| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 356
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Načini pospeševanja prodaje s pomočjo družbenih omrežij
Ajda Grabnar, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Družbena omrežja danes predstavljajo del vsakdana, uporabljajo pa jih vse generacije. Posledično na njih zasledimo tudi nešteto oglasov, ustvarjenih z namenom, da odjemalce pritegnejo in prepričajo k nakupu. Naloga podjetij je namreč, da gradijo na blagovni znamki ter privabljajo kupce, hkrati pa razvijajo metode pospeševanja prodaje skupaj z nenehno razvijajočimi se družbenimi mediji. Preučili smo obstoječe metode pospeševanja prodaje, izluščili najbolj priljubljene metode pospeševanja na družbenih omrežjih ter predstavili njihove osnovne značilnosti. V diplomskem delu smo predstavili tudi najpopularnejša družbena omrežja ter vrste oglasov, ki so na voljo proizvajalcem za pospeševanje prodaje ali poznavanja blagovne znamke. Teoretičen del smo podkrepili tudi z analizo anketnega vprašalnika, s pomočjo katerega smo ugotovili, katera družbena omrežja so najpogostejša tarča oglasov proizvajalcev ter kako uspešni so z vidika odjemalcev. Dotaknili smo se tudi vplivnežev, ki dandanes predstavljajo eno izmed pomembnejših vrst oglaševalcev na družbenih omrežjih, saj z grajenjem na zaupanju pri sledilcih, uspešno pospešujejo prodajo izdelkov blagovnih znamk, saj odjemalcem predstavljajo kredibilen, zaupanja vreden vir informacij in izkušenj.
Keywords: pospeševanje prodaje, metode pospeševanja prodaje, družbena omrežja, spletni marketing, oglasi, sponzoriranje objave.
Published in DKUM: 11.11.2022; Views: 109; Downloads: 24
.pdf Full text (2,80 MB)

2.
Nove metode pospeševanja prodaje
Katja Medved, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je pomembna dejavnost vsakega podjetja, ki na tak način skuša vplivati na vedenje potencialnih odjemalcev. S pomočjo marketinškega komuniciranja podjetja neposredno ali posredno informirajo, prepričujejo in spominjajo odjemalce o svojih izdelkih ali storitvah. Znotraj marketinškega komuniciranja so zajete štiri osnovne dejavnosti, ki so podjetjem v pomoč pri prenosu sporočila do ciljnega odjemalca. Te dejavnosti so oglaševanje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja in pospeševanje prodaje. Medtem ko so oglaševanje, odnosi z javnostmi in osebna prodaja namenjeni predvsem grajenju imidža blagovne znamke, pa ima pospeševanje prodaje takojšen učinek. Pospeševanje prodaje je torej namenjeno takojšnjemu odzivu odjemalcev, ki se najpogosteje odrazi pri nakupu samega izdelka ali uporabi storitve. Razmere na trgu se zaradi zasičenosti z izdelki precej zaostrujejo, zato morajo podjetja predvsem najti nove načine, s katerimi bodo pospešila prodajo svojih izdelkov in s tem ohranila konkurenčno prednost. Nove metode pospeševanja prodaje se tako nanašajo predvsem na razvoj telekomunikacijske tehnologije in premika dejavnosti na splet. Ta premik pa podjetjem omogoča neposredno pridobivanje povratnih informacij odjemalcev, s čimer prispeva k večji učinkovitosti in uspešnosti podjetja.
Keywords: marketinško komuniciranje, pospeševanje prodaje, odjemalec, komunikacijska tehnologija, medij
Published in DKUM: 05.11.2021; Views: 472; Downloads: 75
.pdf Full text (1,31 MB)

3.
Pospeševanje spletne prodaje v podjetju moduli sg d. o. o. na programih šivanje in krojenje
Larisa Merzdovnik, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem projektu obravnavam pospeševanje spletne prodaje v izbranem podjetju. V prvem delu diplomskega projekta sem opredelila teoretična izhodišča o orodjih marketinškega komuniciranja in se še posebej osredotočila na opredelitev, razlago ciljev, prednosti in slabosti ter tveganja pospeševanja prodaje. Predstavila sem tudi promocijska orodja spletne prodaje in njene ključne elemente ter orodja. V nadaljevanju sledi tudi predstavitev podjetja. V raziskovalnem delu pa s pomočjo anketnega vprašalnika in izvajanja nagradne igre povzamem ugotovitve in podam sklep na zastavljene hipoteze.
Keywords: spletna prodaja, pospeševanje prodaje, šivanje, krojenje, spletna mesta, socialna omrežja.
Published in DKUM: 26.10.2021; Views: 405; Downloads: 23
.pdf Full text (1,11 MB)

