| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UPORABA POSTOPKOV ODREZAVANJA PRI PRENOVI MOTORJA C 220 CDI
Zvonko Dominko, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Prenova motorja v obsegu, kot ga predstavlja diplomsko delo, je smotrn in želen poseg, ki je tudi finančno upravičen.
Keywords: dizelski motor, glava motorja, sedeži ventilov, prenova, napake, vzroki, brušenje, praktični primer, obratovalni pogoji
Published: 14.09.2009; Views: 1546; Downloads: 182
.pdf Full text (11,13 MB)

2.
MOTIVIRANJE IN NAGRAJEVANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU X
Tjaša Železnik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomske seminarju so predstavljeni različni vidiki tako motiviranja kot tudi nagrajevanja. Predstavljene so različne motivacijske teorije, ki se jih uporablja tudi v današnjem času. Na kratko so opisani tudi vzroki za nemotiviranost zaposlenih na delovnem mestu. Poglavje nagrajevanje je razdeljeno na pomen, ki ga ima nagrajevanje in seveda na različne nagrade, ki jih srečujemo v današnjem času. Potem pa sledi praktični primer, ki temelji na opravljenem anketnem vprašalniku v podjetju x.
Keywords: Motiviranje, motivacijske teorije, vzroki za nemotiviranost zaposlenih, nagrajevanje, denarne nagrade, nedenarne nagrade, praktični primer podjetja x.
Published: 08.11.2016; Views: 507; Downloads: 51
.pdf Full text (779,84 KB)

3.
Zavajajoče oglaševanje in kazenska odgovornost oglaševalcev
Mirjam Brdnik, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času je uspešnost na trgu v veliki meri odvisna od vrste in intenzivnosti oglaševanja. Prvotni namen vsakega oglaševanja je večja prepoznavnost, dvig dobička in krepitev rasti. Potrošniki se vsakodnevno srečujejo z različnimi novimi proizvodi in storitvami, ki jih skušajo proizvajalci oz. ponudniki predstaviti na različne načine, s ciljem prepoznavanja in nakupa slednjih. Glavni namen diplomskega seminarja je prikazati dejstvo, da kupci zavajajočega oglaševanja večinoma ne zaznajo, oglaševalci pa se slednjega večkrat poslužijo, ker se zavedajo, da so sankcije bolj prisotne v pisni, kot pa v denarni obliki. Na praktičnem primeru podjetja Mlekarna Celeia iz Oglaševalskega razsodišča, z dne 18.4.2016, št. 269, smo prikazali in analizirali primer zavajajočega oglaševanja na podlagi Slovenskega oglaševalskega kodeksa in zakonov, ter predstavili ukrepe, ki so sledili. S pomočjo anketnega vprašalnika smo želeli pridobiti mnenje kupcev na podlagi omenjenega primera, zanimalo nas je ali se zavedajo trikov in prijemov zavajajočega oglaševanja, ali ga prepoznajo ter, če so zadovoljni s sankcijami, ki jih prinaša slovenska zakonodaja na tem področju.
Keywords: zavajajoče oglaševanje, potrošniki, izdelki in storitve, praktični primer, oglaševalsko razsodišče, zakoni, sankcije.
Published: 27.11.2018; Views: 106; Downloads: 12
.pdf Full text (825,07 KB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica