| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vsebinske strategije in vsebinski marketing na družbenih medijih : diplomsko delo
Andraž Kovačec, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Vsebinska strategija je ključni proces za ustvarjanje prilagojene vsebine, ki zadovoljuje potrebe uporabnikov in poslovne zahteve ter omogoča načrtovanje in upravljanje vsebine na spletnih mestih. To vključuje celoten življenjski cikel vsebine, vključno s tehnično vsebino, za usklajevanje s cilji organizacije. V strategijah, kot je vsebinski marketing, je poudarjen tudi pomen vključevanja strank in uporaba pripovedovanja zgodb na družbenih medijih za vplivanje na čustva, percepcijo in nakupno vedenje potrošnikov. V empiričnem delu smo na podlagi analize vsebin za marketing e-izobraževanj (za slovenski in svetovni trg) in analize spletne ankete ugotovili najpomembnejše dejavnike panoge za potencialni uspeh podjetij.
Keywords: vsebinske strategije, vsebinski marketing, družbeni mediji, blagovna znamka, pripovedovanje zgodb
Published in DKUM: 03.11.2023; Views: 346; Downloads: 26
.pdf Full text (4,15 MB)

2.
Vpliv uporabe pripovedovanja zgodb v aktivizmu blagovnih znamk na vedenje potrošnikov : diplomsko delo
Ana Vuzem, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava vpliv tehnike pripovedovanja zgodb, specifično na področju aktivizma blagovne znamke, na vedenje potrošnikov. Teoretični del opredeljuje izbrano marketinško tehniko, področje aktivizma blagovne znamke in morebitno vedenje potrošnikov. Empirični del, v katerem se na podlagi izbranih primerov aktivističnih kampanj, ki uporabljajo tehniko pripovedovanja zgodb in na podlagi že obstoječega modela, analizira pomen odziva potrošnikov, pa razkriva, da je pripovedovanje zgodb, če je uporabljeno v kombinaciji z avtentičnim izkazovanjem poslanstva, vrednot in s skladanjem besed z dejanji blagovne znamke, lahko učinkovito sredstvo za okrepitev ugleda in zaupanja blagovni znamki.
Keywords: blagovna znamka, pripovedovanje zgodb, aktivizem, vedenje potrošnikov
Published in DKUM: 17.08.2023; Views: 412; Downloads: 74  (2 votes)
.pdf Full text (6,37 MB)

3.
Pripovedovanje zgodb ob slikah otrok, starih od 3 do 6 let : diplomsko delo
Karmen Kokot, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo preverjali razvoj govora različno starih otrok preko njihovega pripovedovanja zgodb ob slikah. Diplomsko delo nosi naslov Pripovedovanje zgodb ob slikah otrok, starih od 3 do 6 let. Osredotočili smo se na otrokov govor, natančneje na razvoj govora v predšolskem obdobju – od predjezikovnega do jezikovnega obdobja. V zaključnem delu smo se posvetili pripovedovanju zgodb ob slikah. V teoretičnem delu nas je zanimal razvoj govora in njegove faze, govor predšolskih otrok in dejavniki, ki vplivajo na razvoj. Pri dejavnikih govora smo raziskali, kako vrstniki, otrokov spol, genetski dejavniki in kakovost družinskega okolja vplivajo na razvoj govora. Poglobili smo se v to, na kakšen način lahko spodbujamo razvoj otrokovega govora. Prav tako smo raziskali, kako pomembno je pripovedovanje zgodb za otroka in njegov razvoj govora. Ob koncu teoretičnega dela smo dodali še značilnosti pripovedovanja zgodb. Empirični del diplomskega dela smo izvajali v vrtcu. V raziskovanje so bili vključeni otroci, stari do 3 do 6 let, ki so obiskovali heterogeno skupino. Takrat je bilo v skupini prisotnih 18 otrok. Najprej smo zapisali vse zgodbe, ki so jih pripovedovali različno stari otroci. Nato smo vsakega otroka ter njegovo pripoved analizirali glede na dejavnike, ki smo si jih zadali. Pridobljene rezultate smo predstavili v tabelah.
Keywords: predšolski otroci, razvoj govora, besedišče, spodbujanje govora, pripovedovanje zgodb
Published in DKUM: 23.06.2023; Views: 466; Downloads: 118
.pdf Full text (1,17 MB)

4.
Kvalitetni in kvantitetni vidik v pripovedovanju zgodb otrok starih 4-5 let
Monika Golob, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Govor je pomembno področje otrokovega razvoja, ki se intenzivno razvija v predšolskem obdobju. Predšolsko obdobje zaznamujejo pomembnejši dogodki v otrokovem govoru. Mednje uvrščamo tudi pripovedovanje zgodb. Ob večkratnem pripovedovanju se pri otrocih razvija govorna kompetentnost in njihova govorna ustvarjalnost. Namen diplomskega dela je ugotoviti, koliko povedi bodo pri pripovedovanju uporabili otroci, koliko bo od tega enostavčnih in sestavljenih povedi. Zanima nas, koliko besed bodo otroci uporabili v vseh povedih, v enostavčnih in sestavljenih povedih, pri tem bomo pozorni na količino tipičnih narečnih in knjižno pogovornih besed. Osredotočili se bomo na dogodke, ki jih bodo otroci domišljijsko dodali, t. i. asociativne dogodke. V zaključnem delu je bila uporabljena deskriptivna metoda raziskovanja. Pridobljeni rezultati so pokazali, da med mlajšimi in starejšimi otroki obstaja razlika v uporabljenih povedih v zgodbi. Dobljeni rezultati so presenetljivi, saj so mlajši otroci zgodbo oblikovali v več povedih kot starejši otroci. Rezultati so pokazali razliko v uporabljenih besedah v posameznih povedih. Večina otrok je v svojo zgodbo vključila asociativne dogodke. Pri tem so nekateri otroci uporabili samo eden asociativen dogodek v zgodbi, medtem ko so nekateri otroci zgodbo pretežno sestavili iz asociativnih dogodkov.
Keywords: Predšolski otroci, pripovedovanje zgodb, povedi, narečje, asociativni dogodki
Published in DKUM: 03.12.2018; Views: 1016; Downloads: 93
.pdf Full text (1,47 MB)

5.
Vpliv spleta in spletnih socialnih omrežij na produkcijo dramskih televizijskih serij
Barbara Medved, 2017, master's thesis

Abstract: S procesom globalizacije in dobo informacijske družbe je svetovni splet postal razširjena baza podatkov, ki se veča. Kar je nekoč bilo značilno za televizijo, lahko sedaj rečemo za internet: "Če te ni na internetu, ne obstajaš." Televizija predstavlja izjemno pomembno izkušnjo za številne ljudi, ki jo dnevno spremljajo. Ta izkušnja pa z digitalizacijo vsebin ni več omejena samo na televizijski zaslon v domačem okolju, saj jo lahko spremljamo prek pametnih telefonov, tablic in računalnikov, kjerkoli se nahajamo in imamo vzpostavljeno internetno povezavo. Z zlitjem televizije in internetne tehnologije se ustvarja nova uporabniška izkušnja spremljanja televizijskih vsebin, ki vpliva na produkcijo dramskih televizijskih serij in ustvarja nove oblike le-teh na spletu in spletnih socialnih omrežjih. Digitalizacija v ospredje postavlja uporabnika, kateremu omogoča, da aktivno sodeluje pri soustvarjanju vsebine, kar je na področju produkcije televizijske vsebine še kako pomembno spoznanje.
Keywords: splet, spletna socialna omrežja, dramske televizijske serije, pripovedovanje zgodb na spletu, transmedija
Published in DKUM: 24.08.2017; Views: 1185; Downloads: 121
.pdf Full text (3,50 MB)

6.
PROMOCIJSKI VIDEO
Špela Pavlič Kos, 2015, master's thesis

Abstract: Promocijski video želimo definirati kot učinkovito tržno orodje prihodnosti. Cilj je poudariti pomembnost vsebinske zgradbe promocijskega videa, ki mora v pripovedi zgodbe vsebovati elemente interesiranja, informiranja, spodbujanja in zabavanja. Hkrati želimo poiskati najučinkovitejši vizualno in slušno nalezljiv koncept, o katerem bodo ljudje prostovoljno govorili, ga delili in širili. V magistrski nalogi se bomo osredotočili na digitalno pripovedovanje zgodb, začenši z govoricami in sejanjem – ciljno distribucijo. Skozi viralni in video marketing bomo video preučili kot element tržnega komuniciranja, definirali promocijski in viralni video ter predstavili načine uporabe v praksi. Glavna prednost te naloge bodo viralni mehanizmi širjenja in deljenja, ki jih lahko reflektiramo v variacije vseh novih medijev. Za konec bomo analizirali najuspešnejše viralne promocijske videe, s pomočjo katerih bomo orisali svetovne trende, raziskali razvoj viralnega videa ter dokazali bistvenost vsebinskih temeljev.
Keywords: promocijski video, viralni video, digitalno pripovedovanje zgodb, viralni marketing, viralni mehanizmi širjenja
Published in DKUM: 27.05.2015; Views: 2228; Downloads: 286
.pdf Full text (2,50 MB)

Search done in 0.86 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica