| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
POZNAVANJE ZNAMKE RADIA CENTER
Sandra Sinic, 2010, final seminar paper

Abstract: Glavni namen diplomskega seminarja je bil ugotoviti, kakšno je poznavanje Radia Center pred in po prireditvi Marketinška dirka. Najprej smo se seznanili s pojmom znamka in zavedanjem o znamki, nato smo izvedli raziskavo in rezultate ustrezno prikazali. Znamke imajo pomembno funkcijo, tako za odjemalce kot tudi za podjetja. Odjemalcem omogoča identifikacijo z znamko in garancijo, da je kupil izdelek, ki ima neko vrednost in kakovost. Podjetjem pa znamke pomagajo do večje dodane vrednosti. Močno in prodorno znamko pa lahko podjetje doseže le z visoko stopnjo zavedanja znamke. Z raziskavo smo ugotovili, da ima Radio Center visoko stopnjo zavedanja med študenti Ekonomsko-poslovne fakultete in da je ta radio priljubljen tudi med študenti, saj ga študentje uvrščajo med tri najpogosteje poslušane radijske postaje.
Keywords: Ključne besede: znamka, zavedanje o znamki, priklic, prepoznavanje, Radio Center;
Published: 22.12.2010; Views: 1193; Downloads: 93
.pdf Full text (345,03 KB)

3.
RAZREŠEVANJE VEČPOMENSKOSTI IN ODKRIVANJE USTREZNIH PREDLOG V SISTEMU ZA PRIKLIC INFORMACIJ V NARAVNEM JEZIKU
Albin Bregant, 2011, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu predstavljamo svoj način predstavitve znanja v strukturirani, formalni obliki in način poizvedovanja po tako predstavljenem znanju. Pri obdelavi naravnega jezika smo se osredotočili na neslovnične pristope, brez uporabe slovničnih analiz in korpusov. Predstavljene pristope smo uporabili na sistemu za priklic informacij v naravnem jeziku, kjer uporabniki podajo iskalno zahtevo v naravnem jeziku. Eden izmed osrednjih problemov naravnega jezika je njegova dvoumnost. Če želimo pripraviti ustrezni odgovor, moramo razumeti vprašanje oz. določiti njegov pomen. V pričujočem delu predstavljamo algoritem za razreševanje večpomenskosti in odkrivanje ustreznih predlog, ki nam iz naše baze znanja poišče najustreznejši odgovor.
Keywords: razločevanje entitet, razpoznavanje entitet, razreševanje večpomenskosti, obdelava naravnega jezika, sistem za priklic informacij, predstavitev znanja
Published: 01.07.2011; Views: 1952; Downloads: 112
.pdf Full text (1,49 MB)

4.
Spominski priklic pri starostnikih : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko delo
Lucija Cizej, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo govori o staranju in vplivu le-tega na fizične ter psihične sposobnosti posameznika. Osredotoča se na starejšo populacijo ter njen spomin v povezavi s pričanjem. Poleg starosti so opisane še druge lastnosti ter dejavniki, ki se povezujejo s pričanjem očividca. V raziskavi smo na vzorcu tridesetih starostnikov med 65 in 91 letom primerjali rezultate prostega priklica in prepoznave. Ugotavljali smo tudi razliko med moškimi in ženskami ter mlajšimi in starejšimi starostniki. Sodelovalo je enajst moških in devetnajst žensk. Povprečna starost vseh sodelujočih v raziskavi je bila 76,9 let. Udeleženci so po ogledu videoposnetka ropa najprej izpolnili vprašalnik, ki se je nanašal na prosti priklic in zatem še vprašalnik, kjer so morali med pravilnimi in napačnimi odgovori prepoznati pravilnega. Rezultati raziskave so pokazali, da so mlajši starostniki priklicali več točnih podatkov kot starejši: o osrednjem dogodku, bolj natančni so bili pri opisu okolice in opisu fizičnih lastnosti oseb s posnetka. Pri primerjavi rezultatov prostega priklica in prepoznave smo ugotovili, da starostniki pogosteje prikličejo bolj točne podatke o dogajanju in osebah pri prepoznavi. Po primerjavi odgovorov, ki so jih podali udeleženci, so ugotovitve pokazale, so ženske in moški po uspešnosti izenačeni. Medtem, ko so ženske priklicale bolj natančen opis osrednjega dogodka in jih je več omenilo, ter opisalo torbico, so moški podali bolj točne odgovore v zvezi z opisom avtomobila, oseb, podrobnosti in predmetov iz okolice.
Keywords: pričanje, spomin, spominjanje, priklic, prepoznava, starejši ljudje, diplomske naloge
Published: 19.11.2013; Views: 982; Downloads: 247
.pdf Full text (992,26 KB)

Search done in 0.12 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica