| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
RAZISKAVA TRŽIŠČA ZA UVAJANJE NOVE STORITVE
Niko Pajančič, 2011, final seminar paper

Abstract: Tematika raziskave tržišča spada na področje marketinga, poudarek raziskave je na raziskovanju potencialnih odjemalcev, katere smo omejili na geografsko področje Maribora, z ožjo okolico. Raziskovali smo navade potrošnikov v zvezi s pranjem in čiščenjem perila. Ugotavljali smo kakšen odnos do dela v zvezi s pranjem, likanjem in sušenjem imajo potencialni uporabniki, ter koliko sredstev porabijo za čistilnico in pralnico. Selekcionirali smo posamezne kose perila, ki jih perejo oziroma čistijo, ter kako pogosto. Ugotovili, koliko bi bili pripravljeni plačati za storitev od doma do doma. Kar pomeni zgolj prevzem na domu in povratno dostavo na dom. Storitev je drugačna od ostalih na tem področju in si bo v prihodnosti zagotovo ustvarila prostor na trgu. Saj smernice načina življenja kažejo, da rutinska dela, katera so včasih opravljali doma, danes več ne. Najemajmo strokovnjake zaradi strokovne zahtevnosti dela, katera več nismo sposobni opraviti sami. Zaradi preobremenitve postajajo gospodinjska dela breme in zmanjkuje časa za dela v lastnem domu. Hiter in stresen način življenja spreminja naše navade in s tem potrebo po novih in drugačnih storitvah. Raziskava je ovrgla dve trditvi in sicer, odstotek anketirancev katerim je delo v zvezi s pranjem, sušenjem in likanje perila nezaželeno je 50%. Predvidevali smo, da bo odstotek višji in sicer 75%. Kljub temu pridobljeni podatki kažejo, da je polovica takšnih, kateri bi bili pripravljeni pod določenimi pogoji sprejeti našo storitev, saj bi s tem olajšali svoje delo. Druga ovržena trditev se nanaša na odstotek pranja v pralnici. Predvidevali smo, da 25 % anketirancev že uporabljal pralnico perila. Rezultati so pokazali, da samo 6% gospodinjstev, delno pere perilo v pralnici, ostalih 94% pa se poslužuje pranja perila doma. Raziskava je potrdila tretjo trditev. Potencialnim uporabnikom so najpomembnejši dejavniki kakovost, cena ter hitrost opravljene storitve. Prav tako med pomembne dejavnike spada vonj čistega perila, ter storitev od doma do doma. Popolnoma nepomembnih dejavnikov nismo odkrili, lahko pa trdimo, da na odločitev o uporabi naše storitve v najmanjši meri vpliva embalaža za prevzem in oddaja, ter ekološko pranje perila. Na podlagi pridobljenih rezultatov lahko predpostavljamo dvoje: 1. Na trgu ni možnosti uvedbe pralnice perila, saj ljudje perejo zgolj doma 2. Na trgu je prostor za novo storitev, saj jo ljudje še ne uporabljajo in z njo niso seznanjeni.
Keywords: Ključne besede: marketing, pralnica, čistilnica, raziskava trga, nova storitev, uvajanje nove storitve.
Published: 09.11.2011; Views: 1406; Downloads: 165
.pdf Full text (910,01 KB)

5.
OUTSOURCING V MEDICINSKO ESTETSKEM CENTRU PERFECT BODY
Jasna Stanković, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Besedna zveza zunanje izvajanje izhaja iz besede “outsourcing” in je izpeljanka iz besedne zveze “outside resource using”. Zunanje izvajanje podjetja največkrat uporabljajo takrat, kadar želijo nedonosne sektorje v podjetju izločiti, da se lahko posvetijo svoji poglavitni dejavnosti, za katero so specializirani in s katero si pridobivajo konkurenčne prednosti na ciljnem trgu. To storijo tako, da te sektorje prenesejo na tretjo osebo. Tako lahko podjetje povečuje svoj tržni delež in postane vodilno na svojem področju. Slovenija sledi svetovnim trendom in tako veliko podjetij prepušča postranske sektorje malim specializiranim podjetjem, zato da bi omogočili svoj notranji in zunanji razvoj. Zunanji izvajalci so fleksibilni, specializirani in prilagodljivi, zato lahko storitev opravijo veliko boljše in ceneje. Ena od postranskih storitev je tudi delo v pralnici, ki pa je pri nas trenutno dokaj nerazvito, vendar zelo obetavno za prihodnost, ker lahko mnogim podjetjem ponudi odlične poslovne priložnosti. Ker so pogoji za hitri razvoj novega specializiranega podjetja idealni, se lahko na tržišču kaj hitro pojavi nov, inovativen poslovnež, ki bo storitve pranja ponudil po zelo ugodni ceni in prevzel vodilni položaj na trgu.
Keywords: outsourcing, zunanje izvajanje dejavnosti, pralnica, čistilni servisi, podjetje, mala podjetja, estetsko medicinski centri, raziskava trga, tržna niša, analiza stroškov.
Published: 03.04.2013; Views: 900; Downloads: 103
.pdf Full text (542,25 KB)

6.
Vpliv detergentov v odpadni vodi iz pralnice perila na akutno strupenost za vodno bolho Daphnia magna
Tatjana Jurša, 2016, specialist thesis

Abstract: Zakonodajni organ EU in RS je v "Uredbi o emisiji snovi pri odvajanju odpadne vode iz naprav za pranje in kemično čiščenje tekstilij, Ur.l.RS št. 51/11"(6) predpisal določen obseg preiskav/parametrov, kemijskih, ekotoksikoloških in mikrobioloških, ki se izvajajo v sklopu obratovalnega monitoringa odpadnih voda za določen vir industrijske odpadne vode (iz pralnice perila). Med predpisane ekotoksikološke preiskave sodi tudi akutna strupenost za vodno bolho Daphnia magna. Namen raziskovalnega dela je z ekotoksikološkim testiranjem in modeliranjem s pomočjo programa QSAR ovrednotiti vpliv detergentov na strupenost odpadne vode za vodno bolho Daphnia magna. Rezultati ekotoksikološkega testiranja in modeliranja so pokazali, da ima količino anionskih detergentov v industrijski pralni odpadni vodi odločilen vpliv na strupenost za vodno bolho in s tem na vodni ekosistem.
Keywords: Pralnica perila, odpadna voda, vsota anionskih in neionskih detergentov, natrijev dodecil sulfat, test strupenosti za vodno bolho Daphnia magna, program QSAR
Published: 21.10.2016; Views: 644; Downloads: 83
.pdf Full text (7,22 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica