem predstavila kratko zgodovino Žičke kartuzije in njen pomen, opisala sem potek prireditve, opredelila vrsto prireditev, ciljno občinstvo, prireditveni prostor, prometno ureditev, sponzoriranje, oglaševanje, zavarovanje, finančni vidik in morebitna tveganja. Na koncu pa sem svoja spoznanja nadgradila še s svojimi predlogi za izboljšanje izvedbe prireditev. Naletela sem na številne ovire, saj se lahko finančni vidik bistveno razlikuje, kar je odvisno od organizacije (varnost, šotori, postavljanje cen, konkurenca). Ugotovila sem, da mora imeti organizacija dobro razvite sposobnosti in veščine pogajanja in prilagajanja.
Keywords: Ključne besede: prireditev, vrste prireditev, projektni management, projekt, projektni manager, načrtovanje, organiziranje, vodenje, kontrola.
Published: 03.11.2011; Views: 1968; Downloads: 1467
.pdf Full text (1,25 MB)

Search done in 0.29 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica