| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 164
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
2.
3.
Si ali nisi manager v franšizni organizaciji? : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko delo
Brigita Šorli, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času se pojavlja veliko franšiznih organizacij, kot ena izmed oblik poslovnega sodelovanja. Pri franšizi ne govorimo o običajnem poslovnem partnerstvu, temveč o posebni obliki organizacije pravno samostojnih podjetnikov. Franšizing je mnogim bližnjica za uresničitev podjetniških vizij, saj je glavna prednost pri tej poslovni metodi, da franšizing podjetnikom omogoča delovanje znotraj določenega poslovnega sistema, po drugi strani pa v določeni meri ohranijo svojo neodvisnost. To pomeni, da podjetnik posluje zase, v veliko podporo pri tem pa je priznana in uveljavljena ter dobro poznana blagovna znamka. Izkušnje franšizijev potrjujejo, da je franšizing veliko varnejši način poslovanja, kot pa če bi začeli s posli sami, istočasno pa morajo kot voditelji in odgovorni pokazati odlične vodstvene in managerske sposobnosti. Vodenje franšize predstavlja tudi tveganje, saj franšiziji kot managerji ne morejo popolnoma samostojno delovati, saj morajo delovati v skladu s franšizno pogodbo. Na drugi strani pa postavljena pravila predstavljajo poslovno podporo pri doseganju poslovnega uspeha. Za uspešno vodenje franšize v veliki meri potrebna določena osebnost, kar pomeni, da mora biti franšizij dovolj dovzeten, da upošteva pravila franšizne pogodbe in dovolj podjeten, da razvija posel na trgu.
Keywords: organizacije, franšizne organizacije, poslovno sodelovanje, franšizing, managerji, franšizij, diplomske naloge
Published in DKUM: 08.08.2013; Views: 1583; Downloads: 208
.pdf Full text (610,83 KB)

4.
Poslovna partnerstva in logistična pogodba v oskrbovalni verigi
Sonja Povh, 2013, master's thesis

Abstract: Dandanes se podjetja srečujejo z izredno konkurenco na globalni ravni, zaradi česar je pomembno, da sprejemajo pravilne poslovne odločitve. V to področje spada tudi izbira poslovnih partnerjev in vzpostavljanje odnosov z njimi, ki naj bi temeljili na vzajemnem zaupanju in ustvarjanju dolgoročnega sodelovanja v oskrbovalni verigi. Pri tem je pomembna tudi vpetost logistike, ki z optimizacijo procesov pripomore k boljšemu poslovanju in s tem k zmanjšanju stroškov. Podjetja se srečujejo tudi s poverjanjem storitev zunanjim izvajalcem logističnih aktivnosti, pri čemer se pojavi potreba po ureditvi pravnega razmerja med njimi oziroma sklenitvi logistične pogodbe. S preučitvijo logističnih podsistemov, obravnave nabavne in prodajne funkcije v petih proizvodnih podjetjih bomo poskusili dokazati, da ustvarjanje dolgoročnih poslovnih sodelovanj pripomore k uspešnosti in blaginji v podjetjih.
Keywords: poslovno partnerstvo, sodelovanje v oskrbovalni verigi, logistična pogodba
Published in DKUM: 28.05.2013; Views: 2249; Downloads: 316
.pdf Full text (1,12 MB)

5.
6.
7.
8.
9.
10.
Search done in 0.19 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica