| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 363
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Pospeševanje prodaje v živilskih trgovskih centrih po Sloveniji
Nina Urankar, 2025, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo opisuje metodo pospeševanja prodaje. V njem je predstavljen pomemben stik med potrošnikom in svetovalcem, ki pripomore k višji prodaji izdelkov. Diplomsko delo obsega teoretični in empirični del. V teoretičnem delu so predstavljeni pojmi, ki so neposredno vezani na pospeševanje prodaje, promocijo in svetovalca. V nadaljevanju pa je predstavljena empirična raziskava. Na podlagi analize anketnega vprašalnika so podani predlogi za izboljšanje, ki lahko pripomorejo k povečanju prodaje. Ugotovili smo, da potrošniki kupujejo poznane izdelke, ker so jim všeč, prav tako smo ugotovili, da ima več kot četrtina potrošnikov željo po večji možnosti osebnega svetovanja, ter da je potrošnikom najbolj všeč svetovalec, ki je strokovno usposobljen in dobro pozna izdelke, ki jih predstavlja. Ugotovili smo tudi, da je vljudnost, všečnost in prepričljivost svetovalca povezana z nakupom, da je potrošnikom pomembno pridobiti informacijo o bistvenih konkurenčnih prednosti od svetovalca in da se moški pogosteje odločijo za svetovanje glede novega izdelka kot ženske.
Keywords: pospeševanje prodaje, svetovalec, potrošnik, izdelek, povečanje prodaje
Published in DKUM: 24.03.2025; Views: 0; Downloads: 18
.pdf Full text (1,13 MB)

2.
Pospeševanje prodaje s pomočjo družbenih omrežij
Alina Kajba, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo preučuje vpliv družbenih omrežij na pospeševanje prodaje, s poudarkom na vlogi kakovostne vsebine, aktivnega sodelovanja z uporabniki ter promocijskih strategij. Analizirani so teoretični vidiki uporabe družbenih omrežij v marketinške namene in empirične raziskave, ki vključujejo intervjuje z dvema podjetjema: Your Soul Time in Deklica.si. Rezultati raziskave potrjujejo, da kakovostna vsebina pozitivno vpliva na angažiranost uporabnikov, kar posledično vpliva na prodajo. Aktivno sodelovanje z uporabniki pripomore k večjemu zaupanju in lojalnosti, medtem ko promocijske kampanje izkazujejo mešane učinke, odvisne od specifičnih strategij. Delo poudarja pomen strateškega pristopa pri uporabi družbenih omrežij in nakazuje potrebo po prilagoditvi strategij glede na ciljno publiko in vrsto promocij.
Keywords: družbena omrežja, pospeševanje prodaje, ciljna publika, vplivneži, plačljiva oglaševalska orodja
Published in DKUM: 06.09.2024; Views: 120; Downloads: 48
.pdf Full text (1,29 MB)

3.
Analiza oglaševanja in pospeševanja prodaje v podjetju Terme Olimia, d.d.
Tamara Zorenč, 2023, master's thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je v sodobnem času ena ključnih komponent v procesu trženja in tega se morajo dobro zavedati v podjetjih. Na poti doseganja zastavljenih ciljev je zelo pomembno, kako ima podjetje začrtane marketinške komunikacijske poti. V želji po konkurenčni prednosti na trgu mora podjetje stremeti k prilagajanju ciljni skupini odjemalcev in slediti sodobnim trendom. Vsekakor je želja vsakega uspešnega podjetja, da ustvari čim večji dobiček in posledično lažje ustvarja konkurenčno prednost oziroma jo samo še povečuje. V sodobnem času sta zelo pomembna način in kakovost informiranja potrošnikov. Podjetja poskušajo z informiranjem pridobiti nove potrošnike ter ustreči njihovim željam in potrebam. Vsekakor morajo podjetja spominjati in prepričati že obstoječe odjemalce, da ponovno kupijo izdelek oziroma koristijo storitev. V magistrskem delu smo preučevali del marketinškega spleta. Zaradi obširnosti področja smo se podrobneje opredelili na oglaševanje in pospeševanje prodaje. Glavni cilj magistrske naloge je bil ugotoviti, kako ter na kakšen način v podjetju Terme Olimia, d. d. oglašujejo in katera orodja že uporabljajo za pospeševanje prodaje. Skozi magistrsko nalogo smo opredelili teoretična spoznanja o oglaševanju in pospeševanju prodaje. Opredelili smo cilje oglaševanja ter možne načine uporabe oglaševanja za podjetja. Sočasno smo preučili še prednosti ter slabosti oglaševanja za podjetja. Skozi teoretična spoznanja smo prav tako opredelili cilje pospeševanje prodaje. Definirali smo njegove prednosti in slabosti ter našteli in opredelili orodja, ki jih podjetja lahko uporabijo za pospeševanje prodaje v podjetju. V praktičnem delu magistrske naloge smo našteli in opisali metode oglaševanja, ki jih podjetje uporablja, ter podali različne primere oglaševanja v podjetju. Nadaljevali smo z raziskovanjem, katera orodja za pospeševanje prodaje podjetje uporablja, ter podali praktične primere uporabe le-teh. V zadnjem delu magistrske naloge smo izvedli analizo anketnega vprašalnika. Z anketo smo anketirance spraševali o poznavanju podjetja Terme Olimia, d. d. Anketirance smo povprašali o načinih oglaševanja in pospeševanja prodaje, ki jih zaznajo za podjetje. Povprašali smo jih, katera orodja oziroma načini oglaševanja in pospeševanja prodaje bi jim najbolj ustrezala ter pritegnila njihovo pozornost. Podjetje Terme Olimia, d. d. je uspešno podjetje, ki je prepoznavno na domačem kot tudi na tujem trgu. Vedno stremijo k doseganju konkurenčne prednosti in svoje odjemalce vedno znova presenečajo z novimi ponudbami. Svojim gostom ponujajo vedno večje udobje in s tem tudi dosegajo dobre finančne cilje.
Keywords: marketinško komuniciranje, oglaševanje, cilji oglaševanja, pospeševanje prodaje, orodja pospeševanja prodaje.
Published in DKUM: 25.10.2023; Views: 412; Downloads: 139
.pdf Full text (3,19 MB)

4.
Metode pospeševanja prodaje v podjetju Kozmetika Afrodita
Iva Zidarič, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo temelji na metodah pospeševanja prodaje v podjetju Kozmetika Afrodita. To temo smo izbrali, ker menimo, da so metode pospeševanja prodaje vedno bolj pomembne pri stiku podjetja z njegovimi obstoječimi in potencialnimi odjemalci. Pomembno je, da se zavedamo, da se trendi in okolje neprestano spreminjajo, s čimer se spreminjajo tudi navade odjemalcev. Prilagajanje na spremembe v okolju in spremembe pri odjemalcih daje podjetju dodano vrednost. Metode pospeševanja prodaje postajajo vedno večji dejavnik pri delovanju strategije podjetja. Mnoga, predvsem večja podjetja omenjene metode že izvajajo. V uvodnem poglavju diplomskega dela smo opredelili problem, namen, cilje in hipoteze, ki smo jih zastavili. V drugem poglavju pojasnimo pomen marketinškega komuniciranja, predstavimo elemente komuniciranja ter opisujemo devet prvin procesa komuniciranja. Našteli smo cilje marketinškega komuniciranja in natančno predstavili najpomembnejše metode marketinškega komuniciranja. V tretjem poglavju smo natančno opisali in opredelili pomen pospeševanja prodaje in jasno opredelili cilje in metode pospeševanja prodaje. Zaradi obširnosti in vedno večje pomembnosti metod pospeševanja prodaje smo te v tretjem poglavju razdelili v tri pomembne skupine, in sicer metode pospeševanja prodaje, usmerjene na porabnike, metode pospeševanja prodaje, usmerjene na trgovske posrednike, ter metode pospeševanja prodaje, usmerjene na lastno prodajno osebje. Pri vseh teh skupinah smo tudi našteli in opisali najpomembnejše in najbolj uporabljane metode. V četrtem, aplikativnem delu smo opisali izbrano podjetje Kozmetika Afrodita in predstavili njegovo vizijo, poslanstvo in vrednote. Zaradi široke ponudbe izdelkov smo le-te razdelili v dve skupini, to so izdelki linije Afrodita Cosmetics in izdelki Afrodita Professional. Da smo lahko opravili raziskavo in preverili zastavljene hipoteze, smo opravili dva poglobljena intervjuja z zaposlenima v podjetju. S tema intervjujema smo preučili metode pospeševanja prodaje v podjetju. Na podlagi rezultatov intervjujev smo prvo zastavljeno hipotezo sprejeli, naslednje tri pa zavrnili.
Keywords: metode, pospeševanje prodaje, komuniciranje, Kozmetika Afrodita, podjetje, odjemalci, prodajalci.
Published in DKUM: 16.10.2023; Views: 536; Downloads: 107
.pdf Full text (1,10 MB)

5.
Marketinško komuniciranje v Notranjskem regijskem parku
Alja Maček, 2023, master's thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je skupek dejavnosti, ki se jih podjetja poslužujejo za komuniciranje s svojimi obstoječimi in potencialnimi potrošniki. Za uspešnost podjetja je pomembno, da pred začetkom izvajanja marketinškega komuniciranja oblikujejo komunikacijski načrt, ki je sestavljen iz sedmih korakov komunikacijskega programa. Neizbežen korak je izbor ustreznega komunikacijskega spleta. Komunikacijski splet je sestavljen iz štirih aktivnosti, in sicer oglaševanja, pospeševanja prodaje, osebne prodaje in odnosov z javnostmi. Naloga podjetja pa je, da izbere eno ali več orodij komunikacijskega spleta, s katerimi želi doseči zastavljene marketinške cilje in strategije. Danes je poslovna uspešnost vedno bolj odvisna od marketinškega komuniciranja, zato mu podjetja pripisujejo večji pomen. Ker ima javni park Notranjski regijski park unikatno naravno in kulturno dediščino, ki privablja mnoge obiskovalce, in si v prihodnosti želi postati najuspešnejši slovenski naravni park in svetovno prepoznano območje, nas je zanimalo, kako se z marketinškim komuniciranjem soočajo v zavodu. V magistrskem delu smo se osredotočili na marketinško komuniciranje javnega zavoda Notranjski regijski park. S teoretičnim delom smo želeli predstaviti komuniciranje in marketinško komuniciranje. Pri marketinškem komuniciranju smo se osredotočili na potek oblikovanja celovitega komunikacijskega programa, instrumente marketinškega komuniciranja, neposrednega marketinška komuniciranja, kot tudi strategije marketinškega komuniciranja. Z empirično raziskavo smo analizirali stanje marketinškega komuniciranja Notranjskega regijskega parka v obdobju zadnjih petih let. S pomočjo teorije in empirične raziskave smo izvedli še kvalitativno raziskavo v obliki polstrukturiranih globinskih intervjujev. To nam je omogočilo, da smo pridobili tako objektiven kot subjektiven vpogled v marketinško komuniciranje Notranjskega regijskega parka. Javni zavod Notranjski regijski park se zaveda pomena kvalitetnega in učinkovitega marketinškega komuniciranja, za realizacijo svoje vizije pa mora uspešno komunicirati s ciljnim občinstvom in lokalnim prebivalstvom. Na kakšen način so izvajali marketinško komuniciranje pa je podrobno opredeljeno in razloženo v nadaljevanju magistrskega dela. Na koncu smo na podlagi rezultatov intervjuja pripravili predloge za izboljšanje obstoječega marketinškega komuniciranja v Notranjskem regijskem parku.
Keywords: komuniciranje, marketinško komuniciranje, celovit komunikacijski program, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno marketinško komuniciranje, javni zavod Notranjski regijski park
Published in DKUM: 12.10.2023; Views: 413; Downloads: 59
.pdf Full text (1,99 MB)

6.
Marketinško komuniciranje v odškodninskem podjetju
Mojca Krajnc, 2023, master's thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje omogoča podjetjem, da dosežejo svoje ciljne skupine in jih spodbudijo k nakupu njihovih izdelkov ali storitev. S pomočjo marketinškega komuniciranja podjetja promovirajo svoje izdelke ali storitve, vzpostavijo svojo lastno blagovno znamko, ustvarjajo ali izboljšujejo svoj ugled, pridobivajo nove stranke ali ohranjajo obstoječe ter z vsem tem pomembno vplivajo na finančne rezultate podjetja. S pomočjo tržnih raziskav, javne komunikacije, osebne prodaje in promocije podjetja prenašajo sporočila, s katerimi nagovarjajo svoje ciljno občinstvo z različnimi nameni oz. v skladu s predhodno zastavljenimi cilji marketinškega komuniciranja. Pomembno je torej, da podjetja marketinškemu komuniciranju namenijo dovolj pozornosti in sredstev in da se ga lotevajo dovolj sistematično, da bo le-to ustrezno prilagojeno ciljem organizacije in potrebam strank, saj lahko le na takšen način zagotovijo najboljše možne rezultate. Pri storitvenih podjetjih se marketinško komuniciranje že zaradi same narave poslovanja nekoliko razlikuje od klasičnega marketinškega komuniciranja, ki se ga lotevajo pri trženju izdelkov. Marketinško komuniciranje ima pomembno vlogo pri izgradnji poslovnega odnosa s strankami. Način, kako podjetje s svojimi strankami komunicira, vpliva na to, kako ga stranke dojemajo. V storitvenih podjetjih se lahko marketinško komuniciranje nanaša na različne vidike, in sicer na oglaševanje, spletno udejstvovanje, odnose z javnostmi, neposredni marketing, promocije in drugo. Glavni cilji teh aktivnosti običajno temeljijo na prepoznavnosti, ustvarjanju pozitivnega odnosa do podjetja in pridobivanju zaupanja potencialnih odjemalcev. Strategija marketinškega komuniciranja mora biti tudi v storitvenih podjetjih ustrezno prilagojena, tako da popolnoma ustreza ciljni publiki. Pomembno je poskrbeti za to, da so sporočila, ki jih prenašamo, potencialnim odjemalcem razumljiva in da so seveda usklajena s storitvami, ki jih podjetje ponuja. V obdobju izrednega porasta priljubljenosti digitalnega sveta je izrednega pomena tudi to, da storitvena podjetja vzdržujejo svoje aktualne spletne strani, da so v zadostni meri prisotna na družbenih omrežjih in da na splošno skrbijo za svoj ugled na spletu. Na tak način njihove storitve namreč lažje dosežejo pot do potencialnih odjemalcev, ki lahko zelo hitro preverijo, kaj vse podjetje ponuja in kakšne so izkušnje drugih strank. Skupaj z zagotavljanjem dobrih storitev in kakovostne ponudbe ter istočasno z ustreznim marketinškim komuniciranjem si lahko podjetje zagotovi uspeh, pomembno konkurenčno prednost in posledično tudi dolgoročen obstoj na trgu.
Keywords: storitve, digitalizacija storitev, tipi storitev, marketing mix, komuniciranje, marketinško komuniciranje, komunikacijski načrt, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi
Published in DKUM: 16.08.2023; Views: 534; Downloads: 103
.pdf Full text (2,93 MB)

7.
Marketinško komuniciranje v salonu Fascia Center
Monika Merc, 2023, master's thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje, kot skupek orodij za povezovanje ponudnikov s potrošniki, v današnjem času predstavlja velik pomen za uspešnost organizacije. Marketinško komuniciranje, h kateremu prištevamo oglaševanje, odnose z javnostmi, osebno prodajo, pospeševanje prodaje ter neposredno trženje, mora biti glede na organizacijo ter njeno ciljno skupino premišljeno sestavljeno in organizirano. Organizacija mora glede na svoje cilje izbrati primeren kanal ali dva, v katerega se bo osredotočila s svojo trženjsko strategijo ter pri katerem lahko doseže največ ljudi iz svoje ciljne skupine. V magistrskem delu smo se osredotočili na raziskavo marketinškega komuniciranja storitvenega podjetja Fascia Center, kjer ponujajo storitve za nego telesa. S teoretičnim delom želimo predstaviti komuniciranje, različne vrste marketinških komunikacijskih orodij in pripravo dobre marketinške strategije. V empiričnem delu je s pomočjo intervjuja ter ankete predstavljeno podjetje, njihove storitve, poslovanje, na podlagi anketiranja njihovih uporabnikov storitev smo opravili tudi raziskavo.
Keywords: marketinško komuniciranje, oglaševanje, marketing, družbena omrežja, ciljno občinstvo, promocija, manualna terapija, estetika, masažni salon, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje.
Published in DKUM: 21.02.2023; Views: 791; Downloads: 306
.pdf Full text (4,36 MB)

8.
Načini pospeševanja prodaje s pomočjo družbenih omrežij
Ajda Grabnar, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Družbena omrežja danes predstavljajo del vsakdana, uporabljajo pa jih vse generacije. Posledično na njih zasledimo tudi nešteto oglasov, ustvarjenih z namenom, da odjemalce pritegnejo in prepričajo k nakupu. Naloga podjetij je namreč, da gradijo na blagovni znamki ter privabljajo kupce, hkrati pa razvijajo metode pospeševanja prodaje skupaj z nenehno razvijajočimi se družbenimi mediji. Preučili smo obstoječe metode pospeševanja prodaje, izluščili najbolj priljubljene metode pospeševanja na družbenih omrežjih ter predstavili njihove osnovne značilnosti. V diplomskem delu smo predstavili tudi najpopularnejša družbena omrežja ter vrste oglasov, ki so na voljo proizvajalcem za pospeševanje prodaje ali poznavanja blagovne znamke. Teoretičen del smo podkrepili tudi z analizo anketnega vprašalnika, s pomočjo katerega smo ugotovili, katera družbena omrežja so najpogostejša tarča oglasov proizvajalcev ter kako uspešni so z vidika odjemalcev. Dotaknili smo se tudi vplivnežev, ki dandanes predstavljajo eno izmed pomembnejših vrst oglaševalcev na družbenih omrežjih, saj z grajenjem na zaupanju pri sledilcih, uspešno pospešujejo prodajo izdelkov blagovnih znamk, saj odjemalcem predstavljajo kredibilen, zaupanja vreden vir informacij in izkušenj.
Keywords: pospeševanje prodaje, metode pospeševanja prodaje, družbena omrežja, spletni marketing, oglasi, sponzoriranje objave.
Published in DKUM: 11.11.2022; Views: 838; Downloads: 212
.pdf Full text (2,80 MB)

9.
Nove metode pospeševanja prodaje
Katja Medved, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je pomembna dejavnost vsakega podjetja, ki na tak način skuša vplivati na vedenje potencialnih odjemalcev. S pomočjo marketinškega komuniciranja podjetja neposredno ali posredno informirajo, prepričujejo in spominjajo odjemalce o svojih izdelkih ali storitvah. Znotraj marketinškega komuniciranja so zajete štiri osnovne dejavnosti, ki so podjetjem v pomoč pri prenosu sporočila do ciljnega odjemalca. Te dejavnosti so oglaševanje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja in pospeševanje prodaje. Medtem ko so oglaševanje, odnosi z javnostmi in osebna prodaja namenjeni predvsem grajenju imidža blagovne znamke, pa ima pospeševanje prodaje takojšen učinek. Pospeševanje prodaje je torej namenjeno takojšnjemu odzivu odjemalcev, ki se najpogosteje odrazi pri nakupu samega izdelka ali uporabi storitve. Razmere na trgu se zaradi zasičenosti z izdelki precej zaostrujejo, zato morajo podjetja predvsem najti nove načine, s katerimi bodo pospešila prodajo svojih izdelkov in s tem ohranila konkurenčno prednost. Nove metode pospeševanja prodaje se tako nanašajo predvsem na razvoj telekomunikacijske tehnologije in premika dejavnosti na splet. Ta premik pa podjetjem omogoča neposredno pridobivanje povratnih informacij odjemalcev, s čimer prispeva k večji učinkovitosti in uspešnosti podjetja.
Keywords: marketinško komuniciranje, pospeševanje prodaje, odjemalec, komunikacijska tehnologija, medij
Published in DKUM: 05.11.2021; Views: 1162; Downloads: 151
.pdf Full text (1,31 MB)

10.
Pospeševanje spletne prodaje v podjetju moduli sg d. o. o. na programih šivanje in krojenje
Larisa Merzdovnik, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem projektu obravnavam pospeševanje spletne prodaje v izbranem podjetju. V prvem delu diplomskega projekta sem opredelila teoretična izhodišča o orodjih marketinškega komuniciranja in se še posebej osredotočila na opredelitev, razlago ciljev, prednosti in slabosti ter tveganja pospeševanja prodaje. Predstavila sem tudi promocijska orodja spletne prodaje in njene ključne elemente ter orodja. V nadaljevanju sledi tudi predstavitev podjetja. V raziskovalnem delu pa s pomočjo anketnega vprašalnika in izvajanja nagradne igre povzamem ugotovitve in podam sklep na zastavljene hipoteze.
Keywords: spletna prodaja, pospeševanje prodaje, šivanje, krojenje, spletna mesta, socialna omrežja.
Published in DKUM: 26.10.2021; Views: 866; Downloads: 64
.pdf Full text (1,11 MB)

Search done in 0.21 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica