| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VLOGA STARŠEV PRI GIBALNO-ŠPORTNI DEJAVNOSTI OTROK IZ VRTCEV V SLOVENSKI BISTRICI
Katja Smogavec, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Avtorica v diplomskem delu raziskuje vpliv in vlogo staršev pri motoričnem razvoju otroka. Za raziskavo je uporabila anketni vprašalnik, ki ga je izpolnilo 91 staršev otrok starih 5-6 let v vrtcih v Slovenski Bistrici. V teoretičnem delu je predstavila motorični razvoj otroka, faze in načela, ki vplivajo na njegov razvoj, naravne oblike gibanja in motorične sposobnosti otroka. Opisala je vlogo družine v motoričnem razvoju otroka in pomembnost skupnega družinskega preživljanja prostega časa. V empiričnem delu je predstavila rezultate ankete. Ugotavlja, da si starši vzamejo čas za svoje otroke in so z njimi tudi športno aktivni. Mame so bolj aktivne skupaj s svojimi otroki kot očetje. Starši, ki opravljajo lažja fizična dela, so bolj aktivni s svojimi otroki kot starši, ki opravljajo teža fizična, administrativna ali umska dela. Veliko otrok tistih staršev, ki so športno aktivni, je tudi vključenih v organizirane športne dejavnosti. Rezultati so tudi pokazali, da je dvakrat večji delež mestnih otrok v primerjavi z vaškimi otroki vključenih v organizirano dodatno športno dejavnost.
Keywords: motorične sposobnosti otrok, predšolski otrok, športna aktivnost staršev, športna aktivnost otrok, preživljanje prostega časa
Published: 23.07.2009; Views: 2377; Downloads: 434
.pdf Full text (543,45 KB)

2.
VPLIV POČITNIŠKIH AKTIVNOSTI NA GIBALNI RAZVOJ OTROKA
Mojca Trebušak, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu z naslovom Vpliv počitniških aktivnosti na gibalni razvoj otrok smo želeli ugotoviti ali so otroci v času poletnih počitnic gibalno aktivni, kako počitniške aktivnosti vplivajo na gibalni razvoj otrok in pri katerih gibalnih sposobnostih otroci napredujejo v času poletnih počitnic. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V empiričnem delu smo predstavili gibalni razvoj in gibalne sposobnosti otrok, telesne značilnosti otrok, gibalne kompetence, kako lahko otroci gibalno/športno aktivno preživljajo prosti čas in možnosti izvajanja športnih aktivnosti za predšolske otroke v času počitnic. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati testiranj 9-ih otrok, starih pet let iz vrtca Zagorje ob Savi. Otroke smo testirali z devetimi testi gibalnih sposobnosti in gibalnih znanj. Na osnovi rezultatov ugotavljamo, da se gibalne sposobnosti otrok med počitnicami niso izboljšale, da na napredek v gibalnem razvoju med poletnimi počitnicami vpliva spol otroka, saj so deklice za razliko od dečkov v času poletnih počitnic napredovale, ter da otroci s prekomerno telesno težo dosegajo slabše rezultate.
Keywords: gibalni razvoj, gibalne sposobnosti, telesne značilnosti, gibalne kompetence, gibalno preživljanje prostega časa, športne aktivnosti v času počitnic
Published: 24.01.2011; Views: 2728; Downloads: 585
.pdf Full text (404,17 KB)

3.
DEJAVNOSTI UČENCEV V ODDELKIH PODALJŠANEGA BIVANJA - IZDELOVANJE IZ ODPADNEGA MATERIALA
Anja Gačnik, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V teoretičnem delu diplomske naloge sem se dotaknila pojma socializacija in zakaj so socialne igre pomemben del otrokove socializacije v šoli. Predstavila sem podaljšano bivanje ter cilje, ki jih tam dosegamo. Opisala sem vlogo učitelja in učenca, dejavnosti podaljšanega bivanja in potrebno dokumentacijo. Glavna tema diplomske naloge je bila integriranje ekologije v ustvarjalno preživljanje prostega časa v podaljšanem bivanju, kjer so se izvajale tudi dejavnosti, ki sem jih predstavila v svoji nalogi. Osrednji del diplomske naloge je predstavitev praktičnega dela, ki je potekalo v oddelku podaljšanega bivanja. Z učenci podaljšanega bivanja smo zbirali ter sproti ločevali odpadni material, iz katerega smo v naslednjih urah izdelali različne uporabne stvari. Ob zaključku vsakega dela je sledil preizkus oz. uporaba izdelka, pri čemer so učenci dobili potrditev svoje uspešnosti. Dobili smo povratno informacijo učiteljic razredničark ter zadovoljnih staršev. Ustvarjanje zahteva od otrok veliko natančnosti, ročnih spretnosti, vztrajnosti, medsebojne pomoči in ustvarjalnosti. Otroci so pri delu uživali, svojih izdelkov so se zelo razveseli.
Keywords: podaljšano bivanje, ustvarjalno preživljanje prostega časa, odpadni material, ekologija, ločevanje odpadkov, izdelovanje izdelkov.
Published: 04.01.2012; Views: 2954; Downloads: 360
.pdf Full text (3,91 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica