| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ANALIZA PROCESA REGISTRACIJE DELOVNEGA ČASA V VRTCIH
Mirjana Zupan, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Vodenja evidence delovnega časa na papir je že veliko ustanov in podjetij zamenjalo z elektronsko evidenco. Prihodi in odhodi se registrirajo preko terminala, pametnega telefona ali računalnika. Od politike podjetja in narave dela je odvisno, kateri od načinov registracije bo v podjetju najbolj primeren. Diplomsko delo obravnava probleme registracije delovnega časa s kartico in registracijskim terminalom v Kranjskih vrtcih. Raziskati želimo, kje nastajajo napake in na kakšen način bi se jih dalo rešiti. Poleg rednega evidentiranja (prihodi, odhodi) so tudi izredni dogodki. Izobraževanja, dodatno delo, nadure, so dogodki, ki jih je potrebno dodatno evidentirati. To nekaterim zaposlenim predstavlja problem. Ker prihaja do napak, zaposleni v zavodu takemu načinu evidentiranja niso naklonjeni. Pravica in dolžnost delodajalca je, da poskrbi za korektno vodenje evidence. Vendar se evidentiranje ne zaključi samo z evidenco prihodov in odhodov. Z opravljeno anketo smo ugotovili, da zaposleni ne želijo elektronskega načina evidentiranja zaradi napak, ki se pojavljajo. Podali so zanimive predloge, rešitve, ki smo jih upoštevali v prenovljenem procesu registracije.
Keywords: • informacijski sistem, • registracija delovnega časa, • vrtec, • prenova procesa
Published: 10.11.2016; Views: 534; Downloads: 62
.pdf Full text (1,77 MB)

2.
Optimiziranje evidentiranja delovnega časa v podjetju Kovan d.o.o.
Daniel Naglič, 2017, master's thesis/paper

Abstract: Živimo v času hitrega tempa življenja in nenehnega pomanjkanja časa. Ker se časa ne da kupiti, moramo z vsakodnevnim organiziranjem poskusiti pridobiti čas za izvajanje različnih zadolžitev in obveznosti. Na nivoju podjetja in s tem povezanih delovnih zadolžitev lahko čas pridobimo z novim zaposlovanjem ali pa z organiziranjem in optimiziranjem trenutnega stanja. Ravno pomanjkanje časa je bil glavni razlog, da se je podjetje Kovan d.o.o. odločilo za optimiziranje evidentiranja delovnega časa. Prvotno ročno evidentiranje je bilo dolgotrajno, za dobro izvajanje je od zaposlenih zahtevalo natančnost in doslednost, predvsem pa je bilo za točnost podatkov potrebno nenehno preverjanje in usklajevanje. Podatki niso bili sistemsko obdelani, kar je predstavljalo problem pri izdelavi raznih analiz. Podatki o urah so bili neglede na potreben čas pridobljeni, vendar je vedno obstajal sum o točnosti teh podatkov. Glavno vodilo pri optimiziranju delovnega časa je bilo privarčevati na času in pridobiti točne podatke. Podjetje se je odločilo za nadgradnjo obstoječega sistema poslovanja, saj je želelo v najboljši meri povezati registrator evidentiranja z obstoječo programsko opremo, kar je odločilno pri oblikovanju raznih analiz, pomembnih za boljše poslovanje podjetja. Najprej je bilo treba posneti stanje in izdelati model ročnega evidentiranja delovnega časa. Nato je bil na vrsti prikaz raznih analiz delovnih ur, ki jih podjetje potrebuje za uspešno poslovanje. Na podlagi ročnega evidentiranja je bila izdelana kritična analiza, ki je bila osnova za uspešno optimiziranja delovnega časa. Na podlagi kritične analize je podjetje lahko začelo s prenovo evidentiranja in izdelalo model sistemskega evidentiranja delovnega časa. Prikazan je postopek optimiziranja, ki zajema začetek postavitve sistema ter prikaz obdelave podatkov. Na podlagi urejenih podatkov so izdelane razne analize, ki jih podjetje potrebuje za uspešno poslovanje. Vse skupaj je strnjeno v zaključku, kjer so opisane posamezne faze ročnega in sistemskega evidentiranja delovnega časa. Sistemsko evidentiranje je omogočilo zmanjšanje časov nekaterih faz, določene faze pa so bile izločene iz poslovnega procesa evidentiranja. Na koncu so opisane tudi možnosti nadaljnjega razvoja sistema, saj je nujno potrebno, da sistem to omogoča, kajti v nasprotnem primeru lahko po nekaj letih uporabe postane zastarel in neuporaben za poslovanje.
Keywords: - Delovni čas - Evidentiranje delovnega časa - Optimiziranje poslovnega procesa evidentiranja - Prenova informacijskega sistema
Published: 01.03.2018; Views: 483; Downloads: 115
.pdf Full text (3,63 MB)

3.
Optimizacija proizvodnega procesa: idelava kompozitne kabine za avtodom
Petra Tomić, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Proizvodni proces je pretvarjanje vhodnih veličin v izhodne. Vhodne veličine so lahko materialne ali nematerialne, izhodne veličine pa so izdelki ali storitve, s pomočjo katerih podjetje ustvarja dobiček ali izgubo. Proizvodne procese je potrebno po določenem času optimizirati. Optimizacija pomeni uvajanje sprememb v obstoječi proizvodni proces. Optimiziramo lahko stroške, čas in delovna mesta proizvodnega procesa. Vse to pa zahteva najprej natančno analizo trenutnega stanja, nato pa pripravo predlogov za spremembe in uvajanje sprememb v proces. Na koncu je potrebno nov proces kontrolirati. V diplomski nalogi je prikazan naveden proces optimizacije izdelave kompozitne kabine v podjetju Veplas, d. d.
Keywords: organizacija proizvodnje, optimizacija proizvodnje, prenova delovnega procesa, stroški, ergonomija
Published: 27.09.2018; Views: 239; Downloads: 0

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica