SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
RABE IN PRIHODNOST RADIA V SLOVENIJI
Oskar Štrajn, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Življenje v enaindvajsetem stoletju je obkroženo z mediji. Z informacijami nas zasipavajo na televiziji, spremljajo nas z jumbo plakatov na poti, na spletu pa jih celo sami iščemo. V ta medijski kaos je vključen tudi radio, ki je znan kot kameleon med mediji. Kakšna prihodnost čaka radio v prihajajočih letih? Ta diplomska naloga s preučitvijo modernih tehnologij in navad poslušanja radia študentske publike skuša odgovoriti na to vprašanje.
Keywords: radio, študenti, internet, skupnost, oglaševanje, MARŠ, , digitalizacija, facebook, družbena, omrežja, razskava, študentske, publike, anketa, poslušanost
Published: 16.09.2013; Views: 995; Downloads: 148
.pdf Full text (3,18 MB)

2.
ANALIZA DEJAVNIKOV POSLUŠANOSTI JAVNIH IN KOMERCIALNIH RADIJSKIH POSTAJ V SLOVENIJI
Cvetka Gašparič, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V Sloveniji obstaja veliko število radijskih postaj. V grobem jih ločimo na radijske programe RTV Slovenija, nekomercialne in komercialne radijske postaje. Ker je med njimi velika razlika, smo v diplomski nalogi primerjali značilnosti javnega in komercialnega radia ter se osredotočili na razliko v poslušanosti. V teoretičnem delu smo prikazali razvoj radiodifuzije, v empiričnem delu pa smo raziskali, kakšni so dejavniki poslušanosti radijskih postaj.
Keywords: radio, poslušanost, javni servis, komercialni radio
Published: 22.10.2013; Views: 1516; Downloads: 160
.pdf Full text (1,26 MB)

3.
PROMOCIJA LOKALNE RADIJSKE POSTAJE
Natalija Veronik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Komercialna radijska postaja se tako kot ostala podjetja bori za svojo uspešno delovanje. Merilo njene uspešnosti so zvesti poslušalci in oglaševalci. Da bi lahko zadovoljili vse deležnike je v prvi vrsti pomembno, da zna radijska postaja pritegniti poslušalce, saj bo z njimi pridobila tudi oglaševalce. Eden izmed načinov, ki lahko pripomore k večji poslušanosti, je dobra promocija ali tržno komuniciranje. Radijska postaja mora namreč poskrbeti za to, da so poslušalci primerno motivirani oziroma, da imajo razlog poslušati določeno frekvenco. Konstantna promocija pomaga pri celostni podobi radia. Na primeru radijske postaje, Radio City, smo v nalogi pokazali, kako lahko uspešna promocija pripomore k večji poslušanosti radia. Radio City je že leta najbolj poslušana radijska postaja v severovzhodni Sloveniji, ki ima za seboj številne odmevne in uspešne promocijske akcije. V teoretičnem delu smo predstavili promocijo in načine, na katere se lahko promovira radio, v empiričnem delu pa smo raziskali vpliv promocije na poslušanost radijske postaje na primerih dobre prakse.
Keywords: promocija, tržno komuniciranje, radio, radijska postaja, promocijski splet, poslušanost, odnosi z javnostmi, publiciteta, celostna podoba
Published: 08.09.2016; Views: 404; Downloads: 80
.pdf Full text (1,47 MB)

4.
PRIMERJAVA POSLUŠANOSTI KOMERCIALNIH RADIJSKIH POSTAJ
Sandra Auer, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo proučevali poslušanost radijskih postaj. V teoretičnem delu diplomskega dela smo najprej predstavili delovanje radia, njegove specifike ter dejavnike, ki ga zaznamujejo. V praktičnem delu naloge smo primerjali dve komercialni radijski postaji. S pomočjo ankete, ki smo jo izvedli med poslušalci, smo poleg osebnih prefernc poslušalcev, ugotavljali tudi prednosti in pomanjkljivosti obeh radijskih postaj. Ugotovili smo, da je glavna prednost komercialne radihjske postaje Radia CITY, kvaliteta lastno proizvedenega programa, med tem ko je glavna prednost komercialne radijske postaje Radia NET FM tip popularne glasbe, ki je komercialna radijska postaja Radio CITY ne predvaja.
Keywords: radijska postaja, poslušanost radia, dejavniki poslušanosti
Published: 09.09.2016; Views: 1696; Downloads: 230
.pdf Full text (1,35 MB)

5.
Oddaji Mladi mladim in Otroški radijski studio na Radiu Maribor
Brina Žvar, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je obravnavana programska shema Radia Maribor, natančneje mladinski program ter v okviru tega oddaji Mladi mladim in Otroški radijski studio. V osrednjem delu diplomskega dela je predstavljena raziskava poslušalstva oddaj Mladi mladim in Otroški radijski studio. Namen dela je predstaviti oddaji, predvsem pa izvedeti, ali oddaji dosegata svojo ciljno publiko, in zbrati informacije, ki se bodo uporabljale pri njunem nadaljnjem razvoju. Ugotovili smo, da je poznavanje obravnavanih oddaj nasploh slabo – oddajo Mladi mladim je poznala oziroma spremljala manj kot polovica anketirancev, oddajo Otroški radijski studio pa le nekaj več kot desetina.
Keywords: radio, mladi, mladinski program, poslušanost
Published: 06.10.2017; Views: 121; Downloads: 28
.pdf Full text (1,51 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica