| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 25
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Spunk – dramatska vrstna razplastenost gledališke dejavnosti ter umestitev v širši kulturni prostor
Nina Vožič-makuc, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu Spunk – dramatska vrstna razplastenost gledališke dejavnosti ter umestitev v širši kulturni prostor sem se posvetila gimnazijskemu kulturnemu društvu Spunk – gledališka skupina Talijin hram in njihovemu desetletnemu gledališkemu udejstvovanju. Zastavila sem si nalogo, in sicer dokazati, da se srednješolsko oziroma ljubiteljsko gledališče lahko uspešno loti vseh dramatskih oziroma gledaliških vrst/žanrov, ne samo lahkotnih mladinskih iger, ter da se lahko vzpostavi kot insti
Keywords: Spunk, dramatska vrsta/žanr, gledališka postavitev, Festival Urška, gledališka recenzija
Published: 12.05.2009; Views: 2483; Downloads: 214
.pdf Full text (2,19 MB)

7.
VAROVANJE MEJE NA DIGITALNEM MODELU RELIEFA
Gregor Čule, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo se ukvarjali s problemom varovanja meje na digitalnem modelu reliefa. Mejo varujemo s postavitvijo senzorjev nanjo in v notranjost omejenega območja. Implementacijo smo snovali na digitalnih modelih reliefa DMR100 in DMR25. Za varovanje uporabljamo neusmerjene in usmerjene senzorje. Težimo k temu, da postavimo čim manj senzorjev in da je postavitev čim bolj enakomerna. Najprej smo preučili reševanje problema vidnosti, ki ga potrebujemo za preverjanje vidnosti med senzorji in mejo. Nato smo razvili algoritme za postavitev neusmerjenih in usmerjenih senzorjev. Razvite algoritme smo preizkusili z različnimi vhodnimi podatki. Dobljene rezultate smo analizirali. Na podlagi analize smo primerjali algoritme in poiskali njihove prednosti in slabosti.
Keywords: varovanje meje, digitalni model reliefa (DMR), problem vidnosti, postavitev senzorjev
Published: 13.03.2009; Views: 1731; Downloads: 127
.pdf Full text (5,48 MB)

8.
FOLKLORNA DEJAVNOST
Janja Bogovič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Kar je danes folklorna dejavnost, je bilo še pred stoletjem način življenja. Ljudje so živeli v sožitju z naravo, običaji, prazniki, pesmijo in plesom. Danes temu ni več tako. Vse več je dela in vse manj časa, da bi si s pesmijo in plesom zapolnili dušo. Ravno zaradi tega se je začela razvijati folklorna dejavnost, ki združuje ravno te stvari. Prosti čas, veselje do petja, plesa, zanimanje za pretekli način življenja in nenazadnje tudi zabavo. Zadnja desetletja se je folklorna dejavnost močno razširila, tako pri otrocih kot tudi pri odraslih. Nastale so številne otroške in odrasle folklorne skupine. Problem pa nastaja pri starejših otroških in mladinskih skupinah, kajti otroci so v tem obdobju občutljivi na kostume, ki jih morajo nositi za nastope in na harmoniko. Velikokrat se zaradi tega zgodi, da prekinejo svojo folklorno pot in se nikoli več ne vrnejo. Ravno zaradi tega morajo mentorji tej starostni skupini folklornikov nuditi še več pozornosti. Pripraviti jih morajo do tega, da se začnejo zavedati, da je folklorna dejavnost lepa stvar, popotnica, ki jim bo ostala za vedno. Namen diplomske naloge je predstaviti folklorno dejavnost, tako otroško kot tudi odraslo, ter raziskati folklorno dejavnost v Artičah, kjer ima le-ta že dolgo tradicijo. Odrasla folklorna skupina deluje že preko 40 let, otroška okoli 15. Letos na osnovni šoli delujeta dve skupini, v vaškem društvu KUD Oton Župančič Artiče pa mladinska in odrasla folklorna skupina. Za vsakega mentorja je eden izmed največjih izzivov postaviti kvalitetno in zanimivo postavitev ter se z njo predstaviti na območni, medobmočni in državni reviji. V letošnjem letu sem skupaj z mentorico gospo Vesno Bogovič postavila postavitev »Zaspani smo«. Postavitev je podrobno opisana tudi v diplomski nalogi. »Zaspani smo« je kvalitetna postavitev, saj se je otroška folklorna skupina KUD Oton Župančič Artiče z njo prebila do državne revije. Od ideje do realizacije le te na odru pa je ogromno dela, ki ga gledalci v dvorani ne vidijo in si ga marsikdo ne more niti predstavljati. Pa vendar, če delaš tisto, kar delaš s srcem, potem ni nič pretežko. Na območni reviji sem intervjuvala tudi gledalko, plesalko, mentorico in ocenjevalko. Če strnemo odgovore v neko celoto, so bili vsi, tako gledalka, plesalka kot tudi mentorica in ocenjevalka s postavitvijo in nastopom zadovoljni. Veliko stvari, ki bi jih popravljali ni, je pa nekaj takšnih, ki se jih zavedajo tako plesalci kot tudi mentorica, vendar so odvisni od posameznikove razpoloženosti, treme. Revija je potekala brez nepredvidljivih dogodkov, pohvaljena pa je bila celotna organizacija le-te. Vidi se, da je v našem delu Slovenije, v brežiški občini, folklorna dejavnost del ljudi, del zavesti. Upam se trditi, da bo tako ostalo.
Keywords: folklorna dejavnost, folklora, folklorna skupina, otroška folklorna skupina, odrasla folklorna skupina, folklorna postavitev
Published: 06.07.2010; Views: 2336; Downloads: 345
.pdf Full text (2,75 MB)

9.
MERJENJE ENERGIJSKEGA SPEKTRA PRI β- RAZPADU - IZDELAVA EKSPERIMENTALNE VAJE
Ljiljana Mihajlović, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Radioaktivnost je ena izmed večno aktualnih tematik, tako z znanstvenega, kot tudi polito-sociološkega ter naravovarstvenega vidika. Ob teoretičnem znanju, ki ga študentje pridobijo tekom študija, pa jim eksperimentalno delo omogoča boljši vpogled v to tematiko. Namen pričujoče diplomske naloge je izdelava nove eksperimentalne vaje, pri kateri študentje merijo emisijski spekter sevanih elektronov pri β- razpadu. Vaja temelji na gibanju nabitega delca v magnetnem polju, saj se meritve energij sevanih elektronov izvajajo s pomočjo magnetnega spektrometra. Ob danem konstantnem polmeru gibanja, se s spreminjanjem vrednosti gostote magnetnega polja, spreminjajo tudi energije elektronov, ki prispejo do detektorja. Iz zveze med energijo elektrona in gostote magnetnega polja, ki smo jo izpeljali na podlagi gibanja relativističnih elektronov v magnetnem polju, lahko iz meritev sklepamo na obliko energijskega spektra. Na osnovi dobljenih rezultatov se študentje prepričajo o zvezni naravi β razpada ter se poglobijo v fizikalne zakonitosti opaženega pojava.
Keywords: Radioaktivnost, β- razpad, energijski spekter, merjenje, postavitev
Published: 10.02.2011; Views: 1583; Downloads: 173
.pdf Full text (585,36 KB)

10.
SODOBNE OBLIKE POSPEŠEVANJA PRODAJE V MEDNARODNEM MARKETINGU
Barbara Poljanec, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Sodobni načini pospeševanja prodaje v mednarodnem marketingu danes zajemajo širok spekter aktivnosti, ki temeljijo na inovativnosti, individualnosti in drugačnosti in ne toliko na masovnosti, ki je bila bolj poudarjena nekoč. Ker gre za delovanje na globalnih trgih je tudi nujno, da pri zasnovi pospeševanja prodaje ne zanemarimo lokalnih značilnosti. Poudarjen je bolj oseben in bolj intimen pristop preko dnevov odprtih vrat, infotočk, posebnih prireditev pa vse do bolj množičnih mobilnih displejev, brezplačnih testerjev v revijah, promocijah v nakupovalnih centrih in sofisticiranih psihološko razdelanih postavitvah trgovin in pozicij izdelkov na policah, vonjavah, povezovanje z dobrodelnostjo ter apeliranje na človeška čustva ali pojavljanje produktov v medijih, kjer jih ne pričakujemo oz. jih ne dojemamo kot pospeševanje prodaje, kot je na primer v zgodbah filmov ali glasbenih izdelkov. Pospeševanje prodaje se v sodobnem času dogaja tudi na internetu in na najbolj nenavadnih mestih, kot je npr. človeško čelo. Sodobne tehnologije vedno bolj spreminjajo načine pospeševanja prodaje, vedno bolj pridobivajo na veljavi tudi načini, ki vključujejo uporabo interneta, socialnih omrežij, blogov, aplikacij na mobilnih telefonih. Ti načini omogočajo segmentacijo ter dosežejo ciljne skupine, kar poveča učinek pospeševanja prodaje, obenem pa so še toliko novi in zanimivi, da pritegnejo pozornost. Mladi postajajo vedno bolj pomembna ciljna skupina, zaradi njihove povečane kupne moči in vedno večje vloge pri sprejemanju nakupnih odločitev. Pritegniti pozornost mladega potrošnika je danes veliko težje, kot je bilo v preteklosti, saj so že od rojstva navajeni na pospeševanje prodaje in ga pogosto ignorirajo, če ni prilagojeno njim. So tudi izrazito tehnološko usmerjeni, uporaba računalnika, mobilnih telefonov, televizije zavzema velik del njihovega časa in to je potrebno upoštevati tudi pri pospeševanju prodaje za to ciljno skupino.
Keywords: Pospeševanje prodaje, postavitev trgovin in pozicij izdelkov na policah, internet, socialna omrežja, mladi potrošniki.
Published: 13.07.2011; Views: 2115; Downloads: 189
.pdf Full text (780,72 KB)

Search done in 0.23 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica