| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 38
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
Umeščanje izdelkov v filmsko in zabaviščno industrijo
Nadja Kos, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Umeščanje izdelkov je posebna tehnika oglaševanja v filmih, serijah, videjih, oddajah, na televiziji, v videospotih, knjigah in podobno. Je način oglaševanja, ki je za odjemalce prikazano na privlačen način. Gre za oglaševanje določenih produktov v filmih ali serijah. Prikazuje uporabo izdelka, imidž blagovne znamke ali služi za zapolnitev prostora v sceni. Za oglaševalce je to pametno orodje, saj so na ta način odjemalci lažje dosegljivi in jih mogoče lažje prepričati v nakup. Veliko podjetij predstavi ali pridobi svoje dobro ime, se s tem tudi ustrezno pozicionira na trgu s pomočjo uporabe umeščanja izdelkov. V filmu se izdelki lahko predstavijo kot prestižna znamka, nizkocenovna znamka, športna, elegantna znamka, ki jo preprosto moraš imeti. V premišljenih umestitvah je mogoče, da blagovne znamke tudi zaslovijo. Tako lahko podjetja gradijo na svojem premoženju in imidžu blagovne znamke. Vendar je ta tehnika izpostavljena zlorabi in uporabljena kot prekrito oglaševanje. Nemoralna uporaba te tehnike je, kadar gledalci ne vedo, da so izpostavljeni vplivu prepričevanja v nakup izdelka ali blagovne znamke. Gledalci morajo vedeti, da so takim vplivom izpostavljeni med ogledom filma ali serije in to tudi pričakujejo. To je moralno umeščanje izdelkov oziroma blagovnih znamk. Tehnika umeščanja izdelka je prisotna že veliko časa. V državah ZDA jo uporabljajo zelo pogosto. Zanimalo pa nas je, kako je ta tehnika razširjena v Sloveniji, in ali se da primerjati s filmi narejenimi na ameriškem trgu. Naš cilj je poiskati in proučiti bistvene razlike med obema trgoma. Predvidevamo, da je omenjena tehnika oglaševanja bolj razvita na ameriškem trgu.
Keywords: Oglaševanje, umeščanje izdelkov, pozicioniranje blagovne znamke, filmska industrija.
Published: 06.09.2021; Views: 171; Downloads: 18
.pdf Full text (2,90 MB)

2.
Položaj in prepoznavnost blagovne znamke Fruc na slovenskem trgu
Leonela Domitrovič, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Proučili bomo različne marketinške teorije, ki govorijo o pomenu blagovne znamke za podjetje, njenem položaju, prepoznavnosti in pozicioniranju. V nadaljevanju predstavljamo metode in tehnike, ki pomagajo pri raziskavi in posledično pri podajanju predlogov. Predstavljeni so nekateri osnovni modeli, ki pomagajo razumeti opredelitev blagovne znamke in njen položaj, prepoznavnost in pozicioniranje na trgu. Naša tematika se nanaša na panogo sadnih brezalkoholnih pijač. Osredotočili se bomo na blagovno znamko sadnih sokov Fruc, ki je blagovna znamka v lasti podjetja Fructal, d.o.o. Zanimalo nas je, kako se potrošniki odzivajo na blagovno znamko na trgu. Za uspeh blagovne znamke sta ključna dober položaj in prepoznavnost na zasičenem trgu sadnih pijač v Sloveniji. Z raziskavo bomo dobili jasnejšo sliko stanja v panogi sadnih pijač v Sloveniji in videli, kakšen je položaj blagovne znamke Fruc glede na preostalo konkurenco. Primerjali bomo ugotovitve raziskave z ugotovitvami zadnje raziskave podjetja Fructal d.o.o., kar nam bo dalo jasnejšo sliko stanja na trgu sadnih pijač v zadnjem letu. Ovrednotili bomo odziv uporabnikov na blagovno znamko Fruc, njene dejavnike, različne okuse, oglaševanje ter oceno priljubljenosti in pozicije. Na podlagi ugotovitev raziskave bomo podali predloge, kaj lahko podjetje stori, da bi še dodatno izboljšalo položaj in prepoznavnost blagovne znamke Fruc. Iz pregleda in primerjave stanja je razvidno povečanje uporabe sadnih pijač med potrošniki. Ugotovili smo, da se blagovna znamka Fruc učinkovito prebija v ospredje v panogi sadnih pijač in da so se dejavniki za izbiro Fruca v zadnjem letu precej spremenili.
Keywords: blagovna znamka pozicioniranje položaj blagovne znamke prepoznavnost blagovne znamke
Published: 25.05.2018; Views: 851; Downloads: 148
.pdf Full text (1,66 MB)

3.
UVAJANJE TRGOVSKE BLAGOVNE ZNAMKE "ITAK", MOBITEL D.D.
Tanja Ocepek, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi so prikazane pomembnosti blagovne znamke na splošno in za konkretno podjetje Mobitel d.d., ter njegovo znamko ITAK. Podjetje se je odločilo za uvedbo lastne blagovne znamke, da prepreči odhod določenega segmenta uporabnikov; mladih od 15 do 31 let, da pridobi nove uporabnike, ter si zagotovi trdnejši položaj na trgu. Poleg tega si je podjetje z znamko zagotovilo večjo zvestobo ciljne publike, predvsem pa prepoznavnost pri tem segmentu uporabnikov.
Keywords: blagovna znamka, ciljna publika, vrednost blagovne znamke, pozicioniranje, cena, tržno komuniciranje, uvedba nove blagovne znamke
Published: 27.03.2013; Views: 1367; Downloads: 166
.pdf Full text (2,83 MB)

4.
UPRAVLJANJE BLAGOVNE ZNAMKE BARBIE
Barbara Orešek, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Blagovne znamke so del našega vsakdanjega življenja. Za nekatere od teh se zdi, da so že zdavnaj presegle svoje proizvode in storitvene kategorije ter postale del popularne kulture. Diplomska naloga zajema obravnavo blagovne znamke vse od njenih začetkov, do tega kakšno vlogo imajo za podjetja in kako ta okoli njih oblikujejo elemente in jim s tem podarijo lastno identiteto, ki jih razlikujejo od ostalih znamk na trgu. Navedene so tudi lastnosti, ki jih mora uspešna blagovna znamka posedovati, in dodatni dejavnik, ki jo pripelje do ultimativnega naziva ikonske znamke. Kako je to uspelo blagovni znamki Barbie, ki kraljuje na vrhu trga igrač že več kot 50 let, je prikazano v drugem delu diplomske naloge. S podrobnim pregledom razvoja znamke po desetletjih so predstavljene odločitve o poslovanju in razvoju elementov blagovne znamke, SWOT analiza pa ugotavlja tudi dejavnike, ki so Barbie zagotovili uspeh, po drugi strani pa slabosti, katere so ji na poti do vrha povzročale nemalo nevšečnosti.
Keywords: blagovna znamka, ikonska znamka, zavedanje o blagovni znamki, Barbie, starostna kompresija, socialna omrežja, pozicioniranje, komuniciranje blagovne znamke
Published: 19.12.2012; Views: 1559; Downloads: 182
.pdf Full text (626,47 KB)

5.
6.
7.
8.
9.
10.
Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica