SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 18
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
PRENOVA POSLOVNEGA PROCESA V PODJETJU LAN D.O.O., LJUBLJANA
Tanja Viktorija Živec, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu Prenova poslovnega procesa v podjetju Lan, d. o. o., Ljubljana, iz veleprodaje v maloprodajo smo predstavili možnost in realizacijo prenove poslovnega procesa po drastičnem upadu prometa v veleprodajni dejavnosti. Zajeli smo vse prednosti maloprodajnega programa ter rešitve v okviru maloprodaje z realizacijo spremembe prostora in dejanskega stanja podjetja v zadnjih letih, odkar je nastal problem. Na teoretični osnovi smo predstavili poslovni proces veleprodaje (prodaja na debelo), analizo procesa veleprodaje in zrelo krizo podjetja ter maloprodaje (prodaja na drobno). Ker smo s pregledom obstoječega stanja v veleprodaji ugotovili, da je prišlo v gospodarski krizi – recesiji do padca prodaje, smo v nadaljevanju podali rešitev. Rešitev smo naslonili na spremembo poslovnega prostora, kadrovske spremembe ter analizo prodajnih podatkov in bilanc stanja. Z anketo ter analizo internetnih strani in z reklamnimi akcijami smo podjetje popeljali v prepoznavnost na slovenskem trgu. Na koncu smo v zaključku prenove poslovnega procesa ugotovili, da je ta uspešna za daljše obdobje, če bo pristop h končni stranki dober, če bo podjetje prodajalo kakovostno blago ter kakovostno storitev in če bo skrbelo za dobro reklamo.
Keywords: organizacija, proces veleprodaje, proces maloprodaje, prenova poslovnega procesa, poslovni proces, Lan, d. o. o., Ljubljana
Published: 22.07.2009; Views: 2460; Downloads: 252
.pdf Full text (10,33 MB)

5.
PRENOVA PROCESA KUPČEVEGA NAROČILA V PODJETJU LEOPOLD METHANS S.P.
Mojca Methans, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Za uspešno podjetje je potrebna vsakodnevna pozornost dogajanju v zunanjem okolju podjetja ter prilagajanje notranjega okolja zunanjim vplivom. Konkurenčni pritisk in boj za obstanek sili podjetja v temeljit premislek in analizo obstoječega poslovanja ter iskanja načinov, kako izboljšati poslovne rezultate podjetja. Spremembe so del našega vsakdana in pomembno je, da jih sprejmemo kot izziv in ne kot grožnjo, saj je prav obvladovanje in soočanje s spremembami eden izmed ključnih pogojev za uspešnost podjetja. V diplomski nalogi bo predstavljeno majhno podjetje Methans Leopold s.p., ki se ukvarja s predelavo, prodajo in montažo naravnega kamna. V prvem delu bodo predstavljene teoretične osnove prenove poslovnega procesa kupčevih naročil. Temu bo sledil opis obstoječega stanja, predstavljeni bodo problemi, s katerimi se podjetje sooča v procesu kupčevih naročil. Probleme bomo analizirali z ozirom na teoretične osnove procesa in jih skušali odstraniti. Prišli bomo do spoznanja, da je ustrezna rešitev v nabavi ustreznega računalniškega programa. Slednji nam pomaga skrajšati proces realizacije kupčevega naročila, obenem pa omogoča hitrejši priklic potrebnih podatkov.
Keywords: • Prenova poslovnega procesa • Realizacija kupčevega naročila • Podjetje Methans Leopold s.p. • Naravni kamen • Program Fakturiranje
Published: 22.01.2010; Views: 1357; Downloads: 111
.pdf Full text (1,56 MB)

6.
PREDLOG PRENOVE ORGANIZACIJSKEGA IN INFORMACIJSKEGA SISTEMA V PODJETJU MIZARSTVO GRM, ANTON GRM S.P.
Gregor Grm, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Poslovni procesi mikro mizarskih podjetij so zelo enostavno organizirani in običajno zelo nepregledni ter slabo podprti z obstoječimi tehnologijami in sistemi za podporo. Na konkurenčnem trgu in v času slabše gospodarske rasti je sodobno organizirana in informacijsko podprta organizacija edina, ki lahko v prihodnosti konkurira na trgu. V diplomski nalogi predstavljam družinsko mizarsko podjetje, ki se že sooča s problemom nekonkurenčnosti na trgu, saj so zahteve višje, kot jih lahko podjetje izpolni. Pri opazovanju sem pod drobnogled vzel naročilo ter ga spremljal od začetka do konca. Diplomska naloga sloni na procesnem modelu organiziranja proizvodnje. V prvem delu naloge sem obravnaval poslovni proces s pomočjo metodologije ARIS in izpostavil probleme, s katerimi se sooča podjetje. V drugem delu sem predstavil možno rešitev z uvedbo IS Pantheon in procese prilagodil po modelu, primernem za vodenje s pomočjo omenjenega sistema. Omenjeno modeliranje mi je omogočilo zaključiti, da bi s pomočjo IS na opazovanem naročilu prihranili 30 ur in pol dela pri pripravi dokumentacije in iskanju ter popravljanju le-te. Delo bi s podporo IS potekalo enostavneje in predvsem hitreje ter z manjšimi stroški.
Keywords: - prenova poslovnega procesa, - metodologija ARIS, - informacijski sistem Pantheon, - poslovni procesi, - Mizarstvo Grm Anton Grm s.p., - reinženiring poslovnih procesov.
Published: 12.04.2010; Views: 2135; Downloads: 248
.pdf Full text (5,90 MB)

7.
INFORMACIJSKA PODPORA POSLOVANJA DIMNIKARSKE SLUŽBE DIMNIKARSTVO DOVRTEL, D.O.O.
Klemen Mrak, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Tema diplomske naloge se nanaša na prenovo obstoječih procesov v podjetju Dimnikarstvo Dovrtel, d.o.o. z razvojem avtomatiziranega informacijskega sistema. V diplomski nalogi smo spoznali prednosti računalniško vodenega informacijskega sistema, s katerim smo optimizirali delovne procese, racionalizirali čas trajanja procesov, omogočili celovit pregled nad delovnimi procesi, pri čemer imajo zaposleni večji nadzor nad izvajanjem postopkov delovnega procesa. Tekom diplomske naloge smo proučili dimnikarsko dejavnost z vidika administracije, pregledali zakonske zahteve za izvajanje dejavnosti, teoretične vidike prenove poslovnih procesov ter izdelali prototipno rešitev. Z analizo obstoječih poslovnih procesov smo naredili načrt za izgradnjo elektronsko podprtega sistema za vodenje dimnikarske administracije, vpogledali smo v sam razvoj in implementacijo informacijskega sistema, opravili analizo koristnosti uvedbe programa ter zaključili z vizijo o nadaljnem razvoju informacijskega sistema.
Keywords: elektronsko poslovanje, elektronsko upravljanje s podatki, dimnikarski informacijski sistem, prenova poslovnega procesa, avtomatizacija pisarniškega poslovanja
Published: 19.11.2010; Views: 1974; Downloads: 155
.pdf Full text (1,81 MB)

8.
9.
KLJUČNI DEJAVNIKI UPORABE E-PLAČILNIH SISTEMOV BANK V PODJETJIH
Nataša Robar, 2012, master's thesis

Abstract: SEPA je projekt 27 držav clanice Evropske unije in ostalih pet clanic Evropske monetarne unije. Z SEPA pravili bodo vsa placila v evrih majhnih vrednosti obravnavana kot domaca placila, in ne bo vec razlikovanja med nacionalnimi in cezmejnimi placili. Projekt SEPA (Single Euro Payments Area) oziroma vzpostavitev enotnega obmocja placil v evrih, se je v zacel v letu 2002 pod okriljem Evropskega sveta za placila. Uvedba SEPA pravil, so dolžne spoštovati vse države EU, in so jih tudi morale sprejeti v svojo zakonodajo. Razlog vzpostavitve SEPA pravil je v bancnem sektorju, saj zaprtost in razdrobljenost trga placilnih storitev omejuje možnost konkurence. Banke in države EU so pri svojem poslovanju, razbrale, da morajo narediti korenite spremembe, v kolikor želijo doseci boljši, ucinkovit, povezan trg placilnih storitev, kateri bo spodbujal inovacije in konkurenco. Povezan trg bi bilo mogoce doseci z vzpostavitvijo skupnih standardov placil v celotnem obmocju SEPA. Pred SEPA so vse evropske države imele vzpostavljen nacionalni placilni sistem, po vzpostavitvi SEPA je pa vzpostavljen enoten placilni sistem z dodatnimi storitvami. Stare nacionalne standarde so zamenjala nova skupna pravila za vse države. Z SEPA pravili se vsa placila v obmocju SEPA obravnavajo kot domaca placila in ne vec kot cezmejna placila, z vzpostavitvijo bodo izginila cezmejna placila in tveganje. Enotno obmocje placil v evrih, bo prispevalo k vecji povezanosti evropskega placilnega trga. SEPA bo prinesla prednosti za podjetja, vendar morajo le-ta narediti nekatere spremembe v svojih zalednih aplikacijah, da bodo le-ta SEPA skladna. Cilj raziskave je analizirati ali so podjetja pripravljena na SEPA, in ali je SEPA priložnost da podjetja prenovijo svoje procese pri placilih.
Keywords: SEPA, placilni sistemi, e-racun, poslovni proces, prenova poslovnega procesa
Published: 29.10.2012; Views: 994; Downloads: 80
.pdf Full text (5,40 MB)

10.
INFORMACIJSKA PRENOVA NABAVNEGA PROCESA NA PRIMERU VELIKEGA PROIZVODNEGA PODJETJA
Rose Mari Banfi, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem seminarju z naslovom Informacijska prenova nabavnega procesa na primeru velikega proizvodnega podjetja smo se osredotočili na prenovo poslovnega procesa z uvedbo celovite informacijske rešitve. Kot celovito informacijsko rešitev smo uporabili poslovno rešitev Microsoft Dynamics NAV. Diplomski seminar nam tako predstavi teoretične okvirje celovitih informacijskih rešitev, elektronskega poslovanja, poslovnih procesov in nabave. Celoto teoretičnega znanja pa diplomski seminar zaključi s primerom uvedbe nove poslovne rešitve na primeru simuliranega podjetja. Podjetja, katera želijo dandanes ob tako veliki konkurenci, ki je na trgu, ostati konkurenčni, poslovati gospodarno in biti čim bolj produktivni, morajo pri svojem poslovanju uporabljati celovito informacijsko rešitev. Ob tem, ko uporabljajo rešitev, pa morajo izkoriščati tudi možnosti, katere jim omogoča informacijska tehnologija. Rešitve ERP danes podjetjem omogočajo vpogled v poslovanje podjetja in hranjenje pomembnih podatkov na enem mestu.
Keywords: nabava, proces nabave, elektronsko poslovanje, oblike elektronskega poslovanja, poslovna rešitev, poslovni proces, prenova poslovnega procesa
Published: 06.12.2012; Views: 973; Downloads: 105
.pdf Full text (893,74 KB)

Search done in 0.24 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica