| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uporaba vizualnih urnikov v prilagojen programu za predšolske otroke
Monika Simonič, 2020, master's thesis

Abstract: Otroci se naučijo živeti v mejah svojih motenj, a zato potrebujejo individualen načrt obravnave. Za uspešno delo je treba izbrati ustrezne pristope in metode dela. V teoretičnem delu je predstavljena tematika otrok s posebnimi potrebami v predšolskem obdobju. Poudarek je na strukturiranem poučevanju po metodi TEACCH, v okviru katere se osredotočamo na fizično ureditev prostora, sisteme aktivnosti, vizualno strukturirane naloge in strukturiranje časa (rutine in urniki). V empiričnem delu ugotavljamo vpliv vizualnih urnikov na prilagodljivost, izkazovanje tesnobnosti, razvoj socialnih veščin, komunikacije in samostojnosti otrok z različnimi vrstami ter stopnjami motenj, ovir oz. primanjkljajev, vključenih v prilagojen program za predšolske otroke na Centru za sluh in govor Maribor. Opazovani otroci so v osnovi imeli težave različnih stopenj na govorno-jezikovnem področju, hkrati pa pridružene še nekatere primanjkljaje, ovire oz. motnje (sum na motnje avtističnega spektra, motnje v duševnem razvoju, dolgotrajna bolezen, gibalna oviranost). Rezultati so pokazali, da je bila vpeljava vizualnih urnikov v oddelek prilagojenega programa za predšolske otroke učinkovita, saj so otroci v veliki večini napredovali na vseh petih opazovanih področjih.
Keywords: otroci s posebnimi potrebami, prilagojen program za predšolske otroke, strukturirano poučevanje, vizualni urnik.
Published in DKUM: 10.08.2020; Views: 1458; Downloads: 245
.pdf Full text (1,55 MB)

Search done in 1.54 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica