| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 104
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Vpeljava črtne kode v iSYSTEM Labs d.o.o.
Jure Cirar, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo opisuje postopek izbire črtne kode, tiskalnika črtnih kod, čitalcev črtnih kod in vpeljavo črtne kode v proizvodno bazo podatkov v podjetju iSYSTEM Labs d.o.o. V diplomskem delu so predstavljeni obstoječi način izvajanja proizvodnih postopkov in prenova z izbrano strojno opremo ter nadgradnja obstoječe podatkovne baze. Pri izdelavi diplomskega dela smo se osredotočili na to, da bo vpeljava črtne kode zmanjšala možnost napak pri delu ter omogočala lažje in hitrejše iskanje materiala in izdelkov v proizvodni bazi podatkov. V teoretičnem delu diplomskega dela je opisan postopek izbire tipa črtne kode in ostale strojne opreme za uporabo črtne kode. Praktični del diplomskega dela predstavlja opis prenovljenih procesov.
Keywords: prenova procesa, uvedba črtne kode, črtna koda, delovni proces, čitalnik črtne kode, tiskalnik črtne kode, informacijska podpora
Published: 05.05.2021; Views: 94; Downloads: 12
.pdf Full text (3,16 MB)

2.
Prenova proizvodnega sistema v podjetju optiprint, d.o.o.
Edi Ibrahimkadić, 2019, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomsko delo temelji na podlagi analize in kritičnega ovrednotenja delovnih mest v proizvodnji. V poglavju teoretične osnove so predstavljeni pojmi o vrstah proizvodnje, proizvodnega sistema, vitka proizvodnja in sedem izgub v proizvodnji ter uporabljeni v nadaljevanju procesni diagrami, in sicer diagram poteka, špageti diagram in blok diagram. V poglavju obstoječega stanja je predstavljena proizvodnja in posamezna delovna mesta, kar je grafično ponazorjeno s pomočjo programa AutoCad Arhitecture. Poleg tega so izdelane diagrami poteka, s katerimi so prikazani poteki dela. V podpoglavju kritična analiza je uporabljen špageti diagram, s pomočjo katerega sem analiziral tok delavcev ter opravljene poti. Za vsako delovno mesto je izdelana procesna karta, s pomočjo katere smo analizirala delovna mesta. V poglavju predlogi za prenovo proizvodnega sistema smo s pomočjo programa SketchUp oblikovali nove delovne postaje in podali predloge nove razmestitve.
Keywords: vitka proizvodnja, prenova procesa, proizvodnja, layout, flowchart.
Published: 06.01.2020; Views: 463; Downloads: 169
.pdf Full text (2,76 MB)

3.
Izboljševanje procesa dela s paletami v podjetju Transport Frangež d. o. o.
Tina Frangež, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Osrednji del diplomskega dela zajema predstavitev trenutnega procesa dela s paletami ter podajanje rešitve za izboljšave in izris novega procesa. Njegovo delovanje pa predstavimo v teoretskih predpostavkah in možnih izidih na podlagi utemeljitve dosedanjega stanja in poznavanja podobnih že delujočih uspešnih procesov. Tako smo sprva opredelili teorijo procesov in logistike ter predstavili pomen osnovnih pojmov in njihov izvor. Procese smo opredelili kot dokumentiran potek dela v podjetju, ki omogočijo dober pregled nad posameznimi aktivnostmi in vpliv posameznih delov na končen rezultat. Po opredelitvi procesov smo predstavili tudi procesno obravnavo organizacije, kar je spremenilo način delovanja podjetij, od teh, ki so sestavljena iz posameznih samostojnih aktivnosti, do podjetij, ki so sestavljena iz tesno povezanih procesov. Tako se seznanimo s fazami procesnega oblikovanja proizvodov in storitev ter oblikovanja dela v organizaciji. Navedli smo tudi nekaj značilnosti managementa poslovnih procesov, ki je takoj za procesno obravnavo podjetja zelo pomemben vidik vodenja procesnega delovanja. Nato smo predstavili modeliranje procesov v organizaciji in metodologijo ter management poslovnih procesov. Navedli smo nekaj metod kakovostnega poslovanja za sprotno izboljševanje kakovosti in prilagajanje spremembam (npr. BPM, ISO 9000, Six Sigma itd.). Ob koncu opredeljevanja procesov v teoriji pa smo predstavili še nekaj faz prenove procesa. S tem smo zaključili utemeljevanje procesov in se usmerili v utemeljitev pojmov logistike. Logistika izvira iz vojske in pomeni načrtovanje, organizacijo in koordinacijo premika, prevoza česa, koga od začetne do ciljne točke. Opredelili smo osnovne pojme, razvoj ter poslovno logistiko. Ker v nalogi spoznavamo proces dela s paletami, smo na kratko predstavili izvor uporabe palet, današnji pomen le-teh in njihove dimenzije v različnih predelih sveta. Opisali smo tudi splošni potek menjave palet iz literature in tako zaključili teoretičen del naloge. V nadaljevanju naloge smo na kratko predstavili tudi podjetje, v katerem poteka proces, ki smo ga nato podrobno opisali in izrisali. Popis procesa v podjetju smo analizirali in nato dodali kritike, ki smo jih opazili pri opravljanju. S pomočjo intervjuja in ankete smo ugotavljali tudi razumevanje, pripravljenost in poznavanje zaposlenih o procesu in iskali izhodišča za njegovo prenovo. Kot rezultat kritik in analize trenutnega procesa smo nato izrisali ter opisali nov izboljšanj proces dela s paletami. V sklepu pa smo potrdili hipoteze, ki smo jih na podlagi ugotovljenih in navedeni trditev v nalogi uporabili za argumentiranje le-teh.
Keywords: proces dela s paletami, prenova procesa, trenuten proces, nov proces, procesna obravnava, faze procesa
Published: 17.12.2019; Views: 450; Downloads: 61
.pdf Full text (1,34 MB)

4.
Organiziranost internistične obravnave pacienta na urgenci
Nataša Šporčić, 2019, master's thesis

Abstract: Delitev urgence na posamezne odseke (IPP, SNMP, Nevrologija itd.) povzroča razdrobljenost in zmanjša učinkovitost urgentne obravnave pacientov. Prihaja do podvajanja pregledov, dodatnih poti, izgube podatkov. Posledica tega je velika izguba časa, predvsem pa tveganje za zdravje in življenje. V nalogi smo izdelali koncept modela internistične obravnave pacientov na urgenci in predlog novega pristopa, ki temelji na osnovi subjektivne analize in poznavanja problematike v navedenem okolju. Proučili smo tudi, ali smo z uvedbo Manchesterskega triažnega sistema (MTS) znižali čas obravnave pacientov na urgenci. Izdelali smo podroben opis in analizo procesa s pomočjo tehnik modeliranja procesa in metodologije ARIS. Identificirali smo ponovljive procese (pet predlogov), ki so zaradi podvajanj podvrženi prenovi. Za analizo kvantitativnih podatkov smo uporabili SPSS 24 in T-test ene spremenljivke ter s pomočjo inferenčne statistične metode izračunali odstopanja od mejnih vrednosti časovne obravnave po posameznih triažnih kategorijah v analiziranem obdobju. Ugotovili smo mnogo podvajanj v procesu, ki podaljšajo čas obravnave. Pokazale so se kritične točke sistema, ki so bile podvržene prenovi. Analiza dokumentacije za obdobje od 1.1. do 31.5.2017 in enako obdobje leto kasneje pa je pokazala, da je kljub uvedbi MTS časovna obravnava pacienta na urgenci bistveno daljša, kot jo določajo normativi posamezne triažne skupine. Na podlagi posnetka stanja in upoštevanja omejitev je treba proces internistične obravnave pacienta na urgenci preoblikovati tako, da ob njegovi implementaciji pacientu prihranimo čas, znižamo stroške in dvignemo organizacijo na višjo raven kakovosti v danem okolju. Predstavljeni predlog pri tem lahko služi kot izhodišče.
Keywords: internistična obravnava pacienta, urgenca, analiza procesa, metodologija ARIS, prenova procesa
Published: 19.07.2019; Views: 869; Downloads: 224
.pdf Full text (4,15 MB)
This document has many files! More...

5.
Prenova procesa oskrbe z materialom v Zdravstvenem domu
Diana Kern, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo obravnavali prenovo procesa oskrbe z materialom v Zdravstvenem domu Radlje ob Dravi. Cilj diplomskega dela je bil podrobno spoznati obstoječi proces nabave materiala, v katerem se pojavljajo težave in poiskati rešitve za težave pri delovanju ter podati predloge za prenovo obstoječega procesa oskrbe materiala v novega, ki bodo omogočali učinkovitejše izvajanje procesa. Podrobneje smo proučili, kako trenutno deluje in poteka proces oskrbe z materialom ter kje se tekom izvajanja pojavljajo težave. S prenovo procesa smo odpravili napake in spremenili določene podrobnosti procesa in pod procesov. S spremenjenim procesom bo lahko ZD Radlje ob Dravi proces oskrbe z materialom izkoriščal v svojo korist. V primeru uvedbe prenovljenega procesa bodo pridobili veliko časa, delo bo potekalo lažje, evidence in količine prispelega materiala bodo ustreznejše. Vodstvu ZD Radlje ob Dravi, smo poskusili prenovljen proces čim bolj približati, da so spoznali prednosti, ki jih le-ta prinaša. Upamo, da bodo predlog prenovljenega procesa uvedli v svoje delovanje in da bo delo potekalo čim bolj učinkovito in tekoče.
Keywords: Proces oskrbe z materialom, prenova procesa, zahtevnica, material, nabava
Published: 21.05.2019; Views: 462; Downloads: 63
.pdf Full text (2,96 MB)

6.
Prenova kreditno limitnega procesa za povečanje prodaje
Vladimira Kogovšek Volk, 2018, master's thesis/paper

Abstract: Problem Izvršnega področja veleprodaja trgovskega podjetja Mercator d.d. je podaljševanje trajanja procesa odobritve kreditnega limita. Kupec pričakuje informacijo o stanju kreditnega limita v realnem času, torej v času oddaje naročila, kar pa mu prodajna služba proučevanega trgovskega podjetja ne more zagotoviti, kar ima za posledico upad prihodkov podjetja. Prav tako prodajna služba nima na voljo strukturiranega prikaza podatkov o stanju terjatev in kreditnih limitov za obstoječe kupce ter potencialih novih kupcev. Uporabili smo metodo grafičnega prikaza za posnetek obstoječega stanja procesa za upravljanje s kreditnimi limiti kupcev in za komunikacije s prodajnim procesom. Na podlagi zbranih dejstev smo pripravili seznam predlaganih izboljšav. Učinkovitost predlaganih izboljšav smo ugotavljali z metodo intervjuja. Glavni rezultat predstavlja prenovljen proces za upravljanje s kreditnimi limiti kupcev in za komunikacije s prodajnim procesom. Izdelali smo model za oceno potencialnih kupcev trgovskega podjetja Mercator d.d. v trgovski dejavnosti. Pripravili smo tudi strukturiran izpis podatkov o finančnih informacijah kupcev na grafični - vizualni način kot rešitev za hitro in učinkovito spremljanje podatkov o kupcih.
Keywords: kreditni limit, terjatve, potencialni kupci, prenova procesa, podpora poslovanju, obvladovanje podatkov
Published: 23.11.2018; Views: 603; Downloads: 0

7.
Optimizacija proizvodnega procesa: idelava kompozitne kabine za avtodom
Petra Tomić, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Proizvodni proces je pretvarjanje vhodnih veličin v izhodne. Vhodne veličine so lahko materialne ali nematerialne, izhodne veličine pa so izdelki ali storitve, s pomočjo katerih podjetje ustvarja dobiček ali izgubo. Proizvodne procese je potrebno po določenem času optimizirati. Optimizacija pomeni uvajanje sprememb v obstoječi proizvodni proces. Optimiziramo lahko stroške, čas in delovna mesta proizvodnega procesa. Vse to pa zahteva najprej natančno analizo trenutnega stanja, nato pa pripravo predlogov za spremembe in uvajanje sprememb v proces. Na koncu je potrebno nov proces kontrolirati. V diplomski nalogi je prikazan naveden proces optimizacije izdelave kompozitne kabine v podjetju Veplas, d. d.
Keywords: organizacija proizvodnje, optimizacija proizvodnje, prenova delovnega procesa, stroški, ergonomija
Published: 27.09.2018; Views: 2456; Downloads: 0
.pdf Full text (2,04 MB)

8.
Prenova procesa komisioniranja v skladišču podjetja Grieshaber logistika
Urša Pustavrh, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomsko delo predstavlja proces in načine komisioniranja v podjetju Grieshaber, pri čemer se osredotoča na ugotavljanje časovnih izgub. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. Teoretični del obsega povzetek ključnih ugotovitev študija strokovne literature s področij skladišča in skladiščnega poslovanja. Posebno pozornost posvetimo procesu komisioniranja, notranjemu transportu in planiranju skladiščnih kapacitet. Praktični del zajema podroben opis procesa komisioniranja v podjetju Grieshaber skupaj z vsemi napakami v procesu, ki smo jih lahko zaznali kot opazovalci. Celoten proces je podrobno analiziran in ocenjen. Glede na slednje s pomočjo svojega znanja in izkušenj, pridobljenih z leti izobraževanja, iščemo predloge za izboljšanje in poenostavljenje procesa skupaj z idejami za večjo učinkovitost komisioniranja. Glavna ideja za izboljšanje procesa je uvedba tehnologije črtnih kod, ki je podjetje za zdaj še ne uporablja.
Keywords: prenova procesa, komisioniranje, črtna koda, časovne izgube, Grieshaber
Published: 24.07.2018; Views: 340; Downloads: 45
.pdf Full text (2,15 MB)

9.
Prenova procesov na sekretariatu Ministrstva za javno upravo
Klemen Zajec, 2018, master's thesis/paper

Abstract: Namen magistrskega dela je bila prenova izbranega procesa na Sekretariatu Ministrstva za javno upravo Republike Slovenije. Osredotočili smo se na Službo za splošne in kadrovske zadeve ter predstavili obstoječi proces. Ugotovili smo izzive, s katerimi se spopadajo v procesu, in ga na podlagi analize tudi ustrezno prilagodili.
Keywords: Prenova procesa, Sekretariat Ministrstva za javno upravo, PERT, Aris, Obremenitev zaposlenih
Published: 11.04.2018; Views: 463; Downloads: 68
.pdf Full text (950,51 KB)

10.
Optimiziranje evidentiranja delovnega časa v podjetju Kovan d.o.o.
Daniel Naglič, 2017, master's thesis/paper

Abstract: Živimo v času hitrega tempa življenja in nenehnega pomanjkanja časa. Ker se časa ne da kupiti, moramo z vsakodnevnim organiziranjem poskusiti pridobiti čas za izvajanje različnih zadolžitev in obveznosti. Na nivoju podjetja in s tem povezanih delovnih zadolžitev lahko čas pridobimo z novim zaposlovanjem ali pa z organiziranjem in optimiziranjem trenutnega stanja. Ravno pomanjkanje časa je bil glavni razlog, da se je podjetje Kovan d.o.o. odločilo za optimiziranje evidentiranja delovnega časa. Prvotno ročno evidentiranje je bilo dolgotrajno, za dobro izvajanje je od zaposlenih zahtevalo natančnost in doslednost, predvsem pa je bilo za točnost podatkov potrebno nenehno preverjanje in usklajevanje. Podatki niso bili sistemsko obdelani, kar je predstavljalo problem pri izdelavi raznih analiz. Podatki o urah so bili neglede na potreben čas pridobljeni, vendar je vedno obstajal sum o točnosti teh podatkov. Glavno vodilo pri optimiziranju delovnega časa je bilo privarčevati na času in pridobiti točne podatke. Podjetje se je odločilo za nadgradnjo obstoječega sistema poslovanja, saj je želelo v najboljši meri povezati registrator evidentiranja z obstoječo programsko opremo, kar je odločilno pri oblikovanju raznih analiz, pomembnih za boljše poslovanje podjetja. Najprej je bilo treba posneti stanje in izdelati model ročnega evidentiranja delovnega časa. Nato je bil na vrsti prikaz raznih analiz delovnih ur, ki jih podjetje potrebuje za uspešno poslovanje. Na podlagi ročnega evidentiranja je bila izdelana kritična analiza, ki je bila osnova za uspešno optimiziranja delovnega časa. Na podlagi kritične analize je podjetje lahko začelo s prenovo evidentiranja in izdelalo model sistemskega evidentiranja delovnega časa. Prikazan je postopek optimiziranja, ki zajema začetek postavitve sistema ter prikaz obdelave podatkov. Na podlagi urejenih podatkov so izdelane razne analize, ki jih podjetje potrebuje za uspešno poslovanje. Vse skupaj je strnjeno v zaključku, kjer so opisane posamezne faze ročnega in sistemskega evidentiranja delovnega časa. Sistemsko evidentiranje je omogočilo zmanjšanje časov nekaterih faz, določene faze pa so bile izločene iz poslovnega procesa evidentiranja. Na koncu so opisane tudi možnosti nadaljnjega razvoja sistema, saj je nujno potrebno, da sistem to omogoča, kajti v nasprotnem primeru lahko po nekaj letih uporabe postane zastarel in neuporaben za poslovanje.
Keywords: - Delovni čas - Evidentiranje delovnega časa - Optimiziranje poslovnega procesa evidentiranja - Prenova informacijskega sistema
Published: 01.03.2018; Views: 782; Downloads: 161
.pdf Full text (3,63 MB)

Search done in 0.22 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica