| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UVAJANJE OTROK V VRTEC
Maja Rojnik, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi z naslovom Uvajanje otrok v vrtec je predstavljena raziskava o težavah otrok ob vstopu v vrtec, ki je bila izvedena s pomočjo anketnega vprašalnika. Cilj raziskave je bil ugotoviti, ali obstajajo razlike med trajanjem težav ob vstopu v vrtec in spolom ter starostjo otroka, številom sorojencev, otrokovimi izkušnjami z varstvom, ločitvami otroka od matere, strahovi in pomisleki staršev, pripravo otroka na vstop v vrtec ter osebo, ki pripelje in odpelje otroka v vrtec. V raziskavo je bilo vključenih 85 staršev, ki so vpisali svoje otroke v vrtec v obdobju med septembrom in decembrom 2009. Otroci so bili ob vstopu v vrtec stari od 11 mesecev do 5 let in 3 mesece. Anketne vprašalnike so izpolnili starši otrok, ki so obiskovali vrtce Polzela, Braslovče, Trnava in Šempeter. Rezultati so pokazali, da ni značilnih razlik v trajanju težav ob vstopu otroka v vrtec glede na otrokov spol, pripravo otroka pred in ob vstopu v vrtec ter osebo, ki pripelje in odpelje otroka iz vrtca. Ugotovljena pa je bila značilna povezanost med trajanjem težav ob vstopu otroka v vrtec in starostjo otroka, številom sorojencev, otrokovimi izkušnjami z varstvom, ločitvami otroka od matere ter pomisleki staršev.
Keywords: uvajanje otrok v vrtec, težave ob vstopu v vrtec, izkušnje z varstvom, priprava na vstop v vrtec, ločitve otroka od matere, pomisleki staršev
Published: 24.12.2010; Views: 2433; Downloads: 746
.pdf Full text (333,97 KB)

2.
VSTOP OTROKA V VRTEC IN PRILAGODITVENE TEŽAVE OTROK
Petra Peternelj, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Vstop otroka v vrtec in prilagoditvene težave otrok je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu so predstavljeni: otrokovo doživljanje ob vstopu v vrtec in s tem povezana njegova navezanost na starše, socializacija otroka, njegov emocionalni razvoj, vloga vrtca, sodelovanje s starši, vpliv zgodnjega varstva, priprava otroka na vstop v vrtec, vloga vzgojitelja, uvajalno obdobje otroka in prilagoditvene težave otrok ob vstopu v vrtec. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, ki smo jih dobili s pomočjo anketnega vprašalnika 44 staršev otrok ljubljanskega vrtca Ciciban. Namen raziskave je bil ugotoviti, kako so starši svojega otroka pripravljali na uvajalno obdobje, kakšni so bili odzivi otrok v času uvajanja, ko so bili prve dni starši z njimi v vrtcu, katere so najpogostejše prilagoditvene težave, ki so se pojavljale doma in v vrtcu v času uvajanja, in kako dolgo so trajale. Zanimalo nas je tudi, ali se starši zavedajo, kako pomembna je njihova prisotnost v uvajalnem obdobju in kakšna je obolevnost otrok v obdobju po vključitvi v vrtec. Ugotovili smo, da se starši zavedajo, kako pomembno je uvajalno obdobje, saj si je večina staršev vzela čas in sodelovala pri uvajanju svojega otroka v vrtec. Ugotovili smo tudi, da je večina otrok prvi dan v vrtcu v igralnici raziskovala, zanimale so jih igrače in nov prostor, presenetil pa je podatek, da v večini primerov ob uvajanju otroka v vrtec ni bilo prilagoditvenih težav, kar je za starše otrok in vzgojitelje vzpodbuden podatek. Ugotovili pa smo tudi, da večina staršev meni, da se je dovzetnost za obolenja njihovih otrok po vstopu v vrtec povečala.
Keywords: priprava na vstop v vrtec, uvajanje otrok v vrtec, težave ob vstopu v vrtec, predšolski otrok, vrtec, navezanost.
Published: 12.06.2012; Views: 3433; Downloads: 497
.pdf Full text (1,01 MB)

Search done in 0.1 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica