| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 144
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Marketinški načrt za repozicioniranje izdelka jogurtova gibanica sirarne gorički raj
Blaž Jeza, 2021, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo se osredotočili na pozicioniranje in repozicioniranje izdelka Jogurtova gibanica. Ugotavljali smo strateško pozicijo izdelka na slovenskem trgu ter pripravili načrt za repozicioniranje izdelka. V prvem delu raziskave smo raziskali teoretični vidik pozicioniranja in repozicioniranja blagovne znamke ter vsebino marketinškega načrta, ki lahko služi za uveljavljanje trenutne strategije v analiziranem podjetju. Namen teoretičnega dela raziskave je tako predstavljal seznanitev z uporabljenimi pojmi ter jih v nadaljevanju implementirati v obstoječo raziskavo. V drugem delu raziskave smo opravili analizo turističnih ponudnikov, s katero smo pridobili informacije o stanju v turistični panogi, za katero smatramo, da bi ob implementaciji izdelka Jogurtova gibanica v njihovo ponudbo oplemenitila obstoječo gastronomsko ponudbo v hotelih oziroma turističnih nastanitvah. V nadaljevanju smo izvedli analizo trga ponudnikov izdelkov, iz katere smo pridobili informacije o konkurentih na trenutnem tržišču, analizirali deserte glede na različne parametre ter s tem pridobili okvir za izvajanje ankete o zaznani vrednosti izdelka. Za podrobnejše razumevanje porabnikov smo opravili intervjuje, iz katerih smo pridobivali informacije o nakupnem vedenju odjemalcev, odjemalčevo lastno mnenje o izboljšavi izdelka, ter raziskati prednosti in pomanjkljivosti v očeh odjemalca. V nadaljevanju smo izvedli anketo, s katero smo pridobili informacije o zaznani vrednosti odjemalcev. S pomočjo anketnega vprašalnika smo na podlagi rezultatov prišli do različnih ugotovitev tako o tem, kdaj in kako potrošniki uživajo deserte, kakšna embalaža našega izdelka se jim zdi primerna, do tega, kakšna je zaznana vrednost deserta z dejansko vrednostjo. Pri slednji smo ugotovili, da prihaja do večjega odstopanja med zaznano in realno vrednostjo produkta. V zadnji fazi drugega dela raziskave smo opravili oceno dotičnega izdelka Jogurtova gibanica, podjetja Gorički Raj, ki je bil usmerjen na pridobivanje informacij o odnosu ter percepciji izdelka pri potrošnikih in njihovo mnenje o zaznani vrednosti ter primernosti prodaje omenjenega izdelka v restavracijah, slaščičarnah in hotelih. Rezultate smo nato predstavili in dodali svoje ugotovitve. Na podlagi izvedenih tako kvalitativnih kot kvantitativnih metod v raziskavi, smo prišli do ugotovitve, da je primerno repozicioniranje blagovne znamke, predvsem zaradi trenutne pozicije izdelka, kakor tudi vsebine, ki jo predstavlja. Smatramo, da izdelek Jogurtova gibanica sicer predstavlja lokalni Slovenski izdelek, vendar potenciala, ki ga ima s kakovostjo produkta, ne trži zadostno. Slednje ugotovitve smo podrobneje predstavili v raziskavi.
Keywords: pozicioniranje, repozicioniranje, marketing, Jogurtova Gibanica, marketinški načrt.
Published: 22.10.2021; Views: 11; Downloads: 0
.pdf Full text (1,70 MB)

2.
Vodenje servo motorja z delovno postajo Mitsubishi Electric
Antonio Hulec, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je bil izdelati sistem za vodenje servo motorja, ki se temelji na delovni postaji Mitsubishi Electric. Z uporabo CAD in ECAD, ter Mitsubishi inženirske programske opreme je bilo potrebno delovno postajo fizično oblikovati in izdelati. Nato je bilo potrebno zapisati ustrezen sekvenčni program preko Mitsubishi PLK-ja za vodenje in pozicioniranje osi servo motorja na točno določene pozicije z možnostjo nastavitve parametrov smeri, pospeška, hitrosti in pojemka, ki jih vpisujemo v posebne registre, kot tudi spremljanje simulacije preko Mitsubishi HMI-ja. Delovna postaja bo služila kot odličen učni pripomoček na katerem se bodo prikazali principi vodenja servo motorjev.
Keywords: Mitsubishi Electric, delovna postaja, vodenje servo motorja, pozicioniranje servo motorja, Mitsubishi PLK, Mitsubishi HMI, Mitsubishi inženirska programska oprema, učni pripomoček, sistem
Published: 05.10.2021; Views: 74; Downloads: 6
.pdf Full text (6,21 MB)

3.
Umeščanje izdelkov v filmsko in zabaviščno industrijo
Nadja Kos, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Umeščanje izdelkov je posebna tehnika oglaševanja v filmih, serijah, videjih, oddajah, na televiziji, v videospotih, knjigah in podobno. Je način oglaševanja, ki je za odjemalce prikazano na privlačen način. Gre za oglaševanje določenih produktov v filmih ali serijah. Prikazuje uporabo izdelka, imidž blagovne znamke ali služi za zapolnitev prostora v sceni. Za oglaševalce je to pametno orodje, saj so na ta način odjemalci lažje dosegljivi in jih mogoče lažje prepričati v nakup. Veliko podjetij predstavi ali pridobi svoje dobro ime, se s tem tudi ustrezno pozicionira na trgu s pomočjo uporabe umeščanja izdelkov. V filmu se izdelki lahko predstavijo kot prestižna znamka, nizkocenovna znamka, športna, elegantna znamka, ki jo preprosto moraš imeti. V premišljenih umestitvah je mogoče, da blagovne znamke tudi zaslovijo. Tako lahko podjetja gradijo na svojem premoženju in imidžu blagovne znamke. Vendar je ta tehnika izpostavljena zlorabi in uporabljena kot prekrito oglaševanje. Nemoralna uporaba te tehnike je, kadar gledalci ne vedo, da so izpostavljeni vplivu prepričevanja v nakup izdelka ali blagovne znamke. Gledalci morajo vedeti, da so takim vplivom izpostavljeni med ogledom filma ali serije in to tudi pričakujejo. To je moralno umeščanje izdelkov oziroma blagovnih znamk. Tehnika umeščanja izdelka je prisotna že veliko časa. V državah ZDA jo uporabljajo zelo pogosto. Zanimalo pa nas je, kako je ta tehnika razširjena v Sloveniji, in ali se da primerjati s filmi narejenimi na ameriškem trgu. Naš cilj je poiskati in proučiti bistvene razlike med obema trgoma. Predvidevamo, da je omenjena tehnika oglaševanja bolj razvita na ameriškem trgu.
Keywords: Oglaševanje, umeščanje izdelkov, pozicioniranje blagovne znamke, filmska industrija.
Published: 06.09.2021; Views: 118; Downloads: 15
.pdf Full text (2,90 MB)

4.
Precizna navigacija v zaprtem prostoru s pomočjo uporabe UWB tehnologije
Emin Pamuk, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi sta opisana delovanje in izvedba pozicioniranja v zaprtem prostoru s pomočjo tehnologije UWB. Ključni del naloge je oddajnik DW1000, ki temelji na tehnologiji UWB, podpira frekvenčne pasove od 3GHz do 6,5GHz in je popolnoma programljiv. Med moduli poteka izmenjava sporočil, pri čemer lahko beležimo čas pošiljanja in prejemanja sporočil ter preračunamo čas preleta signala. Signal UWB potuje s svetlobno hitrostjo. Na osnovi časa preleta lahko določimo razdaljo med dvema moduloma. Za pridobivanje koordinat na podlagi razdalj uporabimo matematični postopek trilateracije.
Keywords: UWB, DW1000, trilateracija, pozicioniranje v zaprtem prostoru
Published: 03.11.2020; Views: 164; Downloads: 57
.pdf Full text (1,39 MB)

5.
Konstruiranje vpenjalne priprave za varjenje ogrodja gozdarskega vitla 55h
Dejan Cigler, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo zajema načrtovanje, konstruiranje in izdelavo tehnične dokumentacije vpenjalne naprave. Naprava je namenjena predvsem izboljšanju ponovljivosti izdelka, točnosti in hitrejši izdelavi le-tega. Ker so v podjetju postavili novo robotsko celico, so mi za diplomsko delo dodelili projekt, ki vsebuje konstruiranje nove vpenjalne naprave za varjenje ogrodja vitla 55H. Vpenjalna naprava je v celoti zasnovana s pomočjo programske opreme SolidWorks. Skozi diplomsko delo sem predstavil projekt in vse zahteve, ki so pomembne pri snovanju takšne naprave.
Keywords: strojništvo, varjenje, robot, vpenjalna naprava, konstruiranje, pozicioniranje
Published: 01.10.2020; Views: 210; Downloads: 55
.pdf Full text (2,57 MB)

6.
Precizno pozicioniranje pnevmatskega valja
Vid Pigac, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomske naloge je bil zasnovati in izdelati servo-pnevmatski pozicionirni sistem. Ta uporablja servo-pnevmatski ventil Enfield S2 ter induktivno senzorsko letev Sick MPA. S pomočjo teh komponent in programirljivega logičnega krmilnika Siemens S7 lahko sistem precizno pozicionira batnico pnevmatskega aktuatorja ter na njo pritrjeno breme. Avtomatsko vodenje sistema je možno upravljati preko tipk na nadzorni plošči, prav tako je možno ročno vodenje sistema z vrtenjem potenciometra. Sistem smo tudi testirali in na podlagi rezultatov testiranj določili točnost ter ponovljivost pozicioniranja batnice vzdolž pnevmatskega aktuatorja.
Keywords: servo-pnevmatika, valj, pozicioniranje, krmilje, industrijski krmilnik
Published: 24.09.2020; Views: 143; Downloads: 50
.pdf Full text (3,06 MB)
This document has many files! More...

7.
Segmentiranje trga za računovodske storitve v občini Domžale
Matevž Slavič, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga v svojem teoretičnem delu razlaga pojme s področja marketinga storitev, segmentacije računovodskih storitev in njihovega pozicioniranja. V nadaljevanju razlaga koristnost analize SWOT pri prepoznavanju slabosti, prednosti podjetja in nevarnosti in priložnosti zunanjega okolja. Del v diplomskem delu smo namenili tudi analizi raziskave trga, ciljnih uporabnikov in tržne raziskave konkurentov. Podali smo tudi značilnosti računovodskih storitev. Segmentacija trga računovodskih storitev zahteva od tržnikov razdelitev na različne skupine odjemalcev, tako obstoječih kot morebitnih. Potem želimo v nadaljevanju s pozicioniranjem opredeliti trenutno in želeno mesto podjetja na konkurenčnem trgu, z analizo SWOT pa opredeliti nevarnosti, prednosti, slabosti in priložnosti. V raziskavi je sodelovalo 67 anketirancev, ki so razkrili, da kljub obsežni ponudbi računovodskih storitev pogrešajo večjo kakovost, celovitost ponudbe na enem mestu, boljše plačilne pogoje, večjo personalizacijo in optimalnejši delovnik ponudnika storitev. S tem smo ugotovili, da je kljub obširnem trgu in veliki konkurenci ponudbo računovodskih storitev v občini Domžale možno izboljšati in tako ustvariti večjo konkurenčno prednost.
Keywords: Marketing, trženje, segmentiranje, pozicioniranje, računovodske storitve.
Published: 13.01.2020; Views: 365; Downloads: 63
.pdf Full text (1,51 MB)

8.
Raziskava pred uvedbo novega prehrambnega proizvoda na trg
Urška Mikelj, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga postavlja temelje marketinškega načrta in smernic postavitve novega prehrambnega proizvoda na trg. Vse večji interes slovenskih potrošnikov je, da bi kupovali lokalne izdelke, zato smo raziskali, kako na trgu predstaviti nov lokalni prehrambni produkt. V nalogi raziskujemo, kateri so ključni elementi naše strategije pozicioniranja, kakšne so želje in navade naših kupcev in ciljnih skupin in kakšna je optimalna cenovna in distribucijska politika. S kratkim pregledom teorije smo postavili teoretične okvirje za našo raziskavo. Analizirali smo panogo in prepoznali rastoči trend v segmentu lokalno pridelanih prehrambnih proizvodov. Naredili smo hiter pregled zakonodaje prehrambnega področja, ki nas definira in omejuje. Definirali smo svoje tržišče in ocenili naše potencialne konkurente na trgu. Z analizo smo določili njihove prednosti in slabosti. S SWOT analizo smo pregledali naše prednosti, slabosti, nevarnosti in priložnosti. Glavne prednosti, ki jih imamo, so prav v posebnem okusu, kakovostnih in naravnih sestavinah, lastni blagovni znamki in izkušeni ekipi. V glavnem delu raziskave smo s pomočjo odgovorov, ki smo jih dobili z anketo, analizirali mnenje potrošnikov. V nalogi smo tudi podrobneje analizirali rezultate anket in naredili tudi nekaj navzkrižnih analiz. Definirali smo ciljni trg. Opredelili smo dve največji skupini kupcev in določili tipičnega potrošnika svojih izdelkov. Preučili smo tudi marketinško pot svojega produkta - marmelade Ugotovili smo, da naša ciljna skupina marmelado kupuje v trgovinah z domačimi izdelki in eko/bio trgovinah. Opredelili smo marketinški splet po definiciji 4P in nestandardni okus proizvoda postavili kot del strategije pozicioniranja. Socialna omrežja smo določili kot glavno orodje marketinškega komuniciranja. Kljub priložnostim na tržišču raste tudi številčna konkurenca, zato je ključno dobro poznavanje naših kupcev, našega proizvoda in vzpostavitev pravilnega pozicioniranja na pravi način, skratka oblikovanje dobrega marketinškega načrta. Tako bosta blagovna znamka marmelad in prodaja uspešnejši.
Keywords: - marketinška raziskava - lansiranje novega proizvoda - blagovna znamka - marketinški splet - pozicioniranje proizvoda - prehrambni izdelek
Published: 02.12.2019; Views: 446; Downloads: 33
.pdf Full text (1,51 MB)

9.
Precizno pozicioniranje pnevmatskega valja
Tadej Mauko, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo zasnovali in izdelali servo-pnevmatski pozicionirni sistem, ki z uporabo ventila Enfiled S2 in senzorja SICK MPA omogoča natančno pozicioniranje in ustavljanje bata na poljubni točki vzdolž cilindra. Ventil za krmiljenje uporablja PD regulator. V praktičnem delu smo nabavili potrebne komponente in sistem sestavili. Za pravilno delovanje ventila je potrebno določiti parametre regulatorja, kar smo dosegli na več načinov. Sistem smo krmilili preko potenciometra, programskega vmesnika ter s pomočjo industrijskega krmilnika. Za izbran proces avtomatskega krmilja smo podali besedni opis tehnoloških zahtev, tehnološko shemo, krmilno verigo, diagram stanj in prireditveno tabelo. Nazadnje smo sistem tudi testirali, izmerili dejansko točnost pozicioniranja in jo primerjali s predpisano.
Keywords: servo-pnevmatika, valj, pozicioniranje, PD, krmilje, industrijski krmilnik
Published: 13.11.2019; Views: 380; Downloads: 35
.pdf Full text (2,40 MB)

10.
Satelitski navigacijski sistemi ob uvedbi omrežij 5G
Dario Molnar, 2019, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu so predstavljeni različni načini določanja položaja mobilnih naprav v celičnih omrežjih, določanje položaja z globalnimi navigacijskimi sistemi in hibridni načini določanja položaja. Raziskali smo tudi različne metode določanja položaja v naslednji, peti generaciji mobilnih celičnih omrežij (5G). V nadaljevanju smo s pomočjo mobilnih aplikacij primerjali delovanje in natančnost določanja položaja različnih metod. Testiranja smo opravljali na gosto naseljenem območju v mestu in na redko naseljenem območju na podeželju. Iz rezultatov meritev smo ugotovili, da je natančnost določanja položaja z globalnimi navigacijskimi sistemi veliko boljša kot določanje položaja v celičnih omrežjih ter da je natančnost globalnih navigacijskih sistemov na podeželju boljša kot v mestu.
Keywords: omrežje 5G, določanje lokacije, GNSS, navigacijski sistemi, pozicioniranje
Published: 08.11.2019; Views: 516; Downloads: 41
.pdf Full text (8,74 MB)

Search done in 0.18 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica