| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
POVEZOVANJE, IZVAJANJE IN VREDNOTENJE USTVARJALNEGA DELA V OKVIRU TEHNIŠKEGA DNEVA
Janja Horvat, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu POVEZOVANJE, IZVAJANJE IN VREDNOTENJE USTVARJALNEGA DELA V OKVIRU TEHNIŠKEGA DNEVA sem se opredelila na izvedbo tehniškega dneva v osnovni šoli. Tehniški dan sem izvedla z učenci šestega razreda. Poudarek je bil na konstrukcijski nalogi in izdelovanju modelov iz konstrukcijskih zbirk Fischertechnik.
Keywords: tehniški dan, tehnika in tehnologija, konstrukcijska naloga, konstrukcijska zbirka, prestavno razmerje
Published: 09.11.2010; Views: 2916; Downloads: 142
.pdf Full text (11,45 MB)

2.
Animacije gonil v SketchUp-u za osnovno šolo
Patrick Pirš, 2015, master's thesis

Abstract: Z magistrskim delom sem želel poglobiti svoje znanje o gonilih v osnovni šoli. Možnosti 3D risanja učencem omogočajo, da si gonila lažje predstavljajo. Gonila so pomemben del tehnike; z njimi učenci razumejo prenos gibanja in delovanje strojev, ki jih vsakodnevno uporabljajo. V času, ko je zanimanje za tehniko nekoliko upadlo, metoda animacij še bolj pritegne učence, predvsem tiste, ki imajo smisel za tehniko. S frontalnim poukom in reševanjem delovnega zvezka ne bomo uspeli doseči kakovostnega znanja, kot tudi ne dobrih rezultatov pri nacionalnem preverjanju znanja (NPZ). Pouk s pomočjo animacij nam bo olajšal delo, vendar v celoti izpolnjen delovni zvezek še ni ključ do uspeha. Problemsko zastavljen pouk z učbeniki in podatki s spleta bodo privedli do boljših rezultatov.
Keywords: gonila, zobniki, problemski pouk, animacije, prestavno razmerje
Published: 13.10.2015; Views: 862; Downloads: 267
.pdf Full text (3,18 MB)

3.
Didaktični pripomočki pri obravnavi gonil v osnovni šoli
Tina Orešnik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo predstavlja pregled učnih načrtov osnovne šole z vidika obravnave vsebin o gonilih in predloge učnih metod, ki omogočajo doseganje višjih kognitivnih, psihomotoričnih in vzgojnih ciljev. Pri pouku tehnike in tehnologije ter še prej naravoslovja in tehnike ni več dovolj, da učenec pogleda v učbenik in reši nalogo iz delovnega zvezka, ampak moramo znati učence motivirati, da s pomočjo različnih didaktičnih pripomočkov dosežejo želeni operativni cilj za določeno poglavje. S pomočjo konstrukcijskih sestavljank Fischertechnik bomo dosegli, da bodo učenci usvojili in doživeli pouk bolj realistično.
Keywords: gonila, zobniki, jermen, veriga, prestavno razmerje, didaktična oprema, konstrukcijske sestavljanke
Published: 11.11.2016; Views: 575; Downloads: 77
.pdf Full text (1,84 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica