1.
DIDAKTIČNA ANALIZA UPORABE INFORMACIJSKO KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE V SLOVENSKIH OSNOVNIH ŠOLAHNataša Brodnjak, 2011, undergraduate thesis
Abstract: Računalnik postaja vse bolj pomemben del našega življenja, zato je pomembno, da na uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije navajamo tudi učence v osnovnih šolah. To lahko dosežemo z uporabo IKT pri pouku, ki naredi pouk zanimivejši in privlačnejši za učence. Ker IKT omogoča sodobnejši in kvalitetnejši pouk, nas je zanimalo, kakšno je stanje didaktične analize uporabe IKT v slovenskih osnovnih šolah. Do teh informacij smo prišli s sodelovanjem pri izvedbi raziskave ”Stanje in trendi uporabe IKT v slovenskih osnovnih šolah” v letu 2009. Diplomsko delo zajema temeljne infomacije o stanju pouka računalništva, uporabi IKT pri poučevanju in učenju, didaktični problematiki pouka računalništva, problematiki specialne didaktike, izobraževalnem internetu in e-izobraževanju ter programu ”Informatizacija slovenskega šolstva” v obdobju 2005–2009. Vsa ta področja so omejena na osnovno šolo. V diplomskem delu je opisana analiza omenjene raziskave in primerjava z drugimi slovenskimi in evropskimi raziskavami.
Keywords: računalnik, informacijsko-komunikacijska tehnologija, osnovna šola, raziskava, didaktika, pouk računalništva, internet
Published: 23.05.2011; Views: 2062; Downloads: 143
Full text (3,33 MB)