| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VLOGA NOVIH MEDIJEV V POLITIČNIH KAMPANJAH
Monika Šinjur, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Osrednja tema diplomske naloge je vloga novih medijev v političnem komuniciranju. V ta namen diplomska naloga najprej podaja opredelitev ključnih elementov političnega komuniciranja in političnega marketinga. Drugi del diplomske naloge se ukvarja z mediji, kot glavnimi kanali distribucije političnih sporočil. Pri tem je izpostavljen predvsem internet in z njim povezane nove komunikacijske prakse. Slednje predstavlja analiza predsedniških kampanj dr. Danila Türka in Baracka Obame v analitičnem delu diplomske naloge.
Keywords: politično komuniciranje, predvolilne kampanje, komunikacijske strategije, internet
Published in DKUM: 20.09.2013; Views: 1995; Downloads: 204
.pdf Full text (2,16 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica