1. Izobraževalni roboti kot orodje pri poučevanju programiranja za začetnikeLučka Višnar, 2020, master's thesis Abstract: Poučevanje programiranja je pomembno in hkrati zahtevno tako za učitelja kot za učenca. Mnogim posameznikom lahko učenje zaradi značilnosti programiranja predstavlja težavo. Z uporabo izobraževalnih robotov se omogoči grajenje konceptov s področja znanosti in tehnologije, kar se interpretira skozi inženiring ter temelji na matematiki.
V tem magistrskem delu se bomo osredotočili na raziskovanje različnih robotov, ki so primerni za uporabo v izobraževanju.
V prvem delu bomo prikazali robote in njihov namen uporabe skozi čas, nato bomo predstavili pomen vključevanja robotov v šole ter to podkrepili s koncepti konstruktivizma in konstrukcionizma.
Cilj naloge je raziskati izobraževalne robote in poiskati konkretne rešitve, kako le-te vključiti v poučevanje začetnikov v programiranju. Keywords: Izobraževalni roboti, poučevanje programiranja, konstruktivizem, konstrukcionizem. Published in DKUM: 13.08.2020; Views: 1337; Downloads: 81 Full text (3,82 MB) |
2. Izzivi pri prehodu iz blokovnega programiranja v tekstovne programske jezikeTjaša Kos, 2020, master's thesis Abstract: V magistrskem delu bomo obravnavali izzive pri prehodu z učenja blokovnega programiranja na tekstovno programiranje v osnovnih šolah. Večina šol v zgodnjem poučevanju programiranja uporablja blokovne sisteme za programiranje, ki so se v dosedanjih raziskavah izkazali za uspešne. V nadaljevanju poučevanja sledi prehod na tekstovne programske jezike, ki se močno razlikujejo od blokovnih. Pri prehodu se učenci in učitelji srečujejo s številnimi težavami, v ta namen pa so razvili tudi veliko možnih rešitev, ki lahko prehod olajšajo. Cilj magistrskega dela je ugotoviti, kateri izzivi in težave se pojavljajo ob prehodu ter kakšni predlogi in rešitve že obstajajo z namenom zmanjševanja teh težav. Keywords: Blokovno programiranje, tekstovno programiranje, programski jeziki, prehod, poučevanje programiranja Published in DKUM: 30.07.2020; Views: 1235; Downloads: 95 Full text (1,46 MB) |
3. Uporaba okolja Tynker v zgodnjem poučevanju programiranjaMartin Fras, 2019, master's thesis Abstract: V magistrskem delu bomo obravnavali uporabo okolja Tynker kot pripomoček v zgodnjem
poučevanju programiranja. Delo v izbranem okolju bomo podkrepili s koncepti konstrukcionizma, ki lahko doprinesejo k boljšemu razumevanju konceptov programiranja. Delovanje okolja bomo preizkusili na delavnicah za otroke, katerih cilj je poučevanje programiranja.
Cilj naloge je ugotoviti, ali je s pomočjo okolja Tynker in uvajanjem konceptov konstrukcionizma, mogoče izboljšati kakovost dela in znanja učencev. Naša opazovanja bomo analizirali in ovrednotili predvsem z vidika kakovosti znanja učencev ter njihovega odnosa do dela. Keywords: Konstrukcionizem, programsko okolje, Tynker, zgodnje poučevanje programiranja Published in DKUM: 26.11.2019; Views: 1488; Downloads: 122 Full text (4,44 MB) |