4.
Pospeševanje prodaje v podjetju impol
Nuša Vrhunec, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V podjetjih se čedalje pogosteje srečujejo z intenzivno konkurenco, zato je potrebno pritegniti nove in obdržati obstoječe porabnike. Podjetja v ta namen uporabljajo različne segmente marketinškega spleta med katere uvrščamo tudi pospeševanje prodaje. Glavni cilj pospeševanja prodaje je porabnikov večji in hitrejši nakup izdelka ali storitve, zato podjetja želijo v čim večji meri porabnika spodbuditi za nakup in obenem vzbuditi njegovo pozornost ter omogočiti večjo prepoznavnost podjetja na konkurenčnih trgih. Podjetja se poslužujejo različnih metod pospeševanja prodaje med katere uvrščamo tiste, ki so usmerjene na porabnike, trgovske posrednike, druga podjetja ter prodajno osebje. V prvem poglavju diplomskega projekta bomo opredelili problem, namen, cilje in hipoteze, ki smo si jih zastavili. V drugem poglavju bomo predstavili marketinško komuniciranje ter splet marketinškega komuniciranja, ki zajema oglaševanje, neposredno trženje, odnose z javnostmi, osebno prodajo ter pospeševanje prodaje, ki ga bomo podrobneje obravnavali v tretjem poglavju, ko bomo opisali namen, cilje, prednosti, slabosti, metode pospeševanja prodaje ter načrtovanje in vrednotenje pospeševanja prodaje. Četrto poglavje bo zajemalo predstavitev podjetja Impol – organizacijsko strukturo, izdelke, ki jih podjetje ponuja ter panoge v katerih deluje. Peto poglavje se bo nanašalo na prodajo v podjetju Impol glede na kupce, trg in organizacijo prodaje. V šestem poglavju bomo predstavili metode pospeševanja prodaje, ki jih uporabljajo v podjetju Impol in s katerimi skušajo ohraniti svojo konkurenčnost, pridobiti in ohraniti porabnike, informirati o svojih izdelkih in vedno znova iskati nove ideje in rešitve, ki bodo kljub konkurenci zadovoljile potrebe in želje tudi najbolj zahtevnih porabnikov.
Keywords: metode pospeševanja prodaje, podjetje Impol, porabnik, pospeševanje prodaje.
Published in DKUM: 15.10.2021; Views: 400; Downloads: 85
.pdf Full text (1,33 MB)

5.
Analiza uporabe družbenih omrežij v mednarodnem trženjskem komuniciranju podjetij iz živilske industrije
Lana Gačnik, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes so družbena omrežja postala del našega vsakdana. Popularnost družbenih omrežij raste, zato se podjetja vse pogosteje poslužujejo uporabe le-teh za komuniciranje s kupci. Oglaševanje in komunikacija prek družbenih omrežij sta velikega pomena, saj lahko vplivata na zaznave obstoječih in potencialnih kupcev. Pomembno je, da so objave zanimive in primerne izbrani ciljni skupini. Hkrati je pomembno tudi spremljanje rezultatov in odzivov na oglaševanje in ga po potrebi spremeniti ali prilagoditi. Mnoga družbena omrežja imajo posebna orodja, ki podjetjem omogočajo lažje trženje. Diplomski projekt je razdeljen na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu so predstavljeni glavni pojmi diplomskega projekta, kot npr. mednarodno trženjsko komuniciranje in instrumenti, ki jih pri mednarodnem trženjskem komuniciranju uporabljamo, kot na primer komunikacijski splet, oglaševanje, pospeševanje prodaje, stik z javnostmi, neposredno in elektronsko trženje ter osebna prodaja. Pomemben pojem diplomskega projekta je tudi digitalno trženjsko komuniciranje, njegove prednosti in slabosti ter družbena omrežja, kot orodja tovrstnega komuniciranja. V empiričnem delu je predstavljena analiza uporabe družbenih omrežij Facebook in Instagram za štiri izbrana podjetja živilske industrije.
Keywords: mednarodno trženjsko komuniciranje, digitalno trženjsko komuniciranje, družbena omrežja, stiki z javnostmi, pospeševanje prodaje
Published in DKUM: 07.09.2021; Views: 528; Downloads: 51
.pdf Full text (737,95 KB)

6.
Priprava načrta marketinškega komuniciranja za podjetje »x«
Nik Herga, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Na izbiro teme je vplivalo predvsem podjetje »X« in potencial, ki ga ustvarja na trgu. Marsikdo podcenjuje potencial, ki ga družinsko podjetje lahko ustvari na trgu. Na nek način mora vsako podjetje delovati kot družina, če želi biti na trgu uspešno in imeti močen položaj. V diplomskem delu bomo v teoretičnem delu opisali, kaj sploh je marketinško komuniciranje. V predstavitev in opis bomo vključili njegov pomen, instrumente, strategije in strukturo učinkovitega marketinškega načrta. Marketinško komuniciranje sestavljajo štirje pomembni instrumenti: oglaševanje, osebna prodaja, odnos z javnostmi in pospeševanje prodaje. Z uporabo teh instrumentov poskuša podjetje svoj izdelek približati odjemalcem in jih prepričati za nakup. V praktičnem delu bomo najprej predstavili družinsko podjetje »X« in pripravili načrt za marketinško komuniciranje podjetja. V tem podjetju se zavedajo, da je marketinško komuniciranje in načrtovanje le-tega izjemno pomembno, posebej pri širjenju na novi trg. S pravilnim načrtom marketinškega komuniciranja lahko dosežejo prepoznavnost kot spletna tiskarna ter na tak način povečajo obseg prodaje in posledično dobiček.
Keywords: načrt marketinškega komuniciranja, oglaševanje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje, družinsko podjetje, odjemalec
Published in DKUM: 06.09.2021; Views: 544; Downloads: 93
.pdf Full text (814,79 KB)

7.
Vpliv instrumentov marketinškega komuniciranja na zadovoljstvo uporabnikov
Maja Bohak, 2021, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo preučevali marketinško komuniciranje ter njegovo vlogo v podjetju Loterija Slovenije, d. d. Ker se zavedamo, da je marketinško komuniciranje veliko več kot samo prenos sporočila od podjetja do potrošnika, smo raziskali, kakšen vpliv ima na zadovoljstvo njegovih odjemalcev. V teoretičnem delu smo najprej opredelili glavne instrumente marketinškega komuniciranja ter predstavili pojme zadovoljstva potrošnikov. Podrobneje smo predstavili Loterijo Slovenije, d. d., njeno ponudbo storitev, orodja za pospeševanje prodaje in oglaševanje. V empiričnem delu smo na podlagi pridobljenih podatkov iz vzorca 100 anketirancev raziskali, kakšno je marketinško komuniciranje izbranega podjetja ter kakšno je zadovoljstvo v izbranem vzorcu ljudi. Zbrane podatke smo analizirali s pomočjo statističnega programa ter jih tudi grafično prikazali. Izvedli smo faktorsko analizo, s pomočjo katere smo iskali razlike v zadovoljstvu s posameznimi vidiki storitev glede na starost ter mesečni dohodek. Ugotovili smo, da je pomemben del marketinškega komuniciranja oglaševanje, ki anketirance velikokrat spodbudi k nakupu ali jih vsaj opomni na aktualno ponudbo. Prav tako so nam izsledki raziskave pokazali, da ima marketinško komuniciranje pomembno vlogo pri nakupu storitev.
Keywords: Marketinško komuniciranje, zadovoljstvo, Loterija Slovenije, oglaševanje, pospeševanje prodaje
Published in DKUM: 01.09.2021; Views: 379; Downloads: 61
.pdf Full text (1,39 MB)

8.
Pospeševanje prodaje v Biotermah Mala Nedelja
Lara Belšak, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Trg postaja vedno bolj nasičen s konkurenčnimi izdelki, zato morajo podjetja iskati načine, da prepričajo obstoječe ter možne stranke za nakup njihovega izdelka ali storitve. Odjemalcem je na voljo velika ponudba konkurenčnih izdelkov, povpraševanje po njih pa je vedno manjše. Glavni cilj vsakega podjetja je, da privabi nove kupce in obdrži obstoječe ter da s prodajo izdelkov ali storitev ustvari dobiček. Zato se podjetja odločajo za pospeševanje prodaje, saj s tem lažje preživijo na trgu in prepričajo kupce, da izberejo njihov izdelek ali storitev namesto konkurenčnega. To lahko dosegajo z različnimi metodami pospeševanja prodaje, in sicer s kuponi, s popusti, z darili, garancijami, degustacijami. V prvem poglavju diplomskega projekta bomo predstavili osnovni problem, namen, cilje ter zastavljene hipoteze, ki jih bomo v diplomskem projektu preverili. V drugem poglavju bomo predstavili, kaj pravzaprav pospeševanje prodaje je, kakšni so nameni in cilji pospeševanja prodaje ter kakšne načine ločujemo. Pojasnili bomo tudi prednosti in slabosti pospeševanje prodaje v podjetju ter načine, s katerimi lahko podjetja vrednotijo rezultate. V tretjem poglavju bomo opisali tri skupine metod pospeševanja prodaje. V četrtem poglavju bomo predstavili podjetje Bioterme Mala Nedelja. V petem poglavju bomo pojasnili, kako v Biotermah Mala Nedelja pospešujejo prodajo. V zadnjem poglavju pa bomo opravili intervju, s katerim bomo pridobili podatke za zastavljene hipoteze, ki jih bomo v sklepnem delu potrdili ali ovrgli.
Keywords: Pospeševanje prodaje, metode pospeševanja prodaje, posredno pospeševanje prodaje, neposredno pospeševanje prodaje, Bioterme Mala Nedelja
Published in DKUM: 17.06.2021; Views: 572; Downloads: 175
.pdf Full text (2,31 MB)

9.
NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA RESTAVRACIJE MAK
Vesna Horvat, 2013, master's thesis

Abstract: Podjetje, ki želi ohraniti ali celo povečati svoj tržni delež, mora z okolico uspešno komunicirati. Zato je ključnega pomena, da si zastavi uresničljiv načrt marketinškega komuniciranja. S potrošniki je namreč potrebno vzpostaviti dialog, ki mora biti učinkovit in dolgotrajen, ki temelji na zaupanju med obema stranema in prinaša zadovoljstvo tako potrošniku kot ponudniku. Magistrsko delo je posvečeno preučevanju marketinškega komuniciranja restavracije Mak v Mariboru. Sama naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Prvi del zajema teorijo s področja marketinškega komuniciranja, predstavljene so osnove marketinškega komuniciranja, poseben poudarek pa je na njegovih orodjih. Na kratko je orisana tudi gostinska dejavnost. V raziskovalnem delu so navedeni rezultati anketnega vprašalnika in predstavljen je načrt marketinškega komuniciranja restavracije Mak.
Keywords: marketinško komuniciranje, orodja marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, restavracija Mak, gostinska dejavnost
Published in DKUM: 16.03.2021; Views: 715; Downloads: 67
.pdf Full text (921,82 KB)

10.
Pospeševanje prodaje v proizvodnem podjetju
Žan Grošelj, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Ob poplavi informacij, razvoju novih izdelkov in tehnologij, ki smo jim priča na vsakodnevni ravni, samo oglaševanje podjetij in njihovih izdelkov oziroma storitev žal ne zadošča več. Uspešna podjetja poleg odlične kakovosti izdelkov, konkurenčnih cen, hitrih dobavnih rokov in klasičnega oglaševanja ponujajo še nekaj več, da obdržijo obstoječe, pridobijo nove kupce in da se še naprej razvijajo. Razvoj uspešnih podjetij temelji poleg vsega naštetega tudi na pospeševanju prodaje, ki je osrednja tematika diplomskega dela. V delu smo se osredotočali na pospeševanju prodaje v proizvodnem podjetju na medorganizacijskem trgu, ki smo jo preučili na primeru podjetja VistlerPlast, ki proizvaja izdelke in polizdelke iz plastičnih mas v Osrednjeslovenski regiji. Problem, ki ga zaznavamo, vidimo v občutno manjši prodaji malih proizvodnih podjetij od pričakovane. Zato smo si zadali cilj, da poiščemo odgovor na vprašanje, na kakšen način lahko proizvodno podjetje na medorganizacijskem trgu poveča in pospeši prodajo svojih izdelkov. Ugotovili smo, da so glavni dejavniki, ki vplivajo na izbor dobavitelja zanesljivost, sodobna proizvodna linija in sodelovanje pri razvoju novih izdelkov s strani dobavitelja. Opredelili smo položaj podjetja VistlerPlast glede na konkurenco v Osrednjeslovenski regiji, s primerjanjem parametrov, ki imajo največji vpliv na izbiro določenega dobavitelja. Parametri so pokazali, da ima podjetje veliko konkurenčnih prednosti in le tri slabosti, ki so slabo oziroma nezadostno marketinško pojavljanje, ter nabavna in prodajna moč. Skozi teoretični in empirični del smo tako pridobivali odgovore na naša zastavljena vprašanja, na koncu pa smo v zaključni fazi diplomskega dela podali rešitve, kako s pomočjo pospeševanja prodaje podjetje izboljša svoje poslovne rezultate.
Keywords: pospeševanje prodaje, medorganizacijski trgi, marketing, nabavno poslovanje.
Published in DKUM: 18.06.2020; Views: 891; Downloads: 104
.pdf Full text (1,14 MB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica