| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 18
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Izdelava ploščic za orodja podjetja EMO – Orodjarna d.o.o.
Aleksandra Krivec, 2020, master's thesis

Abstract: Orodja nas spremljajo že od samega začetka razvoja življenja na Zemlji. Skozi čas so ljudje spoznavali nove materiale in različne obdelovalne postopke. Danes poznamo veliko naprednih postopkov, ki omogočajo izdelavo najrazličnejših orodji. Orodja so v današnjem času zelo pomembna, saj brez njih ne bi bilo izdelkov. Razvoj družbe je vplival na to, da pričakujemo vedno več izdelkov, ki so izdelani hitro, brezhibno in so prilagojeni posameznikovim potrebam. Na trgu je veliko orodjarn, zato je prepoznavnost ključnega pomena za uspešno poslovanje podjetja. V podjetju EMO Orodjarna d.o.o. smo se odločili, da bomo orodja oplemenitili s ploščicami, ki bodo sporočale kje je bilo orodje narejeno. Najprej smo se posvetili dizajnu, nato pa še izdelavi ploščic. Ena izmed zahtev podjetja je bila, da so ploščice narejene v podjetju, zato smo pripravili tri možne postopke izdelave. Odločili smo se za najbolj učinkovit in najcenejši postopek – izrez z laserjem, lakiranje za doseganje temne barve in graviranje z vlaknastim laserjem. Med izdelavo magistrske naloge smo se naučili predvsem razlike med teoretično in realno izdelavo ploščic. Naše ideje in dizajni so lahko dobri, ampak je realizacija takšne ploščice toliko težja. Izdelali smo ploščice, ki izpolnjujejo vse zahteve podjetja, vsa orodja izdelana od januarja 2021 dalje pa bodo imela na odlitku orodja našo ploščico. Spremljali bomo poslovanje podjetja in takrat bomo lahko tudi najbolje opazili ali se nam je zaradi uporabe ploščice povečala prepoznavnost.
Keywords: Ploščice, orodjarstvo, dizajn, prepoznavnost podjetja
Published: 12.01.2021; Views: 213; Downloads: 0

2.
Strategije lastnih blagovnih znamk trgovinskih organizacij in prepoznavnost znamke spar
Špela Rajh, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Trgovinska podjetja, se morajo za dolgoročno uspešnost in večanje dobička prilagajati trgu. Dandanes je konkurenca med trgovskimi podjetji vedno večja, zato želijo s svojimi lastnimi blagovnimi znamkami čim bolje zadovoljiti odjemalce in si zagotoviti njihovo zvestobo. Predmet obravnave diplomske naloge je preučevanje trgovinskih blagovnih znamk in prepoznavanje izbrane trgovinske znamke pri odjemalcih ter vpliv prepoznavnosti blagovnih znamk na njihovo odločanje pri izbiri izdelkov. Namen naloge je ugotoviti vpliv prepoznavnosti blagovne znamke Spar na prodajo njenih izdelkov in primerjava prepoznavnosti trgovinske blagovne znamke Spar s konkurenčnimi trgovinskimi znamkami. Z analizo ankete smo ugotovili, da je trgovinska blagovna znamka Spar med odjemalci bolj prepoznavna od obravnavanih konkurentov in da kakovost in cena sparovih izdelkov odločilno vplivata na nakupno vedenje odjemalcev.
Keywords: Trgovinska blagovna znamka, prepoznavnost blagovne znamke, zvestoba odjemalcev, cenovna dostopnost, konkurenti.
Published: 30.11.2020; Views: 184; Downloads: 39
.pdf Full text (570,81 KB)

3.
Povezanost prepoznavnosti znanega športnika in prepoznavnosti blagovne znamke
Kaja Rajh, 2019, master's thesis

Abstract: V okviru magistrskega dela smo se odločili preveriti, kakšna je povezanost prepoznavnosti znanega športnika in prepoznavnosti blagovne znamke, saj je blagovna znamka v današnjem svetu postala več kot le izdelek in tega se zavedajo tudi podjetja po vsem svetu. Podjetja na različne načine gradijo prepoznavnost blagovne znamke. Sponzoriranje športa predstavlja podjetjem orodje, s katerim podjetja dosegajo večjo prepoznavnost. Šport je postal del življenja in vsakdana ljudi. Ljudje smo vsakodnevno v stiku s športom, ko gledamo televizijo, prebiramo časopis, internet ali pa nakupujemo. Podjetja veliko denarja namenjajo za sponzoriranje športnikov, športnih ekip, dogodkov ipd., saj na ta način povečujejo prepoznavnost in ugled podjetja ter blagovnih znamk na različnih trgih. Prepričani smo, da je že vsak izmed vas slišal za Rogera Federera, Lionela Messija, Marijo Sharapovo itd. To so le nekateri izmed vseh vrhunskih športnikov po svetu, ki služijo ogromno denarja iz sponzorskih pogodb in promocij za različna podjetja. Nekateri športniki na letni ravni zaslužijo iz tega naslova več denarja, kot pa prejmejo iz nagrad iz športnih tekmovanj. Znotraj magistrskega dela smo izvedli kvantitativno raziskavo, kjer smo uporabili metodo zbiranja podatkov in metodo obdelave podatkov. Pri prvi metodi smo uporabili vprašalnik za zbiranje podatkov. Zbrane podatke smo s pomočjo statističnega programa SPSS obdelali in izdelali statistično analizo ter prišli do zanimivih ugotovitev. Od štirih hipotez smo dve ovrgli in tri potrdili. Naredili smo opisno statistiko, izvedli faktorsko analizo, preverili povezave med spremenljivkami s Pearsonovim koeficientom korelacije. Predvidevamo, da bo tudi v prihodnje priljubljenost športa rastla in s tem bo zanimanje za sponzoriranje športnikov, športnih ekip in dogodkov s strani podjetij postalo vse večje. Navedemo lahko vsaj en primer, ko želimo biti ljudje oblečeni po zadnji modi svojega najljubšega športnika in zato pripravljeni odšteti gore denarja.
Keywords: prepoznavnost, znan športnik, blagovna znamka, šport
Published: 22.11.2019; Views: 354; Downloads: 109
.pdf Full text (2,36 MB)

4.
Analiza prepoznavnosti slovenskih oglaševalskih agencij med študenti
Martina Jazbec, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Delo diplomskega projekta temelji na naslovu Analiza prepoznavnosti slovenskih oglaševalskih agencij med študenti. Razdeljeno je na dva dela, teoretičnega in praktičnega. V teoretičnem delu smo predstavili oglaševanje, njegove cilje, podrobneje predstavili vrste in medije oglaševanja. Pomemben del diplomskega projekta pa so same oglaševalske agencije, zato najdemo v tem delu njihov podrobnejši opis, predvsem pa predstavitve določenih oglaševalskih agencij, ki delujejo na slovenskem trgu. Ker pa se na vsakem trgu veliko stvari vrti okrog tekmovanja in konkurence, smo predstavili še najpomembnejše nagrade za oglaševalske agencije. V praktičnem delu smo se osredotočili na analizo prepoznavnosti. Anketa je bila razdeljena med 17 študentov marketinga in 17 študentov drugih usmeritev v času od 21. 5. 2018 do 25. 6. 2018. Predstavljena je z barvnimi grafi in razumljivimi opisi.
Keywords: oglaševanje, oglaševalske agencije, prepoznavnost, študenti
Published: 19.09.2019; Views: 248; Downloads: 35
.pdf Full text (615,13 KB)

5.
Položaj in prepoznavnost blagovne znamke Fruc na slovenskem trgu
Leonela Domitrovič, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Proučili bomo različne marketinške teorije, ki govorijo o pomenu blagovne znamke za podjetje, njenem položaju, prepoznavnosti in pozicioniranju. V nadaljevanju predstavljamo metode in tehnike, ki pomagajo pri raziskavi in posledično pri podajanju predlogov. Predstavljeni so nekateri osnovni modeli, ki pomagajo razumeti opredelitev blagovne znamke in njen položaj, prepoznavnost in pozicioniranje na trgu. Naša tematika se nanaša na panogo sadnih brezalkoholnih pijač. Osredotočili se bomo na blagovno znamko sadnih sokov Fruc, ki je blagovna znamka v lasti podjetja Fructal, d.o.o. Zanimalo nas je, kako se potrošniki odzivajo na blagovno znamko na trgu. Za uspeh blagovne znamke sta ključna dober položaj in prepoznavnost na zasičenem trgu sadnih pijač v Sloveniji. Z raziskavo bomo dobili jasnejšo sliko stanja v panogi sadnih pijač v Sloveniji in videli, kakšen je položaj blagovne znamke Fruc glede na preostalo konkurenco. Primerjali bomo ugotovitve raziskave z ugotovitvami zadnje raziskave podjetja Fructal d.o.o., kar nam bo dalo jasnejšo sliko stanja na trgu sadnih pijač v zadnjem letu. Ovrednotili bomo odziv uporabnikov na blagovno znamko Fruc, njene dejavnike, različne okuse, oglaševanje ter oceno priljubljenosti in pozicije. Na podlagi ugotovitev raziskave bomo podali predloge, kaj lahko podjetje stori, da bi še dodatno izboljšalo položaj in prepoznavnost blagovne znamke Fruc. Iz pregleda in primerjave stanja je razvidno povečanje uporabe sadnih pijač med potrošniki. Ugotovili smo, da se blagovna znamka Fruc učinkovito prebija v ospredje v panogi sadnih pijač in da so se dejavniki za izbiro Fruca v zadnjem letu precej spremenili.
Keywords: blagovna znamka pozicioniranje položaj blagovne znamke prepoznavnost blagovne znamke
Published: 25.05.2018; Views: 787; Downloads: 130
.pdf Full text (1,66 MB)

6.
Mednarodna prepoznavnost Oddelka za geografijo Filozofske fakultete Univerze v Mariboru
Lučka Lorber, professional article

Abstract: Oddelek za geografijo je mednarodno prepoznaven v ožjem regionalnem, evropskem in globalnem prostoru. Pri razvoju geografske stroke se povezuje z geografskimi oddelki drugih univerz, prav tako pa veliko pozornost namenja proučevanju obmejnih in čezmejnih prostorskih problemov. Na področju znanstvenoraziskovalnega in izobraževalnega dela ima pomembno vlogo pri razumevanju prostorske stvarnosti v širšem kontekstu proučevanja družbenih, kulturnih in političnih vidikov značilnih za posamezno obdobje v zadnjih petdesetih letih. Mednarodno delovanje študentov in profesorjev se je še posebej razmahnilo po vstopu Slovenije v Evropsko unijo. Profesorji sodelujejo na mednarodnih znanstvenih kongresih, gostujočih predavanjih in na poletnih šolah. Mednarodna aktivnost se odraža v vedno večjem številu objav znanstvenih člankov v uglednih mednarodnih revijah in prispevkih v znanstvenih monografijah. S sodelovanjem v znanstvenoraziskovalnih projektih se krepi mednarodna prepoznavnost Oddelka za geografijo Filozofske fakultete Univerze v Mariboru.
Keywords: mednarodno sodelovanje, evropski raziskovalni programi, študijski programi, mobilnost, prepoznavnost, odličnost, Filozofska fakulteta
Published: 10.04.2018; Views: 474; Downloads: 54
.pdf Full text (325,96 KB)
This document has many files! More...

7.
Koristi Inbound Marketing pristopa za slovenska izvozna podjetja v dobi globalizacije
Vanja Vutkovič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Globalizacija vključuje veliko stvari: mednarodni pretok idej in znanja, izmenjavo kultur, globalno civilno družbo, in globalno okoljsko gibanje. Diplomsko delo pa govori predvsem o ekonomski globalizaciji, ki je posledica tesnejšega gospodarskega povezovanja držav, večjega pretoka blaga in storitev, kapitala in delovne sile in kako lahko slovenska podjetja izkoristijo Inbound marketing, da bodo več prodala v tujini. Z razvojem globalizacije se je pojavila posebna oblika mednarodnega poslovanja, ki ji lahko rečemo intenzivna internacionalizacija poslovanja podjetij. V razvitem svetu to pomeni ohranjanje konkurenčne prednosti in pospešen razvoj, kar je danes ključno za obstoj podjetij. S tem je močno povezano uspešno trženje podjetja, kar pomeni, da moramo hitro poiskati kakovostne prodajne kontakte in jih spremeniti v stranke. V dobi digitalizacije in spremenjenih nakupnih navadah je Inbound marketing pristop učinkovit način s katerim lahko podjetje stroškovno učinkovito pridobi nove stranke in gradi svojo prepoznavnost na globalnem trgu.
Keywords: globalizacija, inbound marketing, idealna stranka, kakovostni prodajni kontakti, prepoznavnost slovenskih podjetij na globalnem trgu
Published: 06.09.2016; Views: 422; Downloads: 47
.pdf Full text (1,48 MB)

8.
PREPOZNAVNOST BLAGOVNE ZNAMKE LUŠT
Petra Rebernik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo analizirali prepoznavnost blagovne znamke Lušt, ki je last podjetja Paradajz, d.o.o. Mlado podjetje je leta 2012 lansiralo na slovensko tržišče blagovno znamko Lušt, ki je postala pravi prodajni hit med slovenskimi odjemalci. Zaradi lažjega pregleda smo diplomsko delo razdelili na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu diplomskega dela smo predstavili blagovno znamko in prepoznavnost blagovne znamke. V okviru blagovne znamke smo najprej predstavili zgodovinski razvoj blagovne znamke. Nato smo zapisali njeno splošno opredelitev, pomen ter funkcije. V nadaljevanju smo zapisali cilje blagovne znamke in njeno zaznavno vrednost. Poglavje o blagovni znamki smo zaključili z vrstami blagovne znamke in njeno pravno zaščito. V okviru prepoznavnosti blagovne znamke smo najprej opredelili prepoznavnost in poznavanje blagovne znamke. V nadaljevanju smo predstavili pomen prepoznavnosti ter orodja, ki prispevajo k njeni večji prepoznavnosti. Poglavje smo zaključili z opisom merjenja prepoznavnosti blagovne znamke. V praktičnem delu diplomskega dela smo na kratko predstavili podjetje Paradajz in razvoj njihove blagovne znamke Lušt. V nadaljevanju smo predstavili raziskavo o prepoznavnosti blagovne znamke Lušt. Teoretični del smo zaključili s predstavitvijo rezultatov ankete ter potrditvijo oziroma zavrnitvijo v raziskavi podanih hipotez. K temu smo dodali še priporočila.
Keywords: Blagovna znamka, prepoznavnost, blagovna znamka Lušt, raziskava
Published: 12.08.2016; Views: 1462; Downloads: 434
.pdf Full text (828,65 KB)

9.
VIŠANJE PREPOZNAVNOSTI PODJETJA FRUCTAL D.D. S POMOČJO SOCIALNIH OMREŽIJ
Andrej Ambrož, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V delu diplomskega seminarja sem preučil socialna omrežja v poslovne namene. Socialna omrežja so novodobni medij, ki s pomočjo naprednih aplikacij vsakodnevno privabljajo številne uporabnike. Potencial brezplačnega oglaševanja na socialnih omrežjih pa so podjetja že začela s pridom izkoriščati. Trenutno je na socialnem omrežju Facebook, ki velja za najpopularnejšo socialno omrežje nas svetu, prisotnih že okoli 800 tisoč uporabnikov v Sloveniji. To še posebej odpira nove možnosti oglaševanja vseh podjetij, ki delujejo znotraj in izven meja Slovenije. Podjetje Fructal d.d. je uradno prisotno na treh socialnih omrežjih. Najpopularnejšem socialnem omrežju Facebook, YouTube in Flickr. Svojo prepoznavnost podjetja viša in nameni največ časa na socialnem omrežju Facebook, kjer vsakodnevno obvešča svoje oboževalce z aktualnimi vsebinami. Od 24. novembra leta 2010, ko se je podjetje Fructal pridružilo omrežju Facebook in vse do danes, je skupaj doseglo več kot 29 tisoč oboževalcev, kar ga uvršča med 100 najbolj obiskanih blagovnih znamk v Sloveniji na socialnem omrežju Facebook.
Keywords: Socialna omrežja, Facebook, YouTube, prepoznavnost, oglaševanje, oboževalci
Published: 01.08.2016; Views: 1026; Downloads: 89
.pdf Full text (1,22 MB)

10.
MANAGEMENT RAZVOJA IN PREPOZNAVNOSTI ZNAMKE I'MARIBOR
Marko Mitrovič, 2015, master's thesis

Abstract: V svetu prevelike količine informacij in pomanjkanja zaupanja v večje institucije je moč sporočanja preproste ideje preko znamke pomembnejše kot kadarkoli prej. Blagovne znamke podjetjem omogočajo, da povečajo učinkovitost marketinških aktivnosti skozi ekonomijo obsega, ustvarjajo vrednost za deležnike ter varujejo tržni položaj s povečanjem vstopnih ovir na trg. To obdobje je z vidika znamk rezervirano za celovite izkustvene znamke, ki potrošnikom zagotavljajo bogate in verodostojne informacije v povezavi s produktom oz. storitvijo, jih inspirirajo in navdušujejo ter jih ves čas aktivno vključujejo v interakcijo na podlagi edinstvenih in obogatenih izkušenj. Blagovna znamka ima ekonomski pomen. Blagovna znamka se obravnava kot premoženje, s katerim podjetje razpolaga ter ga ekonomsko upravlja in izkorišča. Večina vrednosti znamke je neotipljive narave in je vedno bolj pomemben. Dandanes je management razvoja in prepoznavnosti celovitih znamk kompleksen proces in poteka v več razvojnih fazah, ki morajo biti dobro strateško načrtovane in skrbno izpeljane. S pomočjo sodobnih komunikacijskih pristopov pa je potrebno graditi uspešen prijateljski odnos med sodobnimi znamkami in sodobnimi odjemalci. V teoretičnem delu magistrske naloge smo opredelili in pojasnili management razvoja blagovne znamke. Pojasnili smo pomen znamke, njeno simboliko, dejavnike, ki vplivajo na znamko, funkcije znamke in management znamke. Nato smo pojasnili sam proces razvoja nove znamke. Od vizije, organizacijske kulture, ciljev in okolja, v katerem se znamka pojavlja, pa do lojalnosti, zavedanja, pomena in vrednosti znamke za organizacijo ter odjemalca. V naslednjem poglavju smo pojasnili identiteto znamke. Torej ime, logotip in simbolika, slogan, imidž znamke in sam proces identifikacije odjemalca z znamko. V zadnjem poglavju teoretičnega dela smo pojasnili marketinško komuniciranje v procesu razvoja nove znamke. Od oblikovanja učinkovitega komuniciranja, do ciljev in vloge marketinškega komuniciranja. Pojasnili smo tudi orodja marketinškega komuniciranja, kot so oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja in odnosi z javnostjo. V empiričnem delu smo predstavili teoretičen del v praksi, in sicer z idejo oziroma znamko I'Maribor. Pojasnili smo proces razvoja in prepoznavnosti nove znamke I'Maribor. Prav tako smo pojasnili identiteto znamke I'Maribor in marketinško komuniciranje znamke I'Maribor.
Keywords: Management znamke, razvoj znamke, prepoznavnost znamke, I'Maribor znamka, intelektualna lastnina.
Published: 10.09.2015; Views: 759; Downloads: 42
.pdf Full text (1,18 MB)

Search done in 0.28 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica