SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 165
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
2.
Možnost uvedbe brezpapirnega poslovanja v leasing podjetje
Maja Nestorović, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Pomemben vir informacij v podjetjih so še vedno papirni dokumenti. Pridobivanje podatkov in informacij iz tako shranjenih dokumentov je zamudno delo. Težavo predstavlja tudi distribucija, saj zanjo porabimo veliko časa in papirja. V zadnjih letih so se podjetja začela zavedati kako pomembno je učinkovito ravnanje z računovodsko in poslovno dokumentacijo ter individualna obravnava vsakega dokumenta. Tu je potrebno omeniti sisteme za elektronsko upravljanje z dokumenti, ki omogočajo kvalitetno izdelavo, popravljanje in upravljanje obsežne količine dokumentov.
Keywords: Dokumentni sistem, elektronski sistem za upravljanje računovodskih dokumentov, brezpapirno poslovanje, leasing, prednosti in slabosti dokumentnega sistema
Published: 11.06.2009; Views: 2320; Downloads: 515
.pdf Full text (7,12 MB)

3.
Kritična ocena osebne prodaje zavarovanj v podjetju Agencija Mori d.o.o.
Vitja Sikošek, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je bil, da naredimo kritično oceno osebne prodaje v podjetju Agencija Mori. Osebna prodaja predstavlja zelo pomemben in učinkovit način marketinškega komuniciranja za doseganje ugodnih prodajnih rezultatov. V bistvu je na našem primeru najbolj pomembna oblika le tega. Naloga je razdeljena na tri dele; prvi del je splošen in predstavlja uvod v določeno tematiko. Drugi del je teoretičen in opisuje marketinško komuniciranje podjetij z okolico, podrobneje osebno prodajo. V tretjem in zadnjem delu sledi praktična primerjava in kritična ocena osebne prodaje kot oblike marketinškega komuniciranja s teorijo. Ugotovili smo, da je podjetje na področju osebne prodaje zelo dobro organizirano in ima le nekaj pomanjkljivosti, ki so odpravljive. Ugotovili smo tudi, da ima največji pomen pri osebni prodaji človek, torej oseba, ki izvaja delo na terenu. Zato je potrebno, da podjetje vlaga veliko znanja v svoje sodelavce in tako gradi temelje za bolj kakovostno in dolgoročno prihodnost.
Keywords: zavarovalnica, zavarovalno zastopniška družba, zavarovalni zastopnik, zavarovanje, osebna prodaja, marketinško komuniciranje, konkurenti, odjemalci, prednosti, slabosti, cilji, strategije, izobraževanje, motiviranje, organiziranje, vodenje, nadziranje.
Published: 24.06.2009; Views: 3071; Downloads: 263
.pdf Full text (381,81 KB)

4.
5.
PROJEKTIRANJE ORGANIZACIJE ˝INŽENIRKO, D. O. O.˝
Jernej Žajdela, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem tržnem okolju, kjer so pomembni inovativnost, drznost, prodornost in vztrajnost podjetnikov, smo se odločili ustanoviti podjetje, ki se bo ukvarjalo z gradbenim inženiringom in upravljanjem nepremičnin. V diplomskem delu smo se posvetili predvsem predustanovitvenim analizam in politiki planiranja ustanovitve, saj se zavedamo pomembnosti letega. Pri tem smo se osredotočili na tržne raziskave, analizo konkurence in naših potencialnih naročnikov. Poiskali smo naše prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti, ki podjetje čakajo na trgu. Pri planiranju poslovanja podjetja smo se odločili za časovno obdobje petih let. Za sedež podjetja smo se odločili za obstoječe prostore ustanovitelja, ki imajo ugodno lego in ustrezne prometne povezave. V planiranem obdobju petih let bo imelo podjetje tri zaposlene, ki bodo s svojimi znanji dograjevali celotno delovanje podjetja na trgu. Ustanovitveni kapital v višini 10.000 € bo zagotovljen s strani ustanovitelja in bo namenjen prvotno za nakup tehnično-tehnološke opreme in opreme pisarniških prostorov, kjer bo podjetje delovalo. Zaradi trenutnih razmer na trgu, ki so za ustanovitev podjetja neugodne in preveč nepredvidljive, smo ustanovitev podjetja prestavili na september naslednjega leta, ko pričakujemo, da se bodo razmere stabilizirale in se bo pokazalo dejansko stanje na trgu. Nastajanje in obstajanje podjetja, njegova uspešnost, razvoj in rast morajo služiti večanju blagostanja vseh njegovih udeležencev.
Keywords: podjetniška ideja, dejavniki uspešnosti, etika podjetja, ustanovitvene aktivnosti, vizija podjetja, vrednote, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti, politika podjetja, poslanstvo podjetja, smotri podjetja, temeljni cilji podjetja, splošne strategije, temeljne strategije, poslovne strategije, razvojne strukture, poslovni izid, bilanca stanja.
Published: 02.12.2009; Views: 3150; Downloads: 636
.pdf Full text (212,11 KB)

6.
ZUNANJA OSKRBA LOGISTIČNIH DEJAVNOSTI V PODJETJU TALUM D.O.O.
Vida Terbuc, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Zunanja oskrba ali angl. outsourcing pomeni pogodbeni prenos nekaterih ponavljajočih se aktivnosti v podjetju na zunanjega izvajalca. Podjetja prepuščajo zunanjemu izvajalcu različne dejavnosti, predvsem tiste, ki ne predstavljajo osnovne dejavnosti podjetja. Med najpogosteje izločenimi dejavnosti v podjetju spada tudi logistika. V Sloveniji prepuščajo zunanjim izvajalcem med logističnimi dejavnostmi predvsem storitve transporta in skladiščenja. Najpogostejši razlogi za uvajanje zunanje oskrbe so znižanje stroškov, usmeritev podjetja na strateško pomembna področja, pozitivni vpliv na finančni položaj in na delovno silo, povečanje kakovosti storitev in konkurenčnosti podjetja. Ustrezna izbira zunanjega izvajalca je prva predpostavka za nadaljnji uspeh. Ključnega pomena je, da podjetje z zunanjim izvajalcem razvije dober partnerski odnos, ki temelji na visoki stopnji strokovnosti in medsebojnem zaupanju. V podjetju Talum d.d. so se zaradi težnje k racionalizaciji poslovanja odločili, da predajo v zunanjo oskrbo različne dejavnosti, ki niso ključnega pomena za njihovo poslovanje. Med njimi sta tudi zunanji transport in špedicijske storitve. S tem so dosegli veliko prednosti, med drugim: prihranek pri stroških in zaposlenih, izognili so se vlaganjem v kapacitete, dosegli so višjo raven kakovosti opravljene storitve, nad izvajalcem pa imajo popoln nadzor.
Keywords: Logistika, zunanja oskrba v proizvodnem podjetju, zunanji izvajalec, zunanji transport, špedicijske storitve, prednosti zunanje oskrbe, slabosti zunanje oskrbe
Published: 02.12.2009; Views: 2659; Downloads: 311
.pdf Full text (275,22 KB)

7.
MOŽNOSTI RAZVOJA TURIZMA V POMURSKI REGIJI
Alenka Horvat, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Turizem je tudi za pomursko regijo prava razvojna priložnost. Pomurje je lepa, predvsem podeželska pokrajina, ki ima veliko še neizkoriščenih turističnih danosti. Značilnosti prostora, ohranjenost narave, vodni viri in značilnosti poselitve so potenciali, ki omogočajo oblikovanje prepoznavnega in regionalno značilnega turističnega produkta. Turizem pa se žal razvija le v nekaterih delih Pomurja, predvsem v Moravskih Toplicah in tamkajšnji prebivalci se zavedajo, da ostalih delov regije, v katerih prav tako najdemo naravne zaklade, turisti ne poznajo. Zdraviliški turizem je že sedaj in bo tudi v bodoče trdna osnova pomurskega turizma in bi se morale ob njem razvijati še vse ostale vrste turizma ter spremljevalne dejavnosti. Z raziskavo so se potrdile trditve raziskave (glej stran 6): • Pomurje je ekološko zelo dobro ohranjena pokrajina z bogatimi viri termalne in mineralne vode, ki so osnova turizma v tej regiji, vendar pa po mnenju anketirancev obstaja še veliko neizkoriščenih možnosti. • Naravne danosti za zdraviliški turizem in reka Mura prispevajo k turistični prepoznavnosti regije, medtem ko sta lovni in kmečki turizem ob vinskih cestah, glede na danosti, še vedno premalo razvita. • Med anketiranimi prebivalci Pomurja in zaposlenimi v turistični panogi pozitivni učinki turizma prevladujejo nad negativnimi. • Naklonjenost nadaljnjemu razvoju in širjenju turizma v Pomurju je zelo velika pri obeh skupinah anketirancev.
Keywords: konkurenčne prednosti turizma v Sloveniji, možnosti za razvoj turizma v Pomurju, mnenja domačinov in zaposlenih v turistični panogi o učinkih turizma, pozitivni in negativni učinki turizma.
Published: 18.11.2009; Views: 3870; Downloads: 526
.pdf Full text (1,03 MB)

8.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO IN KARTIČNO POSLOVANJE
Petra Novak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Elektronsko bančništvo je postalo v kratkem času vsakdanji pojav ter nujen del bančne ponudbe, če banka še želi ostati konkurenčna in obdržati svoje komitente. V slovenskem bančnem prostoru je prisotna zelo močna konkurenca med bankami pri ponujanju svojih storitev, saj je skoraj ni banke, ki se ne bi rokovala z internetnim bančništvom. Da bo slovensko bančništvo lahko vzdržalo korak z razvitim svetom, bodo morale banke svoje bančne storitve vedno bolj dopolnjevati in ustvarjati take storitve, ki bodo strankam zanimive. Lahko rečemo, da je elektronsko bančništvo v nekaj letih osvojilo že skoraj vsak dom. Elektronsko bančništvo nam omogoča udobno, hitrejše, kvalitetnejše in ekonomično poslovanje. Navadili smo se namreč, da imamo dostop do svojega denarja in opravljanja bančnih storitev 24 ur na dan vse dni v letu. Na eni strani takšen način komuniciranja z banko uporabnikom omogoča hitrejše in preglednejše poslovanje ter nenazadnje prihranek časa in denarja kot bankam, kot ponudnikom opisanih storitev pa nižje stroške poslovanja na daljši rok. Banke se prilagajajo novi informacijski družbi z uvajanjem novih prodajnih poti ter novih pristopov pri prodaji storitev. Nove prodajne poti v bankah zahtevajo precejšnje naložbe, spremembe v organizaciji delovnih procesov in spremembe poslovnih modelov obnašanja bank. Za preprosto in varno plačevanje storitev ter blaga doma in v tujini je strankam na voljo širok izbor plačilnih kartic. V moderni finančni industriji postajajo cena, hitrost, varnost in prilagodljivost primarne sestavine za uspeh. Standardnemu načinu stika s komitenti prek bančnega okenca so se pridružili bankomati, plačilne kartice, telefonsko bančništvo, elektronsko bančništvo.
Keywords: Banka, stranke, storitve, elektronsko bančništvo, internet, prednosti in slabosti elektronskega bančništva, kartica
Published: 02.02.2010; Views: 2390; Downloads: 444
.pdf Full text (439,20 KB)

9.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU MIP DML D.O.O.
Mateja Flisar, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga je namenjena predstavitvi pospeševanja prodaje kot enega od orodij, ki pridobivajo na pomenu pri trženjskem načrtovanju. Pospeševanje prodaje pokriva pestro število kratkoročnih orodij za spodbujevanje porabniških trgov, trgovine in prodajnega osebja same organizacije. Načrtovanje pospeševanja prodaje zahteva opredelitev ciljev pospeševanja prodaje, izbor orodij, razvoj, vnaprejšnje preizkušnje in samo izvedbo programa pospeševanja prodaje in ovrednotenje rezultatov. V teoretičnem delu diplomske naloge je predstavljeno pospeševanje prodaje, njeni vzroki za nastanek, cilji ter prednosti in slabosti, s katerimi se srečujejo na tržišču. V praktičnem delu pa je prikazano pospeševanje prodaje v podjetju MIP DML d.o.o. MIP DML d.o.o. je podjetje, ki se ukvarja s pospeševanjem izdelkov več blagovnih znamk, kar omogoča, da se pospeševalci prodaje tega podjetja dnevno srečujejo z vsemi mogočimi možnostmi na trgu. Cilj podjetja MIP DML je, da z lastno blagovno znamko ostanejo najpomembnejši slovenski proizvajalec v mesnopredelovalni industriji.
Keywords: KLJUČNE BESEDE Pospeševanje prodaje Namen in cilji pospeševanja prodaje Prednosti in slabosti pospeševanja prodaje MIP DML d.o.o. MIP d.d. Pomurka MI d.d. Blagovna znamka
Published: 05.02.2010; Views: 2554; Downloads: 398
.pdf Full text (1,91 MB)

10.
RAZVOJNO VODENJE PODJETJA GOLTE D.O.O.
Andrejka Suzić, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Razvoj podjetja mora vedno potekati od ideje k uresničitvi. Z upravljalno-vodstvenega vidika mora potekati razvoj podjetja od vizije k politiki podjetja in nato k strategijam ter k taktičnim in operativnim ukrepom za uresničitev razvojnih nalog. Uresničevanje in razreševanje razvoja podjetja mora potekati na vseh ravneh upravljalno-vodstvenega procesa. Uspešno planiranje razvoja podjetja vpliva na njegov bodoči obstoj, kot tudi poslovanje podjetja. Uspešnost poslovanja pa je v veliki meri odvisna od pravilno izbrane in pravilno oblikovane vizije, politike in strategije podjetja. V diplomski nalogi smo predstavili razvoj obstoječega podjetja Golte d.o.o. predstavili smo njegovo vizijo, politiko podjetja in njegove strategije. Skozi teorijo smo pojasnili predvidene metode raziskovanja na ravni politike podjetja, kot na ravni strateškega managementa. Ugotovili smo trenutni položaj podjetja Golte d.o.o. ter planirali njegov razvoj. Predstavili smo dejavnost podjetja, ter njegovo organizacijsko, lastniško in kadrovsko, ter tehnično-tehnološko strukturo. Pri planiranju razvoja na ravni politike podjetja smo predstavili njegovo obstoječo politiko podjetja, njegove vrednote, določili prednosti ter slabosti in proučili okolje podjetja ter njegov vpliv na podjetje. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo predstavili programsko-tržna področja, iskanje strateških možnosti, predstavili strategije podjetja in strateške potenciale, ki so potrebni za realizacijo strategij. Zaključili smo s programiranjem razvoja.
Keywords: Ključne besede: razvoj, planiranje, vizija podjetja, politika podjetja, strateški managemnet, prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti podjetja.
Published: 22.12.2009; Views: 2137; Downloads: 332
.pdf Full text (393,18 KB)

Search done in 0.27 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